Wyniki losowania!


Do losowania dwóch egzemplarzy książki „THOR” zgłosiło się 61 osób! Całkiem spore zainteresowanie tą smakowitą „cegiełką” 🙂 Wklepywanie nicków do maszyny losującej przy pomocy moich słabych (zdrowienie idzie raczej powoli) rąk zabrało trochę czasu, potem dwa kliknięcia i już wiemy – książki otrzymają:

Pierwszą książkę otrzymuje izusr!

A drugą Enedtil 🙂

Dziewczynom gratuluję i proszę o podanie adresów do wysyłki. Wszystkim innym chciałam na pocieszenie powiedzieć, że negocjuję kolejny konkurs już niedługo 🙂 Przykro mi zawsze, że mam tylko 1-2-3 egzemplarze, a chętnych jest sporo i nie mogę Was wszystkich obdarować. W każdym bądź razie – zaglądajcie do mnie, niedługo kolejne losowanie! A może nawet dwa ;p

7 thoughts on “Wyniki losowania!

  1. Olaboga nie wierzę. Po prostu nie wierzę … chyba będę płakać i skakać ze szczęścia 😀 La la laaa la i se se se i juhuuuu 😀 I trzy głębokie wdechy …. Aaaaaaaa !!!! A byłam dziś w księgarni i ją sobie oglądałam, i niuchałam i tuliłam …. i nawet mi do główki nie przyszło, że jak wrócę do domku okaże się, że ją wygrałam 😀 Jejku … aż mnie nosi ze szczęścia 😀 jeszcze tylko kolejny raz sprawdzę, czy to na pewno mój nick … tak, to ja … jupi jej 😀

    Ślicznie dziękuję i zdrówka życzę :*

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

