Piątkowy stosik


W tym tygodniu nie jest najgorszej 😉 A stosik ponownie smakowity! Dzisiaj listonosz zostawił tylko gazety, a za chwilę musiał przyjechać znowu, bo zapomniał o przesyłce, no cóż, jak się nie ma w głowie… 😉

Od dołu:

„Terror” Simmonsa – pobrany na Fincie. Ciekawie się zapowiada, ale taka cegiełka, że to na czasy jak już się wyrobię z połową recenzyjnych 😉

„Matecznik” Grzelak – nagroda z losowania na Facebooku.

„Zamordowana królowa” oraz „Trucizna królewska” (czyli tom II i III cyklu Królowie Przeklęci) – wybrane w ramach nagrody za recenzję miesiąca na portalu Yesbook.

„Prawo mężczyzn” oraz „Wilczyca z Francji „ (tom IV i V) do recenzji od portalu Na Kanapie. Już chyba wiecie jakie cztery książki przeczytam niedługo 😉

„Miasto popiołów” i „Miasto szkła” Clare – uzyskane dzięki wymianie na Lubimy Czytać. Tych dwóch tomów mi brakowało, teraz mam całość 🙂

Jak widzicie – tylko dwie książki do recenzji (i to jeszcze bardzo przeze mnie pożądane!), więc nie jest źle, tyyyyyle nierecenzyjnych.

A zmieniajac temat: szary kot zaczął wczoraj do nas sam przychodzić i całkiem sporo spał u nas na kolanach. A biały dzikusek polizał mnie dzisiaj po paluchu i spróbował go konsumować 😉 Ale generalnie nadal ucieka. No, ale idziemy do przodu!

Życzę Wam miłego weekendu, u nas aktualnie pada, ale mam nadzieję, że Wy będziecie mieli pogodę na jaką macie ochotę 🙂

18 thoughts on “Piątkowy stosik

  1. Również życzę miłego weekendu.
    U mnie przed chwilą było burzowo, ale ciepło.
    Powieści C.Clare należą do ulubionych mojej córki, nie wiem, czy uda mi się je kiedyś przeczytać, bo swoich mam kolejkę bez końca ;), ale może kiedyś po nie sięgnę.
    Pozdrawiam.

  2. stosika jak zawsze imponujacy…krolow przekletych pierwszy raz przeczytalam chyba jak mialam 17 lat a pozniej jeszcze ze 3 razy do „serii” wracalam 🙂 co do pozostalych to poluje juz od dluzszego czasu na clare i jej „miasta” i mam nadzieje ze uda mi sie je „upolowac” na wakacje 🙂 pozdrawiam

    1. Beatrix – ja dużo dobrego słyszałam o serii Clare, ciekawiła mnie coraz bardziej. A otrzymanie czwartego tomu do recenzji wzbudziło we mnie zapał łowczy i w efekcie dwóch wymian uzyskałam pierwsze trzy tomy. Tylko pozostaje kwestia – kiedy ja to przeczytam 😉 Pozdrawiam!

      Agnieszka – widzisz, a mnie jakoś ci Królowie Przeklęci ominęli. Dowiedziałam się o tej serii jakiś czas temu i powoli zbieram 🙂 Właśnie czytam tom drugi. Powodzenia w łowach! Pozdrawiam!

  3. Miły dla oka stosik, osobiście już przeczytałam Miasto szkła oraz Miasto popiołów, bardzo lubię tą serie 🙂 Co do postępów z kociakami to gratuluje, ja dzisiaj odkryłam, że moja kotka Balbina ma trzy słodkie kociaki, niestety jak tylko widzą człowieka chowają się gdzie tylko mogą 😦

    1. Sabinka – zdjęcie jest w poprzedniej notce, możesz sprawdzić poziom słodkości. Faktycznie takie maluchy są niesamowicie urocze, tylko jeden z nich to wielki dzikus i jakoś niezbyt idziemy do przodu w oswajaniu :/

      Mila – widzisz, to tak, jak te :/ One rosły właściwie bez człowieka, tyle, że ktoś je karmił. Ale nie były oswajane z człowiekiem od urodzenia, więc to wielkie dzikusy, szczególnie biały. Z szarym idziemy powoli do przodu, a z białym niestety prawie tkwimy w miejscu.

