Jak co piątek – stosik!


Po ostatnich stosikach, w których dosyć mało (lub wcale) było książek do recenzji, tym razem te właśnie książki stanowią większość. Z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale kończyła mi się bateria i robiłam je na zasadzie „zaraz mi się wyłączy, aaa!” 😉 Stosik składa się (od góry):

„Strasznie mi się podobasz” antologia autorstwa Pilipiuka, Domagalskiego, Kozak, Mortki, Dębskiego oraz Przechrzty oraz „Obsydianowe serce” Honisch – od Fabryki Słów. Zrobiłam wtopę, bo chyba zamówiłam właśnie tom 2, a chciałam tom 1. No cóż, tom pierwszy zdobędę gdzieś, kiedyś… A co do FS, to widzę, że szykują się na 2012 bardzo smakowite tytuły!

„Nie samym chlebem” Lynch – pożyczona przez przemiłą znajomą z Biblionetki. Na tyle podobało mi się „Błogosławieni, którzy robią ser”, że postanowiłam przeczytać i inne jej książki. Zobaczymy, jak mi przypadną do gustu!

„Moje rzymskie wakacje” Harmel – pobrana na Podaju.

„Święta z kardynałem” Flagg oraz „Pocałunek nocy” Kenyon – od Wydawnictwa MAG. Planuję przeczytać pierwszą z nich w okolicy Świąt 🙂

Do tego doszły jeszcze przemiłe dowody pamięci o mym skromnym blogu i osobie 🙂 Naturalnie – jak zawsze – zdjęcie powiększy się po kliknięciu na nie.

Mam jeszcze ogłoszenie: od dzisiaj na blogu „Porozmawiajmy o książkach” dyskutować będziemy o książce „Hańba” Johna Maxwella Coetzee. Serdecznie zapraszam do dyskusji każdego, kto tylko ma ochotę. Jesteśmy otwarci na szystkie opinie, nie ma lepszych czy gorszych! A sam blog pełni rolę wirtualnego Dyskusyjnego Klubu Książki, więc nawet jeżeli ta lektura Wam nie pasuje, to wrzućcie go sobie w linki i sprawdźcie, co będziemy czytać w następnym miesiącu!

Jak zwykle – życzę Wam miłego weekendu! Jak zamierzacie go spędzić? Ja zacznę weekend wizytą u dentysty z potężnie problematycznym zębem 😦 Za to jutro jadę do psiapsióły z czasów licealnych, prawdopodobnie zostanę u niej na noc. A na niedzielę zapowiada się minispotkanie biblionetkowe. To musi być fajny weekend, nie ma innej opcji 😉

7 thoughts on “Jak co piątek – stosik!

  1. Przeczytam kiedyś Flagg i Kenyon.

    Nie chcę być monotematyczna, ale wydaje mi się, że tę Kenyon to masz już od jakiegoś czasu;). Mogę się mylić, oczywiście. Lynch też mi się coś kojarzy. No ale! Dla pewności można mieć i na półce:D

    1. Agata – tylko ostrzegam: to jest to samo, co „Boże Narodzenie w Lost River”. Żeby sobie nie zdublować.

      Kalio – o Flagg już wiesz, więc będę cicho. A co do Kenyon… Kurde, kurde, serio? Ale to nic, tak ładnie na półce się ta seria prezentuje, tylko pierwszego tomu mi brakuje 😉 O w mordę, ja muszę sobie zrobić listę, ech…

  2. Obsydianowe serce bym podkradła, oj tak.

    Co do zębów – mam nadzieję, że nie będzie boleć i że nie wydasz na niego krocia. Mój dziadek ostatnio zostawił u dentysty… 650 zł. Koszmarna kwota.

    1. Nyx – ja muszę zdobyć teraz pierwszy tom 😉 Co do zęba – to wydałam już jakieś hm… 420 zl, a na ostatniej wizycie (tzn. miała być ostatnią) połamał się w strzępy i prawie nic z niego nie zostało 😦 Teraz się goi i zobaczymy, co z tym prawie niczym da się zrobić 😦 Jak pech, to pech. Nie dość, że akurat kasy nie mam, już władowałam sporo, to tu takie coś :/

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

