Stos piątkowy


Już dawno nie miałam stosu książek z takimi proporcjami – tylko dwie są recenzyjne, a cała reszta pochodzi z innych źródeł. A stosy są piękne!

Od góry:

„Ukryty kwiat” Pearl S. Buck – wymiana ze znajomą, dzięki! :*

„Tłumaczka” Leila Aboulela – wymiana na LC.

„Klaudiusz i Messalina” Graves – pobrana na Podaju.

„Uczennica maga” Canavan – ostatnia, brakująca od dawna, część tego cyklu. Teraz w końcu mogłabym przeczytać  całość, ale chwilowo nie mam czasu 😉  Kupiona na Allegro, za całe 13 zł, z odbiorem osobistym!

„Palimpsest” Valente – wymiana na Biblionetce. Jak już mówiłam – marzy mi się całość serii „Uczta Wyobraźni”.

„Dziewczynki ze świata maskotek” Snellman – pobrana na Fincie.

„Ostatni dobry człowiek” Kazinski – od Wydawnictwa Amber.

Od dołu:

„Córka bajarza” Shah, „Kamień cierpliwości” Rahimi, „Marcowe fiołki” Kerr oraz „Daleko od Niflheimu” Axelsson – zamówienie promocyjne z Amazonki. Ceny? Od 5 zł w górę 😛

„Spacer po szczęście” Dillon – od Wydawnictwa Prószyński. Zamówiłam jeszcze jeden kryminał, mam nadzieję, że zostanie dosłany.

„Tłumaczka snów” Divakaruni – pobrana na Fincie. Jedna z nielicznych brakujących książek tej autorki. Została mi chyba jeszcze jedna – z przetłumaczonych na język polski – do zdobycia. Bardzo lubię książki Divakaruni.

„Rzeka bogów” McDonald oraz „Wesele Zajna” At-Tajjib – wymiana z Kalio :*

Jak zwykle – życzę Wam fantastycznego weekendu. Mój zapowiada się interesujaco. Jutro i w niedzielę uczestniczyć będę w Blog Forum Gdańsk 2011, którego program wygląda bardzo fajnie. Ciekawa jestem bardzo, jak bedzie. Blogerów książkowych będzie chyba – niestety – jak na lekarstwo, więc siłą rzeczy będę zawierać znajomości spoza branży 😉 A wszystkich znajomych blogerów z okolic Gdańska zapraszam w sobotę wieczorem – może byśmy się spotkali na jakieś piwko? A jutro między godziną 16-tą a 17-tą należy trzymać za mnie kciuki, będę prezentowała „Życiową pasję bibliofila”, a nienawidzę prezentacji 😉 Wracam dopiero we wtorek, bo po forum wpadnę odwiedzić znajomych. Będzie więc tutaj troszkę ciszej na chwilę.

24 thoughts on “Stos piątkowy

    1. Giffins – ja na razie żadnej nie czytałam, ale teraz mam ten cykl, może w końcu zimą po niego sięgnę?

      Nenya89 – ja polecam zainstalowanie sobie w przeglądarce wtyczki z RSS, dodanie wyszukiwanych przedmiotów i voila! Wtedy jesteś na bieżąco z nowymi ofertami, wrzucasz je potem do licytowanych i liczysz na łut szczęścia 😀

    1. Kometa – dzięki, ale już za późno 😉 A poza tym, chyba nie dla mnie ta książka.

      Viv – :> Ja jestem przeszczęśliwa, że Kalio akurat mi ją odstąpiła 🙂 Język się połamał, byłam mocno zestresowana na początku i potem się to nakręciło niestety :/

  1. Piękne stosy 🙂 Widzę, że zdobyłaś „Dziewczynki ze Świata Maskotek”. Jestem bardzo ciekawa, jak Ci się ta książka spodoba – mam nadzieję, że wkrótce będzie recenzja? :))
    I powodzenia życzę w prezentacji, będę trzymać kciuki 🙂 Ja niestety mam za daleko, a chciałabym się pojawić 😦

    1. Lena – ja na razie mam chyba 3 tomy o ile dobrze pamiętam, więc mały ułamek. Ale muszę zdobyć więcej i tyle!

      Hiliko – tak, przepraszam, w tym moim chaotycznym życiu zapomniałam Cie o tym poinformować – pobrałam na Fincie. Niestety, nie jestem w stanie zagwarantować, że wkrótce będzie recenzja, wiesz, jak to jest z własnymi książkami… :p
      A co do bycia daleko – zjechali się blogerzy z całej Polski kompletnie, to było niesamowite!

    1. Moni – 🙂 faktycznie, pokiełbasił się nick, ale ważne, że osoba ciągle ta sama 🙂 A wiesz, że te Marcowe fiołki były jako dodatek do zamówienia chyba za 5 zł? Jakbym wiedziała, że chcesz, to bym wzięła i dla Ciebie!

    1. Beatrix – witam kolejną marzycielkę 😉

      Karodziejka – faktycznie, tak się dzieje, ale wystarczy, że ktoś tu i ówdzie na blogach o tym wspomni, to potem zaczyna się migiem moda. Tak było ze stosikami, pokazywaniem biblioteczek, dyskusjami, zapowiedziami etc. I mam wrażenie, ze tak jest też z UW :> Jak będziesz jednak chciała się któregoś z tytułów pozbyc – daj znać 😉

      Harashiken – trzeba chcieć i moooocno się nakombinować, bo niestety ceny są bardzo mało sprzyjające :/

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

