Wyniki losowania!


Uffff… Ależ wzięłam na siebie roboty; że hej! 145 zgłoszeń, z czego kilka-, kilkanaście było od tych samych osób pojedynczo zgłaszających się do kilku książek, więc przyjmijmy 130 osób. Jakieś 75% z Was zgłosiło się do 2-3 książek. Wyobrażacie sobie ile miałam klepania w klawiaturę! Na same losowania zeszła mi chyba godzina! Za tyle roboty, to i mnie by się książka należała jako nagroda 😉

A przechodząc do rzeczy – książkę „Powieści warszawskie” Stefana Kisielewskiego otrzyma:

Zbigniew Kwiatkowski!

Książka „Każdy szczyt ma swój Czubaszek” Artura Andrusa, Marii Czubaszek poleci do:

Miranda!

Książka „Herbaciarnia Madeline” Darien Gee zamieszka u:

Mery!

Książkę „Domek nad morzem” Marii Ulatowska zagości na półkach…

Filetów z Izydora!

Natomiast książka „Bezgrzeszna” Gail Carriger od dzisiaj należy do:

Przepowiedni!

Piątkę szczęśliwców proszę o niezwłoczne przysłanie Waszych adresów (o ile chcecie mieć szansę na książki pod choinką!). Reszcie bardzo dziękuję za udział w tej zabawie! Frekwencja przeszła moje oczekiwania 🙂 Aż przykro, że tych książek nie mogło być jeszcze więcej, szczególnie jak się widzi nicki osób, których blogi się odwiedza i wie, że oni tak kochają czytanie. No, ale cóż – jak to mówią w pięknym obcym kraju – c’est la vie!

Przepraszam za to, że wyniki pojawiły się tak późno, ale też niezbyt wcześnie wróciłam z tego weekendowego spotkania + nie przewidziałam, że tyle czasu zabierze mi samo przygotowanie losowania każdej książki!

13 thoughts on “Wyniki losowania!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

