Stos


Ten tydzień był bardziej obfity w nowe nabytki, niż poprzednich kilka tygodni. Ale sporo w nim różnorodności, co mnie bardzo cieszy 🙂 Część pierwsza stosu przedstawia się tak:

Od góry:

„Westchnienie za Lapu-Lapu” Wolanowski – reportaż złapany na Podaju.

„Limes Inferior” Zajdel – upolowany na Podaju, w efekcie dziwnego splotu wydarzeń: prezent dla mnie 🙂

„Wędrówka Murriego” Bojaszow, „Szczeliny” Starobiniec, „Imiennik” Lahiri oraz „Kłopoty to moja specjalność, czyli kroniki socjopaty” Koziarski – efekt promocji w księgarni Prószyński. Nie mogłam się oprzeć tym czterem książkom, które razem kosztowały 19 zł! „Imiennik” już czytałam i podobał mi się na tyle, że skusiłam się na własny egzemplarz za całe 6 zł! Jak jeszcze ktoś mi powie, że książki są takie drogie, że nie da się ich kupować, to śmiechem zabiję :p

„Utalentowana” Lalwani – pobrana na finta.pl.

Część druga jest zdecydowanie bardziej recenzyjna…

Także od góry:

„Zawładnięci” Johnson oraz „Enklawa” Aguirre – zapowiedzi od Wydawnictwa Amber.

„Wielki Bazar. Złoto Brayana” Brett, „Brylantowy miecz, drewniany miecz” Pierumow oraz „Mag niezależny Flossia Naren” Izmajłowa, część II – książki od Wydawnictwa Fabryka Słów.

„Podróż na wschód” Hesse – upolowana na Podaju.

To byłoby na tyle. Sporo czytania dołożonego do tych wielkich stert, które już mam 😉 Ale nic to, dam radę. Kiedyś.

Życzę Wam wszystkim świetnego weekendu, z jak najlepszą pogodą. Ja spędzę mój na podróży i pracy (w niezłym stresie), ale Wam życzę dobrego odpoczynku.

A kto jeszcze nie głosował w plebiscycie Złotej Zakładki – do roboty!

6 thoughts on “Stos

  1. Jak rozumiem Podaj to „podaj dalej” ? Jeśli tak, to też zdarza mi się na tym książki upolować 😛
    Patrząc na stosik recenzyjny… „Wielki Bazar” jest jakiś cieniutki….. Myślałem, ze ta książka jest grubsza. Szkoda, bo poprzednie części bardzo mi się podobały 🙂

    1. Cyrysia – ja również. Nie znałam tej książki wcześniej, wypatrzyłam na tej wyprzedaży i postanowiłam dać jej szansę. Opis ma bardzo ciekawy. Dzięki!

      PanR – mówić o Podaju mam na myśli http://podaj.net/. Użytkuję tylko http://podaj.net/ i Fintę. Do reszty nie mam już cierpliwości, każdy portal ma inne zasady do ogarnięcia, no i wszędzie musiałabym jakoś zdobywać punkty 😉
      A co do recenzyjnych książek – „Wielki Bazar” to tylko zbiór opowiadań osadzonych w tym samym świecie, co „Malowany człowiek”. Faktycznie, w porównaniu z tamtymi książkami jest cieniutki 🙂 Ciekawa jestem, jak mi się spodoba!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

