Losowanie z WydawnictwemTelbit!


W dzisiejszym konkursie macie szansę wylosować 2 egzemplarze książki „THOR” – pierwszej książki z sagi ASGARD. A oto jej opis:

Powieść niemieckiego króla fantasy, otwierająca „Sagę Asgard”. Monumentalny epos godny mistrza gatunku, osadzony w fascynującym świecie mitologii nordyckiej.

Jeśli miał wcześniej jakieś imię, dziś go nie pamiętał.
Jeśli miał rodziców, nie potrafił ich sobie przypomnieć.
Jeśli się kiedyś narodził, nie miał pojęcia, kiedy to było.

Człowiek bez imienia. Człowiek z młotem w dłoni. Wataha krwiożerczych wilków pośród zamieci. Piorun, od którego pęka nieboskłon, i grzmot burzy w oddali.

Kim jest ten mężczyzna? Czy to naprawdę, jak wielu wierzy, Thor – bóg piorunów i burzy? I czy przybył, by uratować świat, czy raczej… by go zniszczyć?

By zgłosić się do losowania wystarczy wpisać odpowiednie sformułowanie w komentarzu pod notką 😉 Możecie dodać dlaczego pragniecie posiadać tą książkę, ale nie jest to wymóg. Na zgłoszenia macie czas do środy (29.06), do godziny 18:00, a wieczorem pojawią się wyniki. Anonimowe zgłoszenia nie będą rozpatrywane, więc proszę o podpis.

Powodzenia! 🙂

PS. Ja za jakieś 3 godziny ruszam w drogę powrotną, trzymajcie kciuki, bym się dostała do pociągu (koniec długiego weekendu) i bym dotarła w miarę szybko i wygodnie 😉

61 thoughts on “Losowanie z WydawnictwemTelbit!

  1. Ten dzień właśnie stał się przepięknie piękny 😀 Oczywiście i bez dwóch zdań zgłaszam się i nie ma to tamto. A dlaczego? Już o tym pisałam, ale się powtórzę 😉

    Dawno żadna książkowa premiera nie wywołała u mnie takich emocji. Po
    pierwsze – kocham książki fantasy. Po drugie – uwielbiam mitologię
    skandynawską. Po trzecie – Manowar to mój ulubiony zespół heavy
    metalowy ];-> … Tak więc bez wątpienia jest to książka, jakby
    specjalnie napisana dla mnie 😉

    Ja już chcę środę …. jejku.

    Spokojnej podróży :*

  2. Zgłaszam się, ostatnio mitologia skandynawska bardzo mnie zaciekawiła, a od kilku dni zastanawiam się nad kupieniem tej książki, może mi się poszczęści i nie będę musiała tego robić 😀

  3. Zgłaszam się 🙂

    Książkę chciała bym ze względu na to, że mitologia skandynawska równie fascynująca jak ta grecka, a tej pierwszej u nas jak na lekarstwo.

  4. Zgłaszam się. Szukam czegoś opasłego z mitologią skandynawską, który odgrodzi mnie od świata rzeczywistego na długie godziny. 😉

    Udanej podróży. 🙂

  5. Zgłaszam się i trzymam kciuki za siebie i za ciebie, żebyś wróciła cała i zdrowa, bo my tu czekamy z niecierpliwością na twój powrót, losowanie i wyniki.:D

  6. A to ja się też zgłoszę :). Ostatnio oglądałem film „Thor”, który bardzo mi się spodobał, a wcześniej miałem okazję podziwiać rasę Asgardczyków w serialu „Stargate”, więc z przyjemnością wsiąkłbym w takie opasłe tomisko :).

  7. Zgłaszam się, oczywiście.

    Trzymam kciuki. Za miejsce siedzące, bo to, że wejdziesz to raczej jest pewne 😉 Ale kto lubi wisieć w powietrzu między przedziałami?

  8. Zgłaszam się 🙂 Niesamowicie pragnę tej książki, a jeszcze ta ilość stron sprawia, że aż ślinka cieknie 😉

  9. Zgłaszam się 🙂 chciałabym ją wygrać bo po pierwsze będzie to moja pierwsza wygrana książka jeśli uda mi się ją oczywiście zdobyć 🙂 natomiast po drugie moja przyjaciółka od dłuższego czasu „zaraża” mnie miłością do Thora 🙂 i fajnie byłoby wreszcie zapoznać się z książką. Pozdrawiam 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

