Złota Zakładka i Targi Książki


Już za parę dni,  za dni parę, wezmę plecak swój i… czytnik i ruszam w drogę. Wszystkie drogi wiodą – w tym przypadku – do Katowic, gdzie w dniach 20 – 23 października odbywają się I Targi Książki. Czyż to nie jest powód dobry sam w sobie, by zawitać w Katowicach? Spójrzcie na program. A do tego te wszystkie wydarzenia towarzyszące! Zapowiada się smakowicie.

Dla mnie jednak najważniejszym powodem jest fakt, że w trakcie tych właśnie Targów wręczać będziemy nagrody w ramach I plebiscytu Złotej Zakładki. Tak! Dotrwaliśmy już prawie do końca! Ogłoszenie wyników pokrywa się z dniem wręczenia nagród – i to, i to wydarzy się w sobotę, 22 października 2011 roku. Nagrody wręczać będziemy o godzinie 11:30 na scenie katowickiego Spodka. Statuetki w produkcji, dyplomy już lecą do Katowic, a my przygotowujemy ubrania 😉 Tremę mam taką jak stąd do Hongkongu! O satysfakcji, plusach i minusach tej edycji porozmawiamy po moim powrocie.

W trakcie ceremonii będzie można spotkać również Prowincjonalną Nauczycielkę, Pabla, Draakhana oraz fri2go. Oraz oczywiście zaproszonych autorów oraz przedstawicieli wydawnictw. Kogo? Cicho sza… Wiem też, że zjawi przynajmniej kilkoro blogerów (czy to na TK, czy tylko na wręczeniu nagrody), możecie się tutaj wpisywać? Umawiamy się jakoś? Idziemy gdzieś pogadać? Jeżeli ktoś z Was ma ochotę, to możemy się umówić na telefon, tyle, że to już raczej nie na blogu, a przez PW. W sobotę popołudniową porą odbywać się też będzie spotkanie biblionetkowe, więc można połączyć dwa spotkania – jeżeli oczywiście macie ochotę.

Dla tego wszystkiego warto nawet tłuc się nocnym pociągiem z czwartku na piątek 😉

22 thoughts on “Złota Zakładka i Targi Książki

  1. Jak ja Ci zazdroszczę! Bardzo chciałabym pojawić się zarówno na Targach, jak i na wręczeniu nagród. Niestety póki co nie mam takiej możliwości 😦 Czekam więc na relacje!

  2. Kalio – czy będzie kamera, to nie wiem. Ale każdy aparat jakąś tam kamerkę ma, niestety nie da się zrobić nią dobrego filmu. Może TK zaoferują kamerę, nie wiem, zobaczymy. Jak nie – relacje słowno-fotograficzne będą.

    Ktrya – ja też jestem za połączeniem, ale zobaczymy – zależy od woli blogerów. Ja mam nadzieję, że chociaż kilka osób poznam, odbiję sobie po Blog Forum Gdańsk, gdzie wyczaiłam tylko jedną osobę piszącą li i jedynie o książkach, jedną z biblioteki, jedną książkowo-kulinarną. Do zobaczenia!

  3. Z tym nocnym pociągiem, to było o mnie?? Czy sama też będziesz taki jechała? 🙂

    A tak poza tym, to liczę, że zjedzie się dużo blogerów książkowych, będzie z kim pogadać, wymienić opinie, podyskutować, a w drogę powrotną zgarnę dużo książek 🙂

    1. Fri2go – sama tak będę jechała, tyle, że noc wcześniej :> A jak już przyjedziesz, to dzwoń i przybywaj do nas :>

      Ja też liczę na to, że zjawi się jak najwięcej blogerów, że się poznamy, pointegrujemy, to jest jedna z niewielu takich okazji. No, pomijając Blog Forum Gdańsk, ale tam blogerów książkowych jest tyle, co kot napłakał :p

      Sardegna – super! Czyli co – widzimy się o 11:30 na rozdaniu nagród i później? Bardzo się cieszę, że chcesz także dołączyć do spotkania biblionetkowego, to są naprawdę fajni ludzie 🙂

      1. Ja nie będę miała innego wyboru, bo książek tych autorów nie mam, a znam ich z pozycji bibliotecznych… Tylko muszę jakiś ładny notes i porządny długopis. A jak będę miała ich książki to powklejam 😉

        1. Też muszę sobie coś zorganizować. Mam wprawdzie „Opowieści z Wilżyńskiej Doliny”, „Czarem i smokiem” oraz „Wojnę balonową”. Więc zabiorę je ze sobą, na wszelki wypadek. Innych książek, zaproszonych autorów nie mam, więc musi mi wystarczyć notes.

