Kolejny środowo-piątkowy stosik


Powód taki sam – w czwartek wyjechałam, tym razem do znajomych, więc stosik znowu przedstawia stan ze środy. No, ale tygodniowy jest 😉 A na dodatek troszkę i targowy to stoisk. Wybaczcie jakość zdjęć – są robione szybko i bez staranności, nie wyrabiałam się z realizacją planu 😉

„Płonący most” Flanagan – czyli drugi tom Zwiadowców. Kupiony na Allegro. Całe 16 zł.

„Niebo pod Berlinem” Rudis – pożyczka od znajomego biblionetkowicza 🙂

„Rio Anaconda” Cejrowski – kupiłam pod wpływem promocji i obecności autora na stoisku 😉 Oczywiście dedykacja została wpisana, nie było innej możliwości.

„Moje Indie” Kret – od Wydawnictwa Świat Książki, którego to reprezentantka była tak miła, że zaproponowała wybranie sobie czegoś z ich stoiska. A że autor był akurat jeszcze obecny po podpisywaniu książek, to porwałam ją z półki, zrobiłam obrót i poprosiłam pięknie o dedykację 😉

„1Q84” (tom 3) Murakami oraz „Światła września” Zafon – od Wydawnictwa Muza. Dawno na nic nie czekałam tak, jak na ostatni tom tego cyklu Murakamiego! A jak na złość mam teraz kolejkę książek do szybkiego przeczytania, więc chwilę jeszcze musi poczekać :/

„Jutro 3” Marsden – efekt wymiany. Ma ktoś do oddania drugi tom?

Ale mam jeszcze coś do pokazania. Postanowiłam wstąpić w krąg profesjonalistów 😉 A oto efekt mojego postanowienia:

Przypominam, że zdjęcie można powiększyć klikając na nie. Jak Wam się podobają? Ja mam wrażenie, że się pospieszyłam, mam jeszcze plany, które wpłynęłyby na to, co się na tej wizytówce znajduje. No, ale trudno się mówi, będzie następna transza… 😉

Tradycyjnie: życzę Wam wspaniałego – tym razem trochę dłuższego – weekendu. Niech Waszym planom sprzyja pogoda, nastrój i ludzie 🙂 Ja go spędzam hazardując się u znajomych na Kaszubach. Carcassone, Munchkin i inne gry – raj na ziemi 😉

17 thoughts on “Kolejny środowo-piątkowy stosik

  1. Uaa! Piękny stos! Zazdroszczę Murakamiego i Zafona- z ogromną chęcią przywitałabym te książki na swoich półkach 🙂
    Także życzę miłego weekendu i pozdrawiam 🙂

    PS: Ale fajne wizytówki! Gratuluję pomysłu 🙂

    1. Rogalm – ja tych gier, o którch piszesz jeszcze nie próbowałam. A co do Munchkina, to przekonaliśmy się chyba przy trzeciej rozgrywce, a dwie pierwsze były diabelnie frustrujące 😉 Wczorajszy dzień był fajny, a przed nami kolejny :>

      Sihhinne – dzięki, dzięki 🙂 Ja teraz miałabym jeszcze inny pomysł na wizytówki, no ale to na kiedyś 😉

    1. Kamykowa czytelnia – 🙂 mi też właśnie tej brakowało, a promocja nie była zła, 15 zł mniej. Biografia na razie mnie nie interesuje.

      Vampire_slayer – jeżeli nie musisz posiadać, to pewnie znajdziesz Cejrowskiego w bibliotece, jest na tyle popularny, że nie powinno być problemu Co do wizytówek – dzięki 🙂

  2. Stos bardzo mi się podoba – zazdroszczę Ci także lektury niektórych książek (czytając „Rio Anakondę” momentami płakałam ze śmiechu, a „Płonący most” jest wciągającą książką przygodową). Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń.

    A wizytówki są bardzo dobrym pomysłem i Twoje naprawdę mi się podobają. O stronie About me nigdy wcześniej nie słyszałam, ale będę musiała się na niej rozejrzeć. Szkoda tylko, że wymagają zdjęcia ;).

    1. Aneta – dzięki 🙂

      Barbara – ja mam już dwie czy trzy książki Cejrowskiego, a jeszcze żadnej nie czytałam. A Zwiadoców zamierzam zacząć czytać po skompletowaniu całej serii,a jeszcze kilka tomów mi brakuje.

      Co do wizytówek – dzięki 🙂 Mnie też się podobają, chociaż teraz zrobiłabym je jeszcze inaczej. O About me dowiedziałam się od… Lekko Stronniczych 😉 Zdjęcia chyba nie są wymagane, o ile dobrze pamiętam, to możesz sobie ustawić różne tło.

  3. Ja także myślałam nad wizytówkami, Twoje są świetne 😀 Cejrowskiego chciałam przeczytać, dopóki kilka dni tem nie posłuchałam wywiadów z nim w roli głównej. Jego poglądy na Rosjan, czy homoseksualistów są tak przestarzałe i krzywdzące, że stwierdziłam, że nie mam ochoty się zapoznawać z jego twórczością.

    1. Nyx – dzięki 🙂 Przydałyby mi się kilka razy w tym roku, jakbym je miała, więc pożałowałam, że nie mam i postanowiłam to zmienić. Co do Cejrowskiego, to jego poglądy są dla mnie eksportowane z kosmosu, nie do pojęcia i zaakceptowania, ale książki – ponoć – pisze fajne 🙂

      Agnes – dziękuję 🙂

  4. Witaj 🙂
    Chyba Cię spotkałam na Targach, ale głowy uciąć nie dam – w sobotę byłaś może ubrana w czerwoną bluzkę i czerwone buty? Jeśli tak, to minęłam Cię w przejściu między halą A a B kiedy rozmawiałaś przez telefon 😉
    Też kupiłam Murakamiego, nie mogłam się powstrzymać. Ale mój stosik zakupowy skromniejszy 😉
    Pozdrawiam,

    1. Arven – o, mogłaś mnie spotkać. W sobotę miałam na sobie czerwoną bluzkę (taką jak wyżej na zdjęciach) i czerwone półbuty. A i przez telefon rozmawiać mogłam (a raczej próbować, bo niestety telefon zastępczy się sprawował średnio),bo to był intensywny dzień pod względem komunikacji 😉 Szkoda, że mnie nie zaczepiłaś 🙂 A Murakami jest pociągający, prawda? 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

