Targi Książki w Krakowie


Będzie krótko i zwięźle. Wybieram się na targi w Krakowie, złożyło się na to wiele różnych czynników. Złośliwe zdrowie stara się przeszkodzić. Dopadło mnie przeziębienie + dzisiaj ułamał mi się ząb! Oczywiście teraz, jak nikt sensowny dzisiaj nie przyjmuje, a ja w środę chciałam już odbyć pierwszy etap podróży :/ Ech, nic to, załatwiłam sobie wizytę na środowe przedpołudnie i liczę na to, że dentysta chociaż tymczasowo ząb załata, a naprawiać będzie po moim powrocie. No, ale do rzeczy…

W Krakowie będę zapewne w czwartek popołudniu, w zależności od systuacji na drogach i kierowcy. Zostaję pewnie do niedzieli lub poniedziałku, jeszcze nie wiem. I w związku z tym mam prośbo-propozycję 🙂 Jeżeli ktoś z Was się wybiera i ma ochotę na wspólne powłóczenie się po Krakowie / targach / spotkaniach autorskich – zapraszam do kontaktu. Niezależnie od dnia – o ile będę mogła, to zapraszam. Mój mail znajdziecie na tym właśnie blogu. Z wielką przyjemnością spotkam inne mole książkowe.

Dziewczyny – Claudette oraz Kaś – organizują spotkanie blogerów w sobotę. Wszystkie szczegóły znajdziecie na ich blogach.

Już się nie mogę doczekać – tylu wystawców, tylu autorów! 🙂 No i może w końcu uda mi się pójść na spotkanie autorskie Dehnela! Próbowałam już kilka razy, ale zawsze mi coś wypadało, co mnie powstrzymywało od udziału.

Wybieracie się?

PS. Osoby niemogące / niechcące przyjechać przepraszam za trucie na temat, który jest wałkowany powszechnie 😉

14 thoughts on “Targi Książki w Krakowie

  1. No, dobrze że przeprosiłaś, bo już chciałam focha strzelić!

    Aga – to Twój blog. Jeśli będziesz chciała na nim wstawiać codzienne relacje z np. obierania ziemniaków, to Twoja wola i wolno Ci!:D
    Nie przepraszaj:)

    A na Targach zapewne będzie bardzo przyjemnie.

    1. Lena – tak, to już wiem 🙂 Bardzo się cieszę, że się zobaczę z Tobą i innymi osobami, w końcu „zwizualizuję” twarze ukryte za blogiem :> Ha! Zobaczymy co los zrobi, dzięki za chęć porozmawiania sobie z nim. Wizytę u dentysty mam umówioną na jutro przed południem, proszę więc od 11:30 trzymać kciuki za to, by się dentyście udało mi to zaklajstrować tak, by chociaż tydzień przetrzymało i potem do dalszego leczenia.

      Kalio – :P:P Wiem, że mi wolno 😀 Wiesz dlaczego to napisałam? Bo wiem, że jest przynajmniej kilka osób, które bardzo by chciały jechać, a nie są w stanie i jest im przykro z tego powodu. A ten natłok informacji i notek o TK jest pewnie dla nich niezbyt miły. Ot co.

      Mam nadzieję, że na Targach będzie przyjemnie i przy wszystkich okazjach z nimi związanych też 😉

    1. Lisie – to jak się umówimy? A bierzesz też udział w spotkaniu blogerów w sobotę popołudniową porą?

      Jussi – 🙂 Zapewne sporo ich się pojawi – biorąc pod uwagę fakt, ilu blogerów się wybiera 😀

  2. Wybaczam, ale tylko dlatego, że wiem, iż pomimo całej wspaniałości Targów ja oszalałabym w takiej ilości książek, płakałabym, że nie mogę mieć wszystkich … to mnie jakoś trzyma :))

    Przyjemności!!!!!!!!!!!!

    1. Moni – wszystko jasne, szczególnie po naszej rozmowie w komentarzach na FB 🙂 Dzięki! Ja Tobie życzę przyjemnego kupowania nowych nabytków oraz miłego czytania!

      Anek7 – jesteśmy umówione 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

