Komu książki, komu?


Zrobiłam wstępnie porządek na półkach i zobaczyłam, że mam kilka książek do oddania. Jako, że na Podaju mam ponad 500 punktów, które wydaję na byle co, bo nic innego nie ma, a z kolei na Fincie ciągle cierpię na brak punktów, to stwierdziłam, że wrzucę je właśnie na Fintę + dam znać tutaj, może ktoś się skusi 🙂

A lista książek do oddania na ten moment przedstawia się następująco:

1. „Kot, który obrabował skarbonkę” – Lilian Jackson Braun.

2. „Rio Bar” – Ivana Sajko.

3. „Obiecaj mi” – Harlan Coben.

4. „Blondynka w dżungli: wyprawa indiańskim czółnem w głąb amazońskiej dżungli” – Beata Pawlikowska.

5. „Słodkie lato” – Mari Jungstedt.

6. „Brama wezyra” – Jesús Sánchez Adalid.

7. „Śmierć za dnia” – Kathleen J.Reichs.

8. „Miłość we Wrocławiu” – antologia.

9. „Podróż zimowa” – Amelie Nothomb.

10. „Wybór opowiadań” Antoni Czechow.

Mój cały profil znajdziecie TUTAJ. Ilość punktów podlega negocjacji 🙂

Utworzyłam zakładkę górną na blogu (Targowisko) dotyczącą książek, które chcę oddać i których poszukuję, planuję tam regularnie dorzucać to i owo, więc zapraszam do zaglądania. Pomożcie mi zrobić miejsce na półkach!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