    1. Dusia – 🙂 Wiesz, u nas listonosz jeździ autem. Nie dał mojemu Tacie wszystkiego, to w drodze od skrzynek na drogę główną zatrzymał się, zatrąbił i przekazał 😉

      Nenya89 – ja też lubię grubaski, szczególnie jeżeli są bardzo ciekawe. Ja też od dawna jestem ciekawa książek tej autorki, za jakiś czas się przekonam jak to jest 😉

  4. Tego Simmonsa to chętnie bym gwizdnęła 😉

    Co do białego kotka, może to taki dziki i niedotykalski typ? Moja Majka dokładnie tak samo się zachowywała, jak była mała … i dalej jej to zostało 😉 Lulka za to łasi się do nas jak łasica 😉

  5. Mam nadzieję, że zauważysz jeszcze mój komentarz… 🙂 Jak Ci się podobało „Miasto kości”, jeśli w ogóle czytałaś? Bo ja lubię jej fanfickową trylogię, czekałam więc bardzo na jej pierwszą książkę… i bardzo się zawiodłam. 😦

    1. Enedtil – nie dam, przynajmniej dopóki nie przeczytam 😉
      Co do kotka – momentami mam wrażenie, że jest lepiej, np. dzisiaj wieczorem szary siedział u mnie na kolanach i bawił się moimi włosami, to biała przybiegła na kanapę, zaczęła mnie lizać po ramieniu, a potem mogłam ją głaskać, mruczała, a potem lizała i podgryzała mi palce. Ale zaraz po takich momentach ucieka na nowo 😉 Zobaczymy!

      Natii – zauważyłam 😀 Dzięki powiadomieniom oczywiście. Wiesz, ja mam całość, ale jeszcze długo po nią nie sięgnę, bo oprócz stosów recenzyjnych uzbierały mi się stosy własnych książek, które obiecałam przeczytać na wymianę. Pewnie z pół roku mi zejdzie :/ Jakie fanficki?

  6. Cóż, Cassandra Claire stała się znana na długo przed publikacją swojej pierwszej książki za sprawą tzw. „Draco Trylogy („Draco Dormiens”, „Draco Sinister” i „Draco Veritas”), czyli fanficka do „Harry’ego Pottera”. Podejrzewam, że dlatego pozostała przy swoim pseudonimie fandomowym, wydając pierwszą książkę. Nie wiem, czy oryginał jeszcze wisi w necie, ale jest bardzo dobre tłumaczenie Mirriel: http://www.fanfiction.net/s/1977556/1/Draco_Dormiens 🙂

    1. O proszę 🙂 Dobrze, że podałaś link, to jak kiedyś w końcu przeczytam cykl HP, to sięgnę i po ten fanfick 🙂 Tak, ciągle jeszcze nie czytałam 😉
      To mówisz, że książka gorsza, hm… to – sądząc bo bardzo pozytywnych recenzjach książki – fanfick musiał być boski 🙂

  7. Uważam, że fanfick jest po prostu dobry, natomiast książka – przeciętna, żeby nie powiedzieć: kiepska. Pozytywnym recenzjom akurat się nie dziwię i absolutnie nimi nie sugeruję, bo mnóstwo kiepskich książek takowe posiada. 🙂 Daj znać, jak już przeczytasz, jestem ciekawa, jak Ty odbierzesz tę książkę. Moim zdaniem jest to coś w stylu i na poziomie „Zmierzchu”, który również uważam za kiepską książkę.

  8. ehhh, polowałem na „Królów…” IV i V – teraz już wiem, kto mnie ubiegł 😛
    A tak całkiem serio, to gratuluję uchwycenia tylu tomów i oczywiście czekam na recenzje 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

