Wideo-relacje z Blog Forum Gdańsk


Chwilę potrwa zanim opiszę moje wrażenia. Na pocieszenie więc wrzucam pierwsze relacje wideo. Pierwszej nie mogę niestety udostępnić, jest tylko na stronie TVP Gdańsk – zajrzyjcie TUTAJ. To tylko 3 minuty.

Teraz malutki przerywnik – Hepcio – to jedno z odkryć Blog Forum Gdańsk. Zobaczcie sami!

A poczytajcie o nim TUTAJ.

Długą, lekko zabawną, lekko zwariowaną, ukazującą też ciut z atmosfery spotkania, zrobił Maciej Budzich z bloga Mediafun. Jeżeli macie ochotę sprawdzić, jak BFG wyglądało wg Macieja – zapraszam! Uważni „oglądacze”, którzy na dodatek wiedzą, jak wyglądam, mogą mnie wypatrzeć ze 2 razy 😉

A kolejne moje odkrycie z BFG, to Karol i Włodek, czyli Lekko Stronniczy 🙂 Chłopacy są świetni, masa energii, pozytywnych wibracji, a na dodatek jasny pomysł na siebie i biznes 😉 Poniżej odcinek z wczoraj, a Was zapraszam również na ich stronę.

Moja relacja już niedługo 😉

5 thoughts on “Wideo-relacje z Blog Forum Gdańsk

    1. O widzisz, ja się o nich dowiedziałam dopiero w ostatnią sobotę – jak wyszli na scenę i zaczeli prezentować Lekko Stronniczych. Faktycznie, robią świetną robotę, a na dodatek są zwyczajnie sympatyczni 🙂

      1. Ja mam przyjemność oglądać ich od samego początku. Ciekawe czy dociągną do obiecanego tysięcznego odcinka 🙂

        Co raz bardziej żałuję, że nie dotarłem na BFG, ale jest duża szansa, że za rok będę 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

