Stosiczek uaktualniony!


Wyjątkowo w tym tygodniu mało obfity stosik. A wbrew pozorom ta mała obfitość mnie cieszy. Ostatnio znowu wpadam w ciąg myślenia „do jasnej ciasnej, zobacz ile ty masz książek, weźże się za to!”, więc staram się unikać przygarniania nowych książek. Ciekawe, jak mi to dalej pójdzie 😉

Aha! Z góry przepraszam za zdjęcia i okładki, które mogą się pojawiać w dziwnych rozmiarach, ale po zmianie karty graficznej zostałam pozbawiona rozdzielczości 1440×900, która jest rozdzielczością właściwią dla mojego monitora. I teraz używam niskiej rozdzielczości, która jest w miarę wyraźna (wyższe się rozjeżdżają), ale za to wszystko jest dziwnie olbrzymie i w ogóle do kitu :/ Walczę z tym, ale nie wiem, z jakim skutkiem :/ Straciłam przez to wyczucie proporcji 😉

A wracając do tematu – stosiczek składa się z:

„Córka dymu i kości” Taylor – przyszłoroczna premiera, od Wydawnicta Amber.

„Trojka” Chapman oraz „Ślepowidzenie” Watts – kupione na Allegro za całe 19,99 i 17,99 zł 🙂 I tym samym jestem posiadaczką 9 tomów z 24, ech… wolno mi idzie tanie zbieranie tej serii.

„Oskarżona: Wiera Gran” Tuszyńska – z biblioteki, nasza lektura na kolejne spotkanie DKK. Zabłąkała się tutaj, może dlatego, że chciała dodać objętości stosikowi 😉

Jak zwykle życzę Wam miłego weekendu i podpytuję o plany weekendowe 🙂 Mój weekend będzie zwyczajny do bólu – książka, herbata na zmianę z kawą, koty, komputer, trochę pisania. A co Wy będziecie robić?

***

Zapomniałabym! Chciałam się pochwalić, że mój blog objął patronatem e-booka „O, choinka!”, który to jest antologią opowiadań mniej lub bardziej znanych polskich autorów. Wszystkie one dotyczą Gwiazdki i charakteryzują się nietypowym do niej podejściem 🙂 E-book będzie darmowy i pojawi się niedługo, ale w tej sprawie oddaję głos organizatorom… Ja zapraszam Was na stronę tej książki – TUTAJ. Autorami opowiadań są np. Anna Rybkowska, Ewa Bauer, Anna Klejzerowicz, Antonina Kostrzewa…

Już w grudniu ukaże się nowy e-book! Pisarze zrzeszeni w internetowej grupie Tfórca, po raz kolejny podjęli inicjatywę czego efektem jest zbiorek wyjątkowych opowiadań o tematyce świątecznej. Antologia zawierać będzie 22 opowiadania, pod wspólnym tytułem „O, choinka! Czyli jak przetrwać święta”. E-book będzie dostępny niebawem na platformie virtualo. Całkowicie za darmo! Prawdziwa gratka dla fanów e-literatury!

16 thoughts on “Stosiczek uaktualniony!

  1. Po przeczytaniu „Ślepowidzenia” bardzo proszę, podziel się opinią o książce. Ja zastanawiam się, czy warto i szukam kogoś, kto podszepnie mi słowo na ten temat 🙂

    1. Pannazuzanna – pewnie, podzielę się, tylko niestety nie będzie to szybko. Ba, raczej będzie to za czas dłuższy, bo to moja własna nierecenzyjna książka, a wiadomo – takie czekają najdłużej. Więc jeżeli Ci się nie spieszy – zapraszam do poczekania 🙂 A jeżeli spieszno Ci do kupna, to niestety, ale będziesz musiała poszukać recenzji w innych miejscach 😦

      Paula – tak słyszałam, więc nawet się cieszę, że to na nią padł wybór.

  2. Zgadzam się z Paulą, „Oskarżona: Wiera Gran” jest książką genialną, a przy tym totalną. Na przemian śmiałam się przy niej i płakałam. Niesamowita lektura!

