Wyniki!


Piękne, prawda? Kliknięciem można powiększyć zdjęcie.

Kopia ze strony Złotej Zakładki:

I w końcu możemy je opublikować! Czekaliście tak długo, bardziej lub mniej aktywnie braliście udział w pracach nad nagrodą, niektórzy pomagali nam bardzo aktywnie (wielkie dzięki dla Futbolowej za sprawdzanie zgłoszonych książek, czy spełniają kryteria!), a teraz w końcu możecie ujrzeć efekty! Oto one:

1. Najlepsze czytadło: Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

2. Najbardziej poruszająca książka: Dzisiaj narysujemy śmierć – Wojciech Tochman

3. Najlepsza intryga: Erynie – Marek Krajewski

4. Najlepsza książka non-fiction: Zrób sobie raj – Mariusz Szczygieł

5. Najzabawniejsza książka: Dożywocie – Marta Kisiel

6. Najciekawszy świat powieści: Cukiernia Pod Amorem Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

7. Najbardziej wciągająca książka: Cukiernia Pod Amorem. Zajezierscy – Małgorzata Gutowska-Adamczyk

8. Najlepsza książka dla dzieci: Toliny. Wystrzałowe opowieści dla dzieci – Conn Iggulden

9. Najlepsza książka dla młodzieży: Książę Mgły – Carlos Ruiz Zafon

Jak wrażenia? Wygrali Wasi ulubieńcy? Czy może wręcz przeciwnie?

Ślicznie dziękujemy za przysyłanie nominacji i głosowanie. Wylosowane nagrody powinny niedługo zacząć do Was przychodzić, a ja – po odpoczynku – spróbuję się pobawić statystykami dotyczącymi nagrody. No i za jakiś czas – po wyczyszczeniu forum – ruszamy z dyskusjami o nowej edycji. O wszystkim informować będziemy tutaj.

20 thoughts on “Wyniki!

  1. Niestety moje typy nie znalazły się na podium 😦 spróbuje za rok 🙂
    Wygląda na to, że koniecznie muszę przeczytać Cukiernie pod amorem i sama ocenić czy zasługuje na takie wyróżnienie. Za to książkę Dzisiaj narysujemy śmierć dołączam do listy must read.
    Blogerzy są spragnieni jakiejś fotorelacji :):):)

  2. Szczerze mówiąc, rozczarowujące są te wyniki. Spodziewałam się, zważywszy na liczbę blogerów piszących książkowe blogi, większego przekroju tytułów. Tymczasem, wciąż obracamy się pośród tych samych książek, wyeksploatowanych już chyba recenzyjnie pod każdym względem. Miałam nadzieję na jakieś zaskoczenie pojawieniem się czegoś zupełnie niespodziewanego, a tu okazuje się, że głosujących wielu, a gust czytelniczy jakby jeden.

    Mimo wszystko, gratuluję wytrwania w pomyśle.

  3. Ja się cieszę z nagród dla Tochmana i Szczygła – moim zdaniem w pełni zasłużonych. Nie czytałam natomiast „Cukiernii…” i jakoś szczerze mówiąc mnie do tej książki w ogóle nie ciągnie… Nawet te nagrody mnie nie przekonują, żeby po nią sięgnąć.

  4. Jedyne co fajnie że docenione to Szczygieł i Tochman. Krajewski jeszcze wpisuje się w mój gust. Reszta…. hmmm… bez komentarza. No ale. Nie głosowałam, nie wybierałam, się nie powinnam wypowiadać 😉 Powodzenia w następnych edycjach.

  5. Strasznie się cieszę Tochmanem :))) I Szczygłem. 🙂 I w ogóle świetna inicjatywa z tymi Zakładkami. Jeśli będzie można Wam jakoś pomóc przy następnej edycji, to się zgłaszam

  6. Dobrze, że choć Tochman i Szczygieł jakoś wzbogacili wygląd tej listy;/
    Przyznaję, że nie brałam udziału w głosowaniu ale widzę, że moje typy nie miałyby tu racji bytu, no chyba, że właśnie wspomniane dwa. No cóż;/

  7. Maniaczytania nie głosowałam bo….. bo czasami w życiu zdarza się wiele spraw ważniejszych niż kwestia złotej zakładki, a widzę, że Cukiernia zwyciężyła przez nokaut więc moje dość oryginalne typy mogłyby tylko rozśmieszyć podliczających :)))) Pomijając fakt, że najlepsze książki to te „stare”;/

    i znowu u Engi szwankuje mi nick;/

  8. Wyniki poznałam na żywo, więc się zdążyłam oswoić, cieszy mnie nagroda dla „Dożywocia”, bo lubię. A reszty nie czytałam, więc tylko z ciekawością obserwuję. Ale nie wykluczam, że przeczytam!
    Bardzo udana impreza, bardzo!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

