Powinnam zacząć liczyć stosiki?


Zastanawiałam się ostatnio, czy – zamiast wymyślać unikalny tytuł w każdy piątek – nie zacząć numerować stosików (jak to robi wielu blogerów) i zwyczajnie mieć z tym spokój 😉

Ten tydzień był obfity w nowe nabytki. Szczególnie nowe nabytki nierecenzyjne – kupione, wymienione, pobrane. Ale na pierwszy ogień niechże idzie stosik do recenzji…

Od góry:

„Rio Bar” Sajko – od Wydawnictwa WAB.

„Szamanka od umarlaków” Raduchowska – od Wydawnictwa Fabryka Słów.

„Kolory sztandarów”, „Schwytany w światła” oraz „Głowobójcy”, czyli cykl „Dominium Solarne” Kołodziejczaka – także od Fabryki Słów. Czy ja już Wam pisałam, że mnie rozpieszczają? 😉

Również od gory:

„Piękna kobieta w obłoku spalin” Bożkowski oraz „Zwiastun burzy” Cornwell – z wymiany na Biblionetce.

„Wojna żeńsko-męska i przeciw światu” Samson – pobrane na finta.pl.

„Pieczęć Medyceuszy” Breslin oraz „Narrenturm” Sapkowski – pobrane na podaj.net.

„Klątwa Tytana” Riordan – efekt wymiany na Biblionetce.

„Wióry” Kofta, „Zajezdnia Londyn” Kropiwnicki oraz „Wilkołak” Maberry – zakupy w promocji na Merlinie: kup 10 książek, a każda kosztować będzie 3 zł. Jako, że nie chciałam kupować aż tylu, to podpięłam się pod zamówienie innej blogerki 🙂 Dziękuję!

„Kiedy ulegnę” Lee – wymiana z Kalio. Dziękuję kochana! :*

Widzicie też tutał zakładkę, którą wygrałam w rozdawajce zorganizowanej przez Seremity. Pierwsza moja zrobiona na szydełku zakładka, dziękuję Ci ślicznie! 🙂

Jak widać – stosy spore. Oczywiście większość będzie musiała poczekać długo na przeczytanie, ale trudno – robię zapasy na przyszłość 😉 Życzę Wam miłego weekendu! Ja jutro zamierzam się lenić, ale w niedzielę jadę na spotkanie biblionetkowe 🙂

36 thoughts on “Powinnam zacząć liczyć stosiki?

  1. o zakładce od Seremity nic nie napisałaś;)
    Ciekawa jestem Kołodziejczaka – pierwsze słyszę, ale zaraz idę poszukać informacji na jego temat i na temat jego książek też.

    1. Moni, nie wiem, czy powinnam pisać takie rzeczy publicznie, ale niewiele jest rzeczy, których odmówiłabym Endze 😀

      Enga – Kołodziejczaka już znalazłam, Kolory sztandarów zaraz sobie obejrzę, bo hm… już mam? Człowiek sam nie wie, co ma;)

      1. Monilibri – wiem, że nie lubisz pożyczać, ale służę pożyczką 😉 Dzięki :*

        Kaaaalio 😀 No, nieźle, nieźle to zabrzmiało 😀 Ale bardzo mnie to stwierdzenie cieszy. Tia… też się gubię w tych stosach, które mam. Chwała schowkowi w Biblionetce 😉 Chociaż ciągle marzy mi się zrobienie prawdziwego katalogu w ramach tych specjalnych programów do katalogowania. Ciekawa będę Twoich wrażeń!

  2. Narrenturm jest cudowne a Cornwell jest idolem mojego milego, mamy wszystkie jego ksiazki. Reszty znow zazdroszcze 🙂 pozdrawiam, keytea

    1. Widzisz, a ja jestem śmieszna 😉 Cornwella kolekcjonuję, a jeszcze nic nie czytałam (ale mam nieodparte wrażenie, że będzie mi się podobało), a Sapkowskiego próbowałam słuchać jako audiobooka (ale takiego specjalnego, ponoć to nagranie audycji, a nie suche czytanie), ale mi nie szło, więc ucieszyłam się z okazji zgarnięcia papierowej wersji. A na stosy patrz uważnie, bo część z nich po przeczytaniu będzie na wydanie :>

  3. Czytam Kołodziejczaka, ale nie tego :P:P:P 🙂

    Pozostaje mi życzyć miłego czytania 🙂 Pogoda do tego aż sama namawia 🙂 Przynajmniej u nas pada i pada i pada…

