Stosiczek maluteńki


Zanim dojdę do kwestii stosikowej chcę napisać o sprawie dla mnie bardzo ważnej. Moi drodzy blogerzy książkowi: nominujcie swoje typy do przyszłego głosowania o nagrodę blogerów książkowych „Złotą Zakładkę 2011”. Wszystkie informacje na temat tego jakie są kategorie, kto może nominować, jak nominować etc. możecie znaleźć na stronie internetowej. A moje wynurzenia na temat jej powstania możecie znaleźć tutaj.

A żeby Was jeszcze zachęcić: właśnie dyskutujemy nad kwestią pewnej puli nagród książkowych do rozlosowania wśród nominujących. Niedługo poinformujemy Was o wynikach tej dyskusji 🙂 Więc nominujcie swoje typy, a może akurat trafi Wam się jakaś nagroda? 🙂

*****

Jeszcze tak malutkiego stosiku nie było 🙂 Jak tak dalej pójdzie, to tradycja stanie się dwutygodniowa 😉 Zobaczcie sami jakie to maleństwo!

A w tym maleństwie (od góry):

– „Amerykańscy bogowie” Gaiman oraz „Lodowe kowadło” Rohan – obydwie pobrane od jednej użytkowniczki na finta.pl. Ale pierwsza jest przykładem tego, że nie powinno się brać książek na szybko i bez sprawdzenia. Delikatnie mi się pomyliło 😉 Nie sprawdziłam i zapomniałam, że od dawna „Amerykańskich bogów” mam. I to w tym fajnym autorskim wydaniu. A brakowało (no i ciągle siłą rzeczy brakuje) mi „Chłopaków Anansiego” 😉 No cóż, skleroza. Książka trafi na kupkę do wymiany lub wrzucenia na finta.pl

– „Dziewczyny wojenne” Modelski – wrześniowa zapowiedź Wydawnictwa Znak. Ciekawa jestem tej książki bardzo, pewnie przeczytam w ciągu najbliższego miesiąca.

– „Spotkanie” Synnove Eriksen – zapomniałam dorzucić ją do zdjęcia, bo ciągle się głowię, jak ją ocenić. Pobrałam na podaj.net, ale była właścicielka się słowem nie zająknęła, że książka w 90% była zalana i cała jest pofalowana, powyginana. No i od wczoraj myślę, jak ocenić tą transakcję, więc książka leży na biurku, uciekła mi z pamięci 😉

Wszystkim życzę miłego przedłużonego weekendu! Żeby udało się Wam go spędzić tak, jak chcecie 🙂

9 thoughts on “Stosiczek maluteńki

    1. Cyrysia – pewnie, ja się nawet nie martwię faktem, że mało książek przyszło, tylko tym, że może kiedyś upaść ta piękna tradycja piątkowa 😉

      Filety – tia, tylko ja specjalnie niby po to mam wszystko w schowku na Biblionetce. Tylko trzeba jeszcze pomyśleć o sprawdzeniu przed kliknięciem „weź” 😉 Czytam, a właściwie powtarzam po latach. Wczoraj zaczęłam, a że gości niedługo na weekend dostaniemy, to pewnie skończę dopiero za kilka dni.

      Anek7 – ależ naturalnie 😀 Mogłabym napisać to samo, co Cyrysi 🙂 Z wszystkiego się cieszę 🙂

    1. Scathach – nie, tylko 2010 rok. Te z 2011 roku będą nominowane za rok, więc zanotuj sobie tytuł tej, którą chcesz nominować, a za rok będzie jak znalazł 🙂 Czekamy na Twoje nominacje! 🙂

  1. Enga, rozbawiłaś mnie:) Co nie znaczy, że ja tez tak kiedyś nie zrobiłam – pobrałam na podaju książkę, a gdy już ją miałam w domu, to sobie przypomniałam, że już ją czytałam:D
    Ale co tam, Z Gaimanem nie będziesz miała problemów.

    1. Kalio – :)) Hahahaha, też dobre (zresztą też już tak zrobiłam :P). Wiem jednak, że zdarza się to wielu osobom, które czytają dużo i bardzo dużo oraz posiadają dużo i bardzo dużo książek 🙂 Więc jakoś specjalnie się nie martwię 😉
      A na Gaimana znalazła się już chętna osóbka, z którą ostatnio często obywie korespondujemy mailowo :>

      Dusia – :))

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

