Dzień Darmowej Dostawy już za kilka godzin!


Już za kilka godzin zacznie się ten specjalny dzień. Pomaga nam zaoszczędzić na kosztach dostawy, które przecież potrafią czasami decydować o złożeniu zamówienia lub jego zaniechaniu.

30 listopada w ponad 1800 sklepach można zamawiać produkty nie płacąc za ich dostawę. Jeżeli więc planujecie zakupy w Selkarze, to zapraszam do wejścia na ich stronę przez link na moim blogu (prawa kolumna, zaraz pod „Uwaga’). Dlaczego jest to tak dla mnie ważne pisałam TUTAJ. Wam to nie robi przecież żadnej różnicy (ok, trzeba wejść na mojego bloga 😉 ), a mnie pomaga spełnić marzenie 🙂

Z dobrego serca radzę, by skład koszyka skomponować sobie dzisiaj. Większość z nas pewnie pamięta te migiem znikające książki, awarie serwerów i zawieszanie się stron 😉 A jak już koszyk będzie gotowy, to cała procedura zajmuje chwilkę 🙂

Mam wielką nadzieję na to, że chociaż kilkoro z Was będzie robić zakupy przez mój link „selkarowski” i tym samym dorzuci cegiełkę do realizacji mego marzenia. Następna taka okazja – DDD – dopiero za rok! 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