    1. Sabinka – to zajrzę jak pojawi się recenzja 🙂 Tutaj dopiero teraz zaczęło padać, cały dzień było pochmurnie i zimnawo, ale bez deszczu. Byle w niedzielę nie padało, bo muszę jechać na to spotkanie 😉

      Limonka – śmiało, nadrabiaj 🙂

  4. Oj, faktycznie Cię Fabryka rozpieszcza, jestem pod wrażeniem. Szkoda, że o mnie pan Tomek z tego wyd. tak nie dba, haha 🙂
    Co do wymiany to odpisałam na moim blogu 🙂

    1. Hiliko – nooo, dobrze trafiłam, oj dobrze! Z propozycją do wymiany się prześpię 🙂

      Nauczycielko – nie, niestety już nie, trwała tylko kilka dni, a książki znikały z prędkością światła. Polecam zaglądanie na grupę Anonimowych Książkoholików na FB, ale tak na bieżąco, bo tam się czasami coś nagle pojawia.

  5. Jak? Gdzie? Kiedy? Była taka promocja na merlinie??? Oby jeszcze była! No to udaję się buszować po ich stronie 😉
    Sapkowski upolowany na podaju no no.. Niezły wyczyn 😀

    1. Cyrysia – :))

      Katrusa – była, ale była krótka i już niestety nie jest aktualna. A co do Sapkowskiego – trafiło mi się jak ślepej kurze… 😉 Trafiłam akurat na osobę, która nie dość, że dopiero co założyła konto, to jeszcze nie skasowała go po półgodzinie, tylko faktycznie wysłała książki 🙂

  6. też bym chciała być tak rozpieszczana przez Fabrykę, zwłaszcza, że czytam przede wszystkim fantastykę ( i rymuję 😉 )

    Jestem bardzo ciekawa jak Ci się spodoba Narrenturm. Dla mnie Trylogia Husycka jest naprawdę bardzo dobra 🙂

  7. Dokładnie, zgadzam się z enedtil, ja też chcę coś od FS 😉
    Zazdroszczę stosików, szczególnie recenzenckiego – świetne pozycje. No i Narrenturm – mam, czytałam, polecam 😉

    1. Enedtil – to dalej, rusz do rozwijania kontaktów międzypersonalnych z pracownikami 😀 Ja też jestem ciekawa, bo NIC nie czytałam tego autora. Ale niestety sięgnę za nią za dłuuuugi czas, bom ostro „zakolejkowana” na każdym czytelniczym froncie :/

      Immora – porada ta sama, co powyżej 😉 Właściwie mogłabym skopiować cały komentarz do Enedtil 😀

      1. Jakoś nie czuję się jeszcze na siłach do rozwijania takich kontaktów 😉 Co do Sapka – przy Twoim barku czasu, mimo że Trylogia Husycka bardzo mi się podobała (jak już wspomniałam 😉 ) radziłabym zamiast niej zapoznać się w pierwszej kolejności z Sagą o wiedźminie 😉

        1. Iiii tam na siłach. W moim przypadku miłe maile, aktywne zachwyty (lub komentarze negatywne) na fejsbukowym profilu ich wydawnictwa, kartka na święta… Uch, ten Sapkowski, będzie problem, bo to co ma dobre, to jest wielotomowe i tyyyle czytania 😀

    1. Niestety mój drogi, nici z priorytetów 😛 FS pierwszy raz od początku naszej współpracy poprosiła mnie o przeczytanie innej ich książki jako pierwszej w kolejce, więc Szamanka swoje odczeka :/ A co do Bożkowskiego, to nie wiem jeszcze, teraz Kraszewski, potem jakaś pożyczka, a po niej z 15 książek na poumawiane wymiany 😦 A „Mszę za mordercę” zapisuję w schowku ku pamięci.

        1. O matko sadzonko 😛 Ten troll niech lepiej zacznie żyć i znajdzie sobie coś do roboty 😉 No dobrze, obiecuję, że Szamanka będzie druga po tym priorytecie (ale, jako że czytam w turach, żeby żadne wydawnictwo nie poczuło się nielubiane, to trochę poczekasz :P), a Bożkowskiego wcisnę gdzieś w kolejkę, ale to też pod koniec sierpnia.

