Kolejny piątkowy stosik


W tym tygodniu czytałam mniej, bo najpierw wylądowałam na ostrym dyżurze okulistycznym, a potem byłam oddana czytaniu jednej pozycji na przemian z walczeniem z kryzysem czytelniczym. Dzisiaj wracam do normy. No, ale moje braki czytelnicze nie wpływały na ilość napływających pozycji 🙂

Od dołu:

„Chorwacja. Przewodnik historyczny” Koper – od Wydawnictwa Bellona. Zamówiłam to tak dawno temu, że już zapomniałam i mocno się zdziwiłam, gdy dotarła 😉

„Gears of war. Pola Aspho” Traviss, „Nocarz” i „Renegat” Kozak – od Wydawnictwa Fabryka Słów. Moja współpracownica zawsze proponuje i szykuje dla mnie same smakowitości 🙂 A na dodatek kompletnie nie martwi się terminami, wręcz odwrotnie – twierdzi, żeby się nie przejmować. Cud, miód i orzeszki 🙂 Będę musiała teraz zdobyć trzecią część trylogii Magdaleny Kozak.

„Niegrzeczni bogowie” Phillips – z akcji Kolejkowo.

„Pod skórą” Faber – również z akcji Kolejkowo.

„Zamach” Khadra, „Poza ciszą” Carroll, „Uśmiechy Bombaju” Sanllorente – kupione na wyprzedaży na jednym z blogów. Szkoda, że nie zauważyłam opisu stanu książki Carrolla – pierwsze 50 stron jest praktycznie luzem :/

„Piękne istoty” Stohl – wymiana na LC.

„Psy i wojny” Hamber – pobrana na Podaju.

Pięknie się ten stosik zapowiada, ale naturalnie sporo poczeka. Ciekawe, czy kiedyś nadejdą czasy, że będę czytała stosik na bieżąco? Mniej więcej na bieżąco oczywiście.

Dzisiaj skończyłam zlecenie, więc rozkoszuję się leniuchowaniem. Jutro ogarnięcie nieładu powstałego w trakcie opracowywania zlecenia, próbne przenosiny kotów na moje pięterko i imieniny Mamy. A w niedzielę spotkam się z dwiema znajomymi, ale na razie o tym cicho szaaaa…

Życzę Wam wspaniałego weekendu!

21 thoughts on “Kolejny piątkowy stosik

    1. Maryla – o, to już się cieszę na lekturę!

      Fenrir – może tak, może nie. Mnie się przeważnie podobają książki, które Ty uważasz za dno 😛 Czytałam na razie 2 książki oparte na grze i było ok.

  1. Dla mnie pod Skórą było takie sobie – wydumane i przekombinowane:) No, ale co tam, każdy musi się sam przekonać.
    O pozostałych nic nie wiem.

    1. Dr Kohoutek – hm… może? Chociaż nie wiem, czy odnosi się to do stosikowych książek, mojego kryzysu czytelniczego, zaplanowanego weekendu, czy jeszcze czegoś innego 😀

      Kalio – o widzisz! To faktycznie tylko należy samemu spróbować i wyrobić sobie własne zdanie 🙂 Ja też o wielu nic nie wiedziałam, ale gdy się zaczęły pojawiać na horyzoncie, to sprawdziłam, polubiłam wizję ich posiadania i voila! 🙂

      Balbina – hihihihi… Rozumiem, że imponuje Ci jego wielkość głównie? :)) Wzajemnie!

  2. „Pod skórą” jak dla mnie świetna, dawno czytałam, ale podobała mi się bardzo.
    I bardzo lubię „Nocarza”, wampiry pod Warszawą całkiem mroczne… 😉
    Miłej lektury i udanego weekendu!

  3. Enga, to zapewne nie grałaś w te gry, a i do szczęścia Ci wiele nie trzeba. 😛
    Ja do tej pory pamiętam trylogię opartą na kultowym Baldur’s Gate… Tak zarżnąć piękną grę…

    1. W grę na podstawie której czytałam książkę grałam trochę, ale odpuściłam, bo generalnie w gry grywam rzadko, wolę czytać. Nie było to Baldur’s Gate i widzę, że miałam szczęście.
      A swoją drogą, to cieszę się, że mniej mi do szczęścia potrzeba niż Tobie, przynajmniej mam mniej powodów i okazji do krytyki.

  4. „Chorwację” dzisiaj właśnie dostałam i też długo, długo na nią czekałam (chociaż na dwa tomy Jungstedt z Bellony wciąż czekam, a niby zostały wysłane przed „Chorwacją”;))

    Zazdroszczę przede wszystkim „Uśmiechów Bombaju” oraz Carrolla i Fabera.

    Pozdrawiam 🙂

    1. Ktrya – to trzymam kciuki za to, by doszła! I zazdroszczę trochę tego, że przerwa w recenzyjnych!

      Claudette – warto się upominać. Już dwa razy się zdarzyło, że przesyłki zaginęły po drodze, kolejne po upomnieniu już dotarły. Zdarzają się też duble 😉 Proszę jaka ta „Chorwacja” popularna, nie pomyślałabym!
      A „Uśmiechy Bombaju” poznałam dopiero wtedy, kiedy sprawdzałam listę książek do sprzedaży. Zapowiada się ciekawie 🙂
      Pozdrawiam również 🙂

  5. „Piękne istoty”! Zazdroszczę, poluję na tę książkę już dość długo, a jednak wciąż nie mam szczęścia. Chyba też muszę się rozejrzeć, czy aby ktoś nie ma ich na wymianę… może na LC?

    I przyjemnego czytania życzę! Pozdrawiam! 🙂

    1. Liliowa – ja też długo polowałam, chciałam albo dużą promocję, albo wymianę i w końcu się udało. Zdecydowanie jestem fanem wymian, tyyyyle fajnych książek dzięki nim uzyskałam, a zawsze obydwie strony zyskują 😀 Pozdrawiam!

      Lirael – tak, też mnie zaciekawiła. Tym bardziej, że to jedyny kraj bałkański, którego nie zdołałam jeszcze odwiedzić. To chociaż trochę wiedzy na jego temat zdobędę 🙂

      Limonka – 😀 Tak słyszałam, kiedyś sprawdzę sama!

  6. Jest takie chiński przysłowie……….” ślub weź z kobietą z którą uwielbiasz rozmawiać…………. a nie z tą, która ci się podoba”. Mój umysł zakochał się w Tobie !!!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

