Nie ma mnie!


Od dzisiaj aż do dziewiętnastego września prowadzę szkolenie w Piekarach koło Krakowa. W związku z tym na blogu będę spędzała śladowe ilości czasu. Szczególnie, że szkolenie jest wymagające, zapewni mi kupę roboty i stresu. Mam przygotowanych dla Was kilka recenzji i dwie notki innego rodzaju, będę się starała je wrzucać co jakiś czas (niestety, ostatnie dwa razy automatyczna publikacja nie zadziałała, więc nie zamierzam się na nią zdawać tym razem).

Po raz pierwszy od powstania tej tradycji w przyszły piątek NIE będzie stosiku piątkowego 😦 Dziwne uczucie, ale cóż, trudno się mówi.

Trzymajcie się i nie zapomnijcie o mnie przez te 10 dni! A, właściwie 11, bo potem zostanę zapewne na jedną noc w Krakowie 🙂

8 thoughts on “Nie ma mnie!

    1. Cyrysia – przyda się! A do Was tutaj „na normalnie” wróciłabym choćby dzisiaj 🙂

      Katrusa – ja w Krakowie będę właściwie dwa popołudnia, resztę czasu spędzam w Piekarach, gdzie prowadze szkolenie.

  1. Oczywiście, że nie zapomnimy 🙂 Ja cierpliwie poczekam, a Tobie życzę udanego szkolenia i wytrwałości:)) Może zaserwujesz nam jakieś krakowskie zdjęcia? 😉

  2. no widzisz, i znowu się mijamy! tym razem w Krakowie. przyjemności, i mam nadzieję, mniej tłumów, bo mi w tym roku K. nie przypadł do gustu.

    P.S. polecam Nowe Sukiennice (chociaż trzeba się uzbroić w cierpliwość na … gadające panie z obsługi;/)

    Przyjemności, mimo wszystko

    1. Hiliko – super 🙂 A za życzenia dziękuję, przyda się! Co do zdjęć – zależy, w Krakowie będę 2 popołudnia, zobaczymy, co sie da zrobić 🙂

      Moni – jak pisałam Hiliko – w samym Krakowie spędzę dwa popołudnia, więc właściwie tłumy turystów mam w głębokim… poważaniu 😉 Poza tym czasem jestem w Piekarach koło Krakowa, bardzo mocno zajęta.

      Dzięki! I do pogadania po powrocie!

  3. ja myślę, że na krakowskim Rynku to turyści mają innych w głębokim poważaniu:) a przynajmniej tych, którzy chcą czegoś więcej niż taniej rozrywki … okropność! Dobrze, że tam nie zaglądasz:))

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

