Kolejny stosik


W tym tygodniu stosik uboższy jest o dzisiejsze przesyłki, jako, że ja już jestem „w gościach”, a listonosz pewnie dopiero w drodze do mojego domu 😉 Te piątkowe dorzucę w przyszłym tygodniu. A dzisiaj zaprezentuję kolejny godny stos 🙂

Od góry:

„Cesarzowa” i „Pałac kobiet” Buck, „Kiedy Atena odwraca wzrok” Szamałek oraz „Zabawy z kotem” Seidl – to pierwsza część paczki od Wydawnictwa Muza. Kolejna współpraca w jakiej mnie rozpieszczają 🙂 Książki Buck brałam bez namysłu, bo bardzo lubię książki tej autorki, książka Szamałka to eksperyment, ciekawe jak mi się spodoba. A zabawy z kotem to prezent recenzyjny dla mnie i moich dwóch ciągle nowych kociaków 😉

„Płomień i krzyż. Tom 1” Piekara – pobrana na finta.pl.

„Klejnot Medyny” Jones – pobrana na podaj.net.

„Kamienie przodków” Forna – od znajomej z Kolejkowa.

„Ostatnie dzieci bolera” Perrez Torres (czy Perrez to też nazwisko? pisałam w ciemno ;p) – książeczka wydana przez Ambasadę Republiki Ekwadoru. Miły prezent od Wydawnictwa Claroscuro.

„Wszystkie jesteście niewierne” wielu autorów oraz „Przywilej skóry” Slaughter – książki kupione w Empiku. Tak, dobrze widzicie! Po chyba 2 latach pierwszy raz kupiłam coś w tym sklepie. A to wszystko dlatego, że któryś z moli książkowych gdzieś napisał, że w Empiku jest wyprzedaż. Empik i wyprzedaż. Te słowa do siebie nie pasują 😉 A raczej nie pasowały, bo faktycznie pierwszy raz zaistniała u nich taka forma sprzedaży. Pierwsza książka kosztowała mnie całe 0,99 zł! A druga 4,99 zł. Uważam, że zakupy były udane 😉 Oby tak dalej.

Jak już wiecie, jestem u znajomych, zostaję tutaj zresztą do poniedziałku. Dzisiaj zwiedzam z nimi okolicę i lenimy się przy planszówkach. Jutro otwarcie Jarmarku Dominikańskiego w Gdańsku, a wieczorem nocne warsztaty fotograficzne w Sopocie. W niedzielę? Kto wie, zobaczymy 🙂 Miłego weekendu moi drodzy! I niechże w końcu wyjdzie zza chmur słońce!

24 thoughts on “Kolejny stosik

  1. Ja już sępiłam na wymianę te dwie Buck u Wykredowanej Magdy, ale jeszcze u Ciebie napiszę, bo ona się zastanawia i nie wie, czy będzie chciała wymieniać i że może.
    To może jeszcze Ty? Jak sobie zaklepię u dwóch osób, to może coś z tego będzie?:D

  2. Stos piękny 🙂 tez pobrałam ostatnio książkę J. Piekary na Finta.pl – serwis się rozkręca 🙂 mam pytanie co do Empiku: czy ta promocja była na ich stronie internetowej? Jakoś nie mogę znaleźć u nich takich niskich cen… a oczywiście na coś bym się skusiła 🙂 pozdrawiam i życzę miłego weekendu

    1. Kalio – hm… szczerze pisząc: wątpię. Poprzednie jej książki tak mi się podobały, że wszystkie zatrzymałam (o ile były moje ;p). Więc musiałabym odpowiedzieć o samo, co Wykredowana 🙂 Myślę, że jeszcze trochę osób będzie miało te książki, może będą chciały wymienić.

      Sardegna – tak, serwis się rozkręca, co bardzo mnie cieszy, bo Podaj to już nędza. A na Fincie coraz więcej ludzi, książek, zero transakcji prywatnych i mam nadzieję tolerancji admina dla uzgadniania wymian na forum 😉
      A co do Empiku – nie wiem, na stronę nie zaglądałam. Ktoś napisał na FB, że był w Empiku, a tam wyprzedaż, miałam okazję wejść i faktycznie była. Jeden regalik, ae zawsze D Pozdrawiam!