  4. Bardzo chcę być na Targach, na wręczaniu Złotej Zakładki, ale jeszcze do samego końca nie wiem, czy się uda. Natomiast na spotkaniu popołudniowym będę na 99,99% 🙂
    Czy Wy (blogerzy) na tych targach jakoś się oznakowujecie, czy po prostu się znacie i wiecie, kto zacz?

  5. O! Agnes zadała dobre pytanie 🙂 Czy trza się jakoś oznakować? hi hi 🙂
    Nie mam pojęcia jak się do takiego spotkania przygotować. Bnetkowicze wymieniają się knigami? Czy to jest ustalone co kto przynosi? Bardzo się ciesze Engo, że Cię wreszcie poznam 🙂 A spotkanie blogerów tez w „Pieprzu i soli”?

    1. Dobre pytanie z tym oznakowaniem… Może Agnieszko, na koniec rozdania ogłosisz, że blogerów prosi się o podejście do jakiegoś miejsca, kąta itp.? ;> Co do wymiany to na spotkanie biblionetkowiczów, faktycznie biorę masę książek do wymiany… co ustala się bezpośrednio z zainteresowanymi (zazwyczaj zagląda się do schowków uczestników, by wiedzieć czym uszczęśliwić ;), a z blogerami też można byłoby coś takiego zrobić… zawsze byłby pretekst do regularnych spotkań 😉

      1. Sardegna i Ktrya – co do spotkania po ceremonii, to proponuję coś tutaj: http://zlota-zakladka.pl/2011/10/20/wreczenie-nagrod/. Jednak przed momentem, że jedna opcja (ta z książką) może być lekko zafałszowana przez tematykę targów. Ale może kombinacja: okolice sceny + książka + koniec języka za przewodnika będzie tą gwarantującą sukces?

        Co do spotkania biblionetkowego – w Katowicach jeszcze nie byłam 😉 Ale generalnie to wyglada tak: spotykamy się, gadamy o książkach, kto co lubi, czego nie lubi, ostatnie lektury, zachwyty etc, gadamy o innych sprawach, jemy pyszności, pożyczamy sobie ksiązki. Co do wymian – jeżeli masz coś do wymiany, to najlepiej wcześniej sprawdzić schowki osób, które przychodzą (tu się wypowiadali na temat obecności: http://www.biblionetka.pl/art.aspx?id=543256), jeżeli masz coś poszukiwanego, to piszesz PW i uzgadniacie wymianę. Najczęściej zwyczajnie pożyczamy sobie książki, ale i wymiany się zdarzają.
        Co do spotkania blogerów – nic nie jest ustalone niestety. Może być w „Pieprzu i soli”, może być na terenie TK.
        Sardegna – ja również się bardzo cieszę, że się spotkamy oko w oko 🙂
        Ktrya – mogę ogłosić 🙂

  6. U mnie się pokomplikowały sprawy (rodzina postanowiła zrobić imprezę), ale postaram się przyjść na rozdanie nagród i jestem bardzo za spotkaniem blogerów po nim, bo na spotkanie biblionetkowe prawie na pewno nie będę mogła zawitać.
    Być może już jutro będę się kręcić po Targach (muszę sprawdzić program) 🙂

    1. O, super, że będziesz na rozdaniu, może chwilkę pogadamy po ceremonii. Rany, jaka ta sobota będzie zabiegana dla mnie, aż się boję! To może zaczniemy ze spotkaniem blogerów gdzieś w jakiejś kawiarni na TK, a potem te osoby, które będą chciały być dalej, to pójdą ze mną do „Soli i pieprzu” na spotkanie biblionetkowiczów 🙂

      My też jutro będziemy pewnie na TK, tylko jeszcze nie wiem, o której. Mogę Ci dać mój numer.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