  8. Zaglądam od czasu do czasu, ale dotąd nie komentowałam. Tym razem jednak, ze względu na Sapkowskiego, nie mogę się oprzeć (a może mogę, ale nie chcę się opierać:).
    Narrenturm jest bardzo dobre, ale niestety każda kolejna część trylogii husyckiej jest już gorsza. Szczytem żenady jest część ostatnia, czyli Lux Perpetua. Może nie byłabym tak surowa w ocenie, gdyby chodziło o innego pisarza. Ale – i o to chodzi – szczytowym osiągnięciem ASa jest Saga o wiedźminie, i, jeśli tylko masz taką możliwość, przygodę z autorem polecam zacząć przynajmniej od dwóch zbiorów opowiadań (Ostatnie życzenie i Miecz przeznaczenia). Przyznaję, iż jest to rekomendacja wielce podstępna, bo nie spotkałam jeszcze osoby, która po przeczytaniu opowiadań nie wsiąkłaby w to uniwersum na amen:)) Od tej książki zaczęła się moja przygoda z fantastyką w ogóle, ale do tej pory uważam, że to najlepsza rzecz, jaka wyszła spod pióra polskiego fantasty. Rozpisałam się:))
    Szamankę skończyłam przedwczoraj, świetna rozrywka, uważam ją za o wiele lepszą od Dożywocia, choć na tym blogu to pewnie herezja:D
    Z Cornwella znam tylko cykl arturiański, ale był naprawdę znakomity, więc szczerze zamierzam sięgnąć po resztę dorobku autora.

    1. Dusia – nie dam, nie dam 🙂 A na stronie Fabryki Słów? Oni chyba ciągle mają promocję na część książek, które wydali.

      Krwawasiekiera – miło mi, że się odezwałaś, no i przede wszystkim, że bywasz u mnie 🙂 Ha, tyle dobrych rad a propos AS. Obiecuję, że postaram się postąpić tak, jak mi radzisz, jeżeli znajdę te książki w bibliotece (u znajomych). Jednakże nie będzie to szybko, nie liczę na to, że byłoby to w tym roku, zbyt dużo się dzieje, zbyt duże mam kolejki. I też uważam, że to rekomendacja wielce podstępna, ale cóż, i tak chciałam kiedyś jego książki poznać, i tak 😉
      Co do Szamanki – serio?? Uch, uch, szkoda, że nie będę mogła po nią szybko sięgnąć. Najpierw przeczytam to, o co mnie poproszono by było priorytetem. A, że czytam turami, wydawnictwo po wydawnictwie – to trochę potrwa.
      Cornwella chcę zdecydowanie poznać i jakoś wiem, że mi się spodoba, tylko pytanie: kiedy mi się to uda, bo po własne książki sięgam na końcu :>

  9. Enga – możesz się śmiać. Właśnie zobaczyłam, że mam też Szamankę od umarlaków. Jeśli, tak jak twierdzą ludzie, może być nawet lepsza od Dożywocia, to ja zaraz po Kronikach Czarnoksiężnika się za nią biorę. A Twój Capote niestety poczeka. Trudno, najwyżej mnie wyklniesz, ale potem jakoś Cię udobrucham;)

    1. Iii tam, śmiać. Mam tak samo, że właściwie czasami nie wiem co mam, gdzie mam, za dużo tych stosów 😉 Czytaj śmiało, przynajmniej się dowiem jaką opinię ma osoba o bardzo podobnym guście 😀 A Capote niech sobie czeka, i tak sięgnę do niego za pięć lat (o ile ;p).

  10. Cieszę się, że będziesz czytać „Kiedy ulegnę”. Jestem ciekawa Twojej oceny. Ta książka ma takie dobre opinie, a mnie zawiodła. Oceniłam na 3,5. No bo jeśli się ziewa i czeka kiedy będzie koniec to raczej wyższej oceny być nie może. 🙂
    A audiobooka oceniam na 2 najwyżej. Słucham sporo i moim zdaniem Katarzyna Herman to jedna z gorszych lektorek na jakie trafiłam. Ale jakość czytania raczej nie miała większego wpływu na moją ocenę książki jako takiej.

    1. O widzisz, po tylu zachwytach nad książką, widzę teraz pierwszą opinię niezbyt entuzjastyczną. Mój zapał do zapoznania się z tym tytułem wzrasta, tylko mam tyle poumawianych wymian, że muszę teraz czytać książki na nie właśnie, trochę to niestety potrwa. A co do lektorki, to chyba nic mi nie mówi jej nazwisko. Ja na razie jakoś nie potrafię się przemóc z audiobookiem, momentalnie się rozpraszam i nie słucham :/

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

