Bierzcie i czytajcie!


A potem o tym piszcie 😉 To już dzisiaj czeka na Was książka za darmo. O co mi chodzi? A o to:

Wyjątkowy zbiór świątecznych opowiadań już do pobrania!

22 zakręcone teksty, stworzone przez autorów z klubu Tfórca, podgrzeją grudniową atmosferę u każdego e-czytelnika.

Do pobrania w formatach PDF, E-PUB i MOBI, całkiem za darmo!

Zbiór można pobrać pod TYM LINKIEM.

 

PS. Ten e-book wyszedł – jak wiecie – pod patronatem mojego bloga, więc ciekawa jestem Waszych wrażeń z lektury 🙂

3 thoughts on “Bierzcie i czytajcie!

  1. Witam, ja również pobrałam – okładka bardzo przypadła mi do gustu. Nie mam czytnika, a z ekranu komputera nie lubię czytać, więc jak tylko wydrukuję niezwłocznie zabieram się za czytanie.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