    U mnie weekend podobnie jak u Ciebie, nie planuję żadnych ekscesów. Będę mieć dużo pisania, czytania oraz niestety sprzątania. Może znajdę też wreszcie czas by stworzyć i obfotografować jakiś stosik, bo trochę za tym tęsknię 🙂

    Miłego weekendu życzę.

    P.S. Może aktualizacja sterownika do karty graficznej pomogłaby Ci odzyskać starą rozdzielczość?

  3. Przyznam, że o żadnej z tych książek wcześniej nie słyszałam, ale chętnie poczytam o nich co nieco, a może nawet po którąś sięgnę. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z książkowym blogiem, więc pewnie weekend poświęcę właśnie jemu, aczkolwiek „zwyczajny” weekend w Twoim wydaniu to dla mnie weekend jak najbardziej udany 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    1. Claudette – o, to jest zdecydowanie fajna reklama 🙂 A książkę muszę przeczytać do pierwszych dni stycznia, więc pewnie za jakiś tydzień-dwa się za nią zabiorę 🙂
      U mnie okazuje się, że sporo czytania, ciuteńkę pisania, sprzątanie dzisiaj zostało olane (może jutro), ale też sporo obijactwa 😉 A stosik wstaw koniecznie 🙂
      PS. Niestety, aktualizacja nie pomogła 😦 Spec ma się zjawić, jak tylko będzie mógł.

      Dwojra – 🙂 To życzę powodzenia w blogowaniu! Ależ i dla mnie jest to udany weekend, tylko, że zwyczajny, bez żadnych atrakcji. Szczególnie w porównaniu z weekendami z ostatnich kilku miesięcy 😉 Również pozdrawiam!

  4. Ja tez ograniczam moje stosy. W drugiej połowie listopada nie przygarnęłam ani jednej książki! Jaka oszczędność z mojej strony! Duma mnie rozpiera! Ale w niedzielę statystyka na pewno się zmieni gdyż idę na spotkanie BNetkowe do Pieprzu i Soli w Katowicach 🙂 Może coś przytargam pożyczonego 🙂 Po cichu liczę na pożyczkę Kowalewskiej 🙂 Dużo o autorce słyszałam, a jeszcze nic nie czytałam 🙂 pozdrawiam i życzę udanego weekendu

  5. To aż niemożliwe, że dorwałaś Ślepowidzenie z UW w takiej cenie! Moje gratulacje 🙂
    Miłego czytania i zapraszam do porównania opinii 🙂

    1. Sardegna – Ooo, dzielna jesteś! Ja niestety aż taka dobra nie jestem :/ Ciągle coś kupuję. Chociaż staram się sterować w kierunku takim, że będę kupowała tylko kontynuacje jakiegoś cyklu i tylko w promocyjnych cenach. Jakże ja Wam tego spotkania zazdroszczę! Strasznie bym chciała się u Was zjawić ponownie i to najlepiej nie za dwa lata 😉 Ale niestety aktualnie kasa mi na to nie pozwala, a i dystans do kitu :/ Jeszcze gdybym mogła obrócić w obydwie strony w 1 dzień, to byłoby fajnie, a tak dochodzi nocleg :/ A takie macie tam fajne towarzystwo, że hej! 🙂 Pozdrów wszystkich ode mnie, proszę 🙂

      Immora – sama nie wierzyłam oczom! Myślałam, że kupuję nie to wydanie, że taka cena wisi i nikt się nie rzuca 😀 Dzięki!

    1. Harashiken – :P:P:P No cóż, ale za to udało Ci się dorwać Welin za jakąś przyzwoitą cenę jeżeli dobrze pamiętam 😛 A ja ciągle nie mam tej książki i Nakręconej dziewczyny :/ Fenrir u mnie raczej nie bywa, więc zagrożenie jest nikłe 😉

      Agnes – oj wieeeemmm, już zresztą na ten temat odpisywałam w komentarzu Sardegnie. Zazdroszczę strasznie i też chcę, ale… – patrz wyżej 😉

    1. Cassin – recenzja pojawi się kilka dni przed premierą, czyli na początku stycznia 🙂 Zapraszam! Pozdrawiam!

      Lena – „Ślepowidzenia” nie znasz?? 😉 Żartuję oczywiście. E-book możesz sobie ściągnąć, a przeczytać już spokojnie, jak czytnik będziesz miała już w rękach 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

