Stosików wyjazdowych bez końca ;)


Znowu czeka na Was lekko wyjazdowy stosik. Niedługo wychodzę na autobus (5:56!), którym zaczynam moją podróż do Wrocławia, gdzie odbędzie się IV Ogólnopolskie Spotkanie BiblioNETkowiczów. Na poprzednich nie byłam, to będzie mój debiut. Już nie mogę się doczekać weekendu spędzonego ze wspaniałymi molami ksiązkowymi! Niekończące się dyskusje o książkach, pisarzach i wszystkim związanym z literaturą i życiem, wizyty w księgarniach i antykwariatach, pożyczanie sobie wzajemnie książek. Piękna wizja 🙂 Tyle znanych mi do dzisiaj wirtualnie tylko osób, bardzo fajnych, mądrych i przemiłych ludzi 🙂 No, ale miało być o stosiku 😉

To będzie stosik zawierający książki otrzymane od ubiegłego czwartku do dzisiaj 😉 A dzisiejsze ewentualne nowości, dostarczone w czasie, gdy mnie już nie ma w domu, dorzucę do przyszłego tygodnia 😉 Do rzeczy!

Od góry:

„Papiery po Glince”, „Kamienica w Długim Rynku” oraz „Bracia rywale”, czyli pakiet książek Kraszewskiego pobrany na Podaju.

„Elżbieta II. Ostatnia królowa” Roche – pobrana na Fincie.

„Raki pustelniki” Ragde – niespodzianka od Wydawnictwa Smak Słowa. Potrzebuję teraz pierwszego tomu. Ma ktoś i zechciałby pożyczyć, wymienić, odsprzedać?

„Invictus. Igrając z wrogiem” Carlin – dużo dobrego słyszałam i o tej książce, i o filmie. Więc jak pojawiła się możliwość wymiany, to skorzystałam 🙂 Wymiana na LC.

„Detektyw i panny” Lewańskiej oraz „Szczeniak” Creed – efekt wymiany ze znajomą 🙂

„Gildia magów” Canavan – pobrana na Fincie. Właśnie jej brakowało mi do posiadania całości 🙂

A z boku mój nowiutki Kindle, z dnia na dzień bardziej kochany czytnik 🙂

Jako, że w momencie, w którym czytacie jestem już „wyjechana”, to nie spodziewajcie się żadnej recenzji do poniedziałku 😉 Nie zabieram komputera, a nie sądzę, bym miałam czasi i ochotę na odwiedzenie kawiarenki internetowej i napisanie recenzji 😉 Życzę Wam wszystkim pięknego weekendu!

20 thoughts on “Stosików wyjazdowych bez końca ;)

  1. Właśnie mi Smak Słowa też zrobił niespodziankę. I nie wiem, co z tym faktem zrobić, bo wolałabym przecież zacząć lekturę od pierwszego tomu… 😐

    1. Olenna – sprawdź biblioteki i półki znajomych 🙂 Może Allegro? Ewentualnie pytaj blogowych znajomych, może któryś coś zaradzi.

      Samash – hm… ja do szkoły nie chodzę od długich lat, więc ten problem mnie ominął. Chociaż pewnie bym się też bała. Ale z drugiej strony, to wielu uczniów ma komórki, które są droższe od tego cacka, wszelkie Iphony, Ipady i inne takie.

    1. Blueberry – Hehehehe, ja się przekonam co do moich odczuć gdy w końcu po jej książki sięgnę, niezbyt to będzie szybko.

      Pisanyinaczej – odbywają się raz w roku ogólnopolsko (od 4 lat), a regionalnie to już zależy od ludzi. W niektórych regionach nie ma spotkań, w niektórych są raz na miesiąc etc.

  2. Cześć Aga. Ja mam „Ziemię kłamstw” ale mogę tylko co najwyżej pożyczyć, a „Raki pustelniki” muszę zdobyć!

    1. Grzesiek – dzięki, jeżeli możesz pożyczyć, to z przyjemnością wielką się zgłaszam 🙂 Jak przeczytam „Raki pustelniki”, to będę wiedziała, czy chcę zatrzymać, wymienić… 😉

  3. Z każdym piątkiem pojawia się u Ciebie stosik, u mnie stosik rośnie, ale nadal czekam. W następny piątek w końcu chyba go pokażę. 🙂
    Widzę u Ciebie fajne książki i jeszcze fajniejszy czytnik. Gdyby nie ta cena… 😦

  4. Taak, ja mam książkę Anne B. Ragde „Ziemia kłamstw” , jest świetna, mogę pożyczyć. Sama szukam drugiej części, choć podobno nie jest już taka rewelacyjna.

    1. Vampire – no tak, piątkowe stosiki to już tradycja 🙂 A Twój stos pewnie jak już się pojawi, to będzie gigantyczny!
      Czytniki tanieją, za rok ceny będą jeszcze bardziej konkurencyjne 🙂

      Izzy – napiszę Ci to samo, co Grześkowi: dzięki, jeżeli możesz pożyczyć, to z przyjemnością wielką się zgłaszam 🙂 Jak przeczytam „Raki pustelniki”, to będę wiedziała, czy chcę zatrzymać, wymienić… 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