  3. Widzę, że nie tylko ja dostałam Buck od Muzy:) Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki, ale mam już trzy i wkrótce muszę się za nie zabrać 🙂 Zazdroszczę Piekary. Ja doszłam do wniosku, że jednak nie będę korzystać z Finty:)

    1. O rany boskie, co ja napisałam!! Dopiero teraz, szykując sobie książkę do czytania, zobaczyłam, że ja sama mam „Płomień i krzyż”! (chyba też z finty). No niemożliwa jestem, a myślałam, że wiem, co mam na półce. ;]

      1. Hiliko – pewnie jeszcze więcej osób zamówiło jej książki 🙂 Ja czytałam 3 lub 4 jej książki, kilka kolejnych czeka na półkach.
        Ha, tak mamy czasami, że się gubimy w tym, co posiadamy 😉 Zbyt wiele mamy 😉
        A co do Finty – dlaczego? Generalnie idea jest taka sama, jak na Podaju.

        1. No i właśnie dlatego. Wolę już się nie angażować w takie akcje tylko spokojnie wymienić się z kimś, np. za pośrednictwem Lubimy Czytać 🙂

  4. też mnie interesuje promocja w empiku, chyba coś mnie ominęło 😉 stos świetny. a i życzę miłego weekendu, bo jak widze zapowiada się bardzo ciekawie 🙂 zazdroszczę warsztatów.

  5. Gratuluję pięknych nabytków. Życzę miłego i owocnego spędzania czasu. Widać, że będzie się działo!!!

    1. Edith – trzeba do nich iść, nie wiem, czy jest coś na stronie. U nas jest jeden regalik, jeszcze musiałam o wyprzedaż kogoś z obsługi spytać, bo sama nie mogłam go znaleźć 😉 A weekend faktycznie jest niezły 🙂 Oby tylko nie padało, szczególnie dzisiaj, gdy wybieramy się na Jarmark Dominikański i warsztaty fotograficzne nocą 🙂

      Balbina64 — dzięki 🙂 Będzie się działo, oj będzie 🙂

  6. Postanowiłem napisać ten komentarz w reakcji na wpis pewnej osoby, która napisała tutaj, że „doszła do wniosku”, że nie będzie korzystać z finty. Zastanawia mnie do tej pory jedna rzecz. Czemu wniosek taki nadszedł dopiero w momencie, gdy trzeba było wysłać swoją książkę a nie wcześniej, gdy pobierane były książki innych użytkowników? No cóż, serwis działa przy założeniu wzajemnej uczciwości. Tutaj niestety założenie takie się nie sprawdziło.

    1. Adamie – rozumiem Twój punkt widzenia, chociaż sprawa jest dla mnie obca. Wierzę, że ją wyjaśnicie między sobą. Dla mnie Finta jest fajna, bo oprócz oddawania i pozyskiwania książek widzę, że właśnie admin bierze sobie nasze sugestie i życzenia do serca 🙂

  7. A ja zazdroszczę „Ostatnich dzieci Bolera”! Gdybyś po przeczytaniu uznała, że chętnie ją wymienisz lub sprzedasz (za niewygórowaną cenę) to ja bardzo, bardzo chętnie ją przygarnę!
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury 🙂

    P.S. Pobytu nad morzem też zazdroszczę! 🙂

    1. Vampire Slyer – to widzę, że za jakiś czas będziemy czytać to samo. A faktycznie, proza Buck jest świetna!

      Justyś – dzięki 😀

      Ewel – dam znać, jak tylko przeczytam. Dziwię się, że ktoś w ogóle słyszał o tej książce, przy tak małym projekcie organizowanym przez Ambasadę 😀 Obserwuj bloga, jak się pojawi recenzja, to możemy dyskutować.
      A w trakcie wyjazdu morza nawet nie zobaczyłam 😉 Byłam albo u znajomych koło Gdańska, albo w centrum – na Jarmarku Dominikańskim i atrakcjach 😉

  8. Ja słyszałam i namiętnie na nią poluję! Nawet próbowałam wygrać w konkursie, ale niestety nie miałam szczęścia 😦 Z tego co się orientowałam, nie można jej też póki co nigdzie dostać. Będę obserwować na pewno! Jestem niezmiernie ciekawa Twojej opinii na temat tej książki 🙂

    A morza szkoda 😦 Ale przynajmniej nawdychałaś się morskiego powietrza 😉 No i zaliczyłaś obecność na Jarmarku Dominikańskim 🙂 A jak nocne warsztaty ?

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

