Środowy stosik piątkowy ;)


Jak wiecie – jestem na Targach Książki w Krakowie. Wyjeżdżałam w środę późnym popołudniem, więc stosik odzwierciedla stan nabytków na ten dzień właśnie 😉 Ale są to nabytki bardzo smakowite, zobaczcie!

Od góry:

„Księga Tris” Pierce oraz „Zapomniałam, że Cię kocham” Zevin – od Wydawnictwa Initium. Bardzo chciałam je mieć, więc już się nie mogę doczekać lektury. Po Tragach… 😉

„Krew na Placu Lalek” Kotowski – od Wydawnictwa Prószyński.

„Finch” Vandermeer – zdobyta na Allegro za całe 18 zł 🙂

„Ostatnie królestwo” Cornwell – z wymiany na LC.

Życzę Wam cudownego weekendu. Część z Was pojawi się w jego trakcie w Krakowie i może się spotkamy 🙂 A tej części, której tutaj nie będzie życzę, by weekend był wyśmienity 🙂 Ja dzisiaj odwiedzę trochę stoisk, będę na spotkaniach z autorami, a pod wieczór przeprowadzę wywiad z Anne B. Radge, autorką książek „Ziemia kłamstw” oraz „Raki pustelniki”. Trzymajcie za mnie kciuki!

10 thoughts on “Środowy stosik piątkowy ;)

  1. Ciekawa jestem, jak Ci się spodoba „Zapomniałam, że cię kocham”. Według mnie to bardzo fajna, prosta w przekazie książka głównie skierowana do młodzieży, ale myślę, że i Tobie się spodoba:)
    Miłej zabawy na targach życzę!

    1. Fashionpart – dzięki 🙂

      Hiliko – ja właśnie u Ciebie kiedyś czytałam recenzję i potwierdziłam sobie, że po dobrym wrażeniu jej pierwszej książki nadeszła pora na sprawdzenie wrażenia drugą książką 😉 Przeczytam pewnie w ciągu miesiąca.
      A zabawa była przednia, nie tylko na targach.

    1. Ola – 🙂 to życzę spełnienia marzenia i to nie tylko raz!

      Izzy – przeprowadziłam 😀 Jeszcze nie zgrałam go z dyktafonu, więc nie wiem, jaka będzie jakość, ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Szczegóły będą, jak ogarnę – będzie w „Archipelagu”. A szczegóły emocjonalne w mojej relacji z Targów.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

