Ogłoszenia wieczorową porą


Uzbierało się trochę różności 🙂 Chciałam przypomnieć o tym, że można głosować na mój blog w konkursie „Literacki Blog Roku”, a dokładnie pod tym linkiem 🙂

Od kilku dni planowałam Was powiadomić, że możecie również głosować na Książkowo w innym konkursie – „Najlepszy Blog Książkowy Roku” – tutaj na trochę innych zasadach. Wszystko wyjaśnione jest na stronie.

Bardzo się cieszę z faktu udziału w tych konkursach 🙂 Nie jest ważne zwycięstwo (bo o tym mowy nie ma patrząc na to, kto staje w szrankach tych konkursów), ważny jest fakt docenienia.

*****

Z ogłoszeń innych…

Już za kilka dni uczestniczyć będę w drugim Blog Forum Gdańsk 🙂 Byłam zaproszona i w ubiegłym roku, ale wtedy było to w grudniu, gdy zima zaskoczyła drogowców, kolejarzy i wszelkie inne służby, co zaowocowało tym, że nie dałam rady dojechać 😦 Bardzo się cieszę, że organizatorzy potraktowali to jako lekcję i przenieśli forum na październik. A może kiedyś odbędzie się on w maju? 😉

A przechodząc do rzeczy – zaproszonych jest 150 blogerów + kilkudziesięciu gości. Spodziewam się – pamiętając relacje blogerów z pierwszego spotkania – że będzie się działo! A i panele zapowiadają się ciekawie:

– Blogi vs Przyszłość, na przykład dyskusje na temat: Śmierć blogosfery? Czyli o trendach rozwoju i wykorzystania blogów i narzędzi tworzenia treści w internecie.

– Blogi vs Społeczności,

– Drogi na szczyt blogowania, na przykład:  Krytyka na blogach – zwalczać, przywyknąć czy stosować?

– Blogowanie w praktyce.

Zapowiada się świetnie, tylko jakoś tak niewielu blogerów książkowych wypatrzyłam. Mam nadzieję, że jacyś będą i nie będę osamotniona! A Blog Forum już za tydzień – 15-16 października!

*****

Wiem, że przynajmniej kilkoro ze znanych mi z podczytywania ich blogów blogerów, wybiera się na Targi Książki w Katowicach. Jak wiecie – 22 października, o godzinie 11:30 odbędzie się wręczenie nagród w naszym plebiscycie „Złota Zakładka 2011”. Zapraszam wszystkich zainteresowanych! Z przyjemnością ugościmy Was na uroczystości oraz może wybierzemy się po niej na jakieś mini-spotkanie blogerów książkowych? Kto planuje być?

*****

Ostatnia sprawa: zamarzyła mi się całość serii „Uczta Wyobraźni” Wydawnictwa MAG. Jeżeli ktoś z Was posiada którąś z książek tej serii (szczególnie w twardej oprawie), a chciałby wymienić lub odsprzedać – będę bardzo szczęśliwa, jak mnie o tym poinformujecie 🙂

12 thoughts on “Ogłoszenia wieczorową porą

  1. Zdecydowanie będę na Targach Książki w Katowicach i z radością wybiorę się na jakieś spotkanie blogerów 🙂 Mogę nawet zaproponować kilka kawiarni, które się nadadzą 🙂 I w końcu oddam Ci książkę!

  2. Na pewno będę 🙂 z mamą już ustaliłam, że dzieci zostają u niej na weekend, a ja i mój ślubny idziemy szaleć! Chociaż na pewno to ja będę bardziej szaleć niż on. Ktoś jednak musi być sponsorem tego wydarzenia, bo a nuż „coś ” trzeba będzie kupić 🙂

    1. Blueberry – super :))) W końcu się spotkamy oko w oko! Co do kawiarni, to o 14:00 zaczyna się spotkanie biblionetkowe w „Pieprzu i soli”, to może tam byśmy zaczęli ze spotkaniem blogerów wcześniej? Będziesz na rozdaniu?

