Garść zaproszeń


Po pierwsze: mam dla Was ofertę 🙂 Wydawnictwo Znak od pewnego czasu robi świetne promocje. Ciągle można kupić fajne książki za 9,90! Ale ja chciałam Wam zarekomendować dwie książki Macieja Grabskiego –  „Ksiądz Rafał” i „Ksiądz Rafał. Niespokojne czasy”, które w aktualnej promocji można kupić za 14,90 zł każda! Korzystajcie, bo książki są świetne i bardzo warto je mieć i przeczytać 🙂 Kliknijcie tutaj.

Po drugie: księgarnia Selkar ma sporo ciekawych promocji. Jak wejdziecie na ich stronę, to spójrzcie na kolumnę na prawej stronie (u mnie jest ona szarego koloru). Ja sobie wypatrzyłam kilka różności i teraz tylko walczę ze sobą, co zamówić 🙂

Po trzecie: niedawno ukazał się kolejny numer magazynu o książkach „Archipelag”. Zapraszam serdecznie do czytania! Szczególnie do przeczytania mojej recenzji „Tysiąca wspaniałych słońc” Hosseiniego, której tutaj nie było (bo jest na wyłączność dla tego magazynu). Strona 32 jakby co 😉

Po czwarte: sprawa nie jest związana z książkami. Nivea organizuje konkurs, w którym można głosować na różne potencjalne place zabaw. Jeden z nich mógłby się znajdować w mojej okolicy! Jeżeli chcecie pomóc niedofinansowanej wsi, w której małe dzieci nie mają zbyt wielu alternatyw do spędzania czasu na świeżym powietrzu, to proszę: zagłosujcie! Niezbyt mamy sami szansę na wbicie się nawet między nieduże miasta, dlatego od jakiegoś czasu robię promocję na Facebooku, a teraz postanowiłam i tutaj. Zagłosować można na tej stronie (Ślesin, gmina Nakło nad Notecią, kujawsko-pomorskie). Żeby zagłosować trzeba się niestety zarejestrować, ale to jest jednorazowa akcja, a potem po każdym zalogowaniu raz dziennie można oddać głos. Pomożecie?

PS. O 22:15 zdecydowałam się na próbną zmianę szablonu. Proszę o wszelkie słowa pochwał lub krytyki, byle szczere 🙂 Bo sama nie wiem, czy mi tak dobrze, czy lepiej w starym.

24 thoughts on “Garść zaproszeń

    1. Sabinka – i dobrze, że Cię pokusiła! Bo to dobra książka jest. A co do placu – jak małe miasteczko nie ma, to jak może moja wieś mieć? :>

      Anek – dziękuję Ci ślicznie kochana! :*

  1. W Znaku zamówiłam sobie kilka książek. Chwaliłam się nimi na blogu, a teraz stoją sobie na półce i cieszą moje oczy 😉
    Tyle słyszałam o magazynie „Książki”, o „Archipelagu” dowiaduję się teraz od Ciebie 🙂

  2. Zagłosowałam, mam nadzieję, że mój głos się przyda. Recenzję w Archipelagu przeczytałam, bardzo fajna. Na promocje się niestety nie skuszę, muszę się pilnować :/
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam na smellofpaper.blogspot.com

    1. Evita – a ja się tam (na razie) zdołałam oprzeć pokusie 😉 A o „Książkach” słyszałaś dlatego, bo to magazyn wydawany przez największego potentata chyba 😉 Wielka reklama, znane nazwiska. A „Archipelag” to oddolna inicjatywa tworzona przez mole książkowe.

      Kasiu – dzięki wielkie! I za ciepłe słowa o recenzji. Również pozdrawiam!

  3. Siedzę sobie z opadniętą szczęką i się zastanawiam, czy zabłądziłam. A gdzie engowe szarości?
    Jest ładnie, jest lepiej, jest mniej poważnie, za to chyba bardziej zgodnie z Twoim poczuciem humoru?

    A teraz odnośnie komentarza pod tamtym postem – śmiej się, śmiej. Myślisz, że mi lekko żyć z takim ogromnym poczuciem odpowiedzialności? Myślisz, że to fajnie, gdy człowiek chciałby sobie odpuścić i się wyluzować tak absolutnie, to wtedy pika coś w człowieku i złośliwie mruczy: „dobrze ci? Dobrze? A Enga na książki czeka… A ty sobie Dożywocie czytasz zamiast pożyczonych. Dobrze się bawisz?”
    Ja nie wiem, może ktoś mi podpowie z łaski swojej, gdzie się wyłącza sumienie?

  4. O Matko, patrzę i patrzę i już myślałam, że znowu trafiłam nie tu gdzie chciałam…
    Mi się bardziej ten poprzedni szablon podobał… Ale ja jakoś w ogóle niespecjalnie lubię zmiany:)

  5. Przypadkiem wchodzę na Twojego bloga, patrzę, a tu taka zmiana! Podoba mi się, bo lubię żywe kolory, aczkolwiek wcześniejszy szablon tak scalił się z Twoim blogiem w mojej głowie, że ciężko mi się przyzwyczaić, że już go tu nie ma:)

    Zaraz zajrzę do „Archipelagu”:)

  6. I podobnie ja, myślałam, że pomyliłam blogi…
    A to dalej Ty tylko w inne odsłonie. Nie umiem się wypowiedzieć. Tamten był poważny, adekwatny do Twoich profesjonalnych recenzji. Ten jest taki nastoletni…No ale to dalej będą Twoje profesjonalne recenzje, jeśli tu czujesz się lepiej niech zostanie! :))

  7. A ja wytrwam w swym postanowieniu i nie dam się skusić (wczoraj, przyznaję, miałam chwilę słabości gdy dostałam kupon rabatowy z Empiku, ale na szczęście zakupy trzeba zrobić na dosyć wysoką kwotę aby z niego skorzystać, więc się jakoś powstrzymam), chociaż „Ksiądz Rafał”, którego mam w planie…

    Nowy szablon bardzo mnie zaskoczył. Przez chwilę nawet nie wiedziałam, czy to na pewno Twój blog. Chociaż przyzwyczaiłam się do dawnego wyglądu bloga to ten jest dużo bardziej radosny, świeży i taki nieco wakacyjny 🙂 Już go lubię!

  8. Śliczny szablon :))

    na plac zabaw zagłosowałam i jutro też mogę, co mi szkodzi 😉 niech się dzieci cieszą^^

  9. Jak ładnie! Ja się co prawda bardzo powoli przyzwyczajam do zmian, a tamten szablon szalenie lubiłam za prostotę, ale ten ma w sobie coś absolutnie uroczego i retro, a kolorystyka wydaje mi się bardzo ciepła i przyciągająca 🙂 Namieszałam, ale generalnie, cytując jurorów pewnego programu rozrywkowego – jestem na tak! 🙂

  10. Miałam nie kupować już książek chociaż do końca sierpnia, a tu „Ksiądz Rafał” za 14,90! Nie wiem czy się zdołam oprzeć 😉

    A szablon? Jest inaczej i… lepiej. Żywiej, radośniej, klasyczne beże dalej są obecne co zaliczam na plus. Mi podoba się bardzo! 🙂

  11. Powiem tyle… przeżyłam szok 😛 Gdzie ja jestem? A może to moja przeglądarka znów zwariowała… uruchamiam inną, a tam… to samo 🙂 Szablon bardzo radosny, lubię takie kolorki. Nie potrafię jednak powiedzieć, który szablon bardziej mi się podoba. Wychodzę z założenia, że to twoje blogowe dziecko i twoje zdanie jest najważniejsze 🙂
    Głos oddany

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

