Poszukuję!


Pomyślałam, że nie zaszkodzi opublikować tutaj listy książek, których poszukuję aktualnie najbardziej. Oto one:

1. „Nova Swing” – M.John Harrison,

2. „Maszyna różnicowa” – Sterling Bruce , Gibson William,

3. „Shriek: Posłowie „– Jeff VanderMeer,

4. „Światło” – M.John Harrison,

5. „Opowieści Sieroty: W miastach monet i korzeni” – Catherynne M. Valente,

6. „Listy z Hadesu. Punktown” – Jeffrey Thomas,

7. „Opowieści Sieroty: W Ogrodzie Nocy” – Catherynne M. Valente,

8. „Dom Burz” – Ian R. MacLeod,

9. „Atrament” – Hal Duncan,

10. „Akwaforta” – K.J. Bishop,

11. „Wieki Światła” – Ian R. MacLeod,

12. „Welin” – Hal Duncan,

13. „13 i 1/2 życia kapitana Niebieskiego Misia” – Walter Moers.

Te książki jestem skłonna kupić lub wymienić na większość pozycji z mojej biblioteczki.

Z tych ciut mniej pożądanych, ale ciągle istotnych poszukiwanek, byłyby te:

1. cykl Gone: „Głód: Faza druga” oraz „Plaga: Faza czwarta”.

2. cykl Zwiadowcy, tomy: „Ziemia skuta lodem”, „Bitwa o Skandię”, „Czarnoksiężnik z Północy”, „Oblężenie Macindaw” oraz „Okup za Eraka”.

3. „Archiwum Herosów” Riordana.

Te chciałabym głównie uzyskać w drodze wymiany lub ewentualnie kupić, ale za raczej promocyjną cenę.

Wszystkie osoby, które mogłyby mi zaoferować coś z tej listy są proszone o kontakt 🙂

5 thoughts on “Poszukuję!

  1. Hm, co prawda nie mam tych książek, ale popytam.
    Zauważyłam, że czytasz Dallas 63 – ja również, na cito, bo to z biblioteki mamy; super wciaga – jestem na trzysta-którejś stronie, ale motyw z ojcem woźnego!!!…
    Pozdrawiam:)

    1. Magda – :)))

      Agata Adelajda – będę Ci niezmiernie wdzięczna za popytanie 🙂 Tak, czytam Dallas ’63 i jestem pełna zachwytu, a już przekroczyłam połowę. Cudeńko jak na razie, czyta się świetnie, a te opisy amerykańskiej prowincji z dawnych lat, och ach! Pozdrawiam!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