      Sardegna – ekstra :))) Mam nadzieję, że będziecie na rozdaniu i że dołączycie do nas później na jakąś kawę czy cuś 😉 A co do kupienia – nie, nie, nie, nie kupuję nic, nie, nie, nie! :>

  3. Na razie się wybieram 🙂 ale nie wiem czy dotrę, bo plany mi się nazbyt często zmieniają 🙂 A poza tym to zbyt niebezpieczne spotkanie dla mojego portfela. ;P

    1. Aneta – dotrzyj, dotrzyj 🙂 Zerknij na stronę TK, całkiem fajnie się zapowiadają, wiele spotkań, warsztatów, różnych wydarzeń. Co do niebezpieczeństwa – zabierz minimum kasy tylko i żadnych kart kredytowych :>

      Anek7 – hm… bardzo, bardzo, bardzo bym chciała, tylko dojazd i pobyt w Katowicach (niestety na własny koszt, bo przecież nikt poza naszą siódemką i sponsorem statuetek Złotej Zakładki nie finansuje – mam nadzieję JESZCZE) trzepnie mnie po kieszeni, a do Krakowa będzie jeszcze drożej. Znalazłam tanie busy, ale godzinowo jest kiepsko – musiałby mnie ktoś przygarnąć w Bydgoszczy i Warszawie na kilka godzin :/ Zobaczymy!

  4. Szkoda, że Gdańsk jest tak daleko, bo naprawdę zapowiada się ciekawie.
    Ale chociaż Katowice nieco bliżej to i tak nie wiem, czy uda mi się wyrwać 22 października…
    Niemniej jednak będę śledzić wyniki plebiscytu Złota Zakładka – mam nadzieję, że pójdzie po mojej myśli 😉

    W listopadowym Krakowie za to na pewno już będę, więc może w końcu uda się zorganizować jakieś szersze spotkanie, w terminie dogodnym dla wszystkich (tj. w takich godzinach gdy nie będzie żadnych ciekawych spotkań w ramach Targów). Mam nadzieję, że do Krakowa też się wybierasz 🙂

    1. Krwawasiekiera – to jakby się coś na wymianę pojawiło – proszę o znak. A co do sprostowania – dzięki, nie będę się wtedy zastanawiała przy ich zdobywaniu, czy to aby na 100% twarda oprawa 🙂

      Claudette – dla mnie znowu Katowice i Kraków to kompletnie drugi koniec Polski, no ale ze względu na Złotą Zakładkę do Katowic pojadę na 100%. Fajnie byłoby, gdybyś się zjawiła, zapraszamy serdecznie! Zaraz po wręczeniu nagród jest spotkanie z Małgorzatą Gutowską-Adamczyk, może spotkanie blogerów – 3 fajne spotkania jednego dnia 🙂

      Co do Krakowa – strasznie to daleko i jeszcze drożej niż do Katowić. Skopiuję Ci to, co napisałam Anek7 – bardzo, bardzo, bardzo bym chciała, tylko dojazd i pobyt w Katowicach (niestety na własny koszt, bo przecież nikt poza naszą siódemką i sponsorem statuetek Złotej Zakładki nie finansuje – mam nadzieję JESZCZE) trzepnie mnie po kieszeni, a do Krakowa będzie jeszcze drożej. Znalazłam tanie busy, ale godzinowo jest kiepsko – musiałby mnie ktoś przygarnąć w Bydgoszczy i Warszawie na kilka godzin :/ Zobaczymy! Jeżeli dam radę, to napiszę o tym wcześniej na blogu.

  5. Na Targi mam chęć, ale na Złotą Zakładkę się nie załapię, za wcześnie, albo za późno, o 11 drzemkuję synka 🙂 Do „Pieprzu” dojedziemy po drzemce, no właśnie, a targi kiedy, ech?

  6. Muszę mówić, że będę?! ;> Boję się jednego, że w szkole nauczyciele będą bez litości i na weekend (jak to mają w zwyczaju) dają tyle roboty, że nie ma potem jak z domu wyjść… A wiem, że i w niedzielę nie będzie mnie cały dzień w domu… Ale w końcu od czego są te jednorazowe „np” w semestrze? ;P

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

