Wyjazdowy stosik


W tym tygodniu miałam mały problemik – co zrobić z tradycyjnym stosikiem? Wiecie, że od środy do niedzieli jestem poza domem, więc opcja była: 2 części stosika, brak stosika w tym tygodniu lub pokazanie tylko nabytków, które dotarły w poniedziałek i wtorek, a dołączenie reszty do przyszłego tygodnia. Opcja odpadła, a z 1 i 3 Wy możecie wybrać tą, którą wolicie 😉

W ciągu poniedziałku i wtorku dotarło do mnie całkiem sporo książek, jak na dwa dni. Oto one:

Stos prawy, od góry:

– dwa pakiety klasyki ściągnięte z Podaja dzięki znajomej 🙂 Tołstoj, Conrad etc.

Harpie Chmielewskiej – z Podaja,

Ofiara losu i Kamieniarz Lackberg – z akcji Kolejkowo.

Stos lewy, od góry:

Motyl Genovy – od Wydawnictwa Papierowy Księżyc,

Fałszywa miłość Hassenmuller – od portalu Sztukater,

Thor Hohlbein – od Wydawnictwa Telbit (prawda, że smakowicie wygląda?)

Taniec z diabłem Kenyon – od Wydawnictwa Mag.

To tyle. Wiem, że w środę dotarła do mnie jeszcze jedna książka, danych z dzisiaj nie posiadam 😉

Mam nadzieję, że miło spędzacie tzw. długi weekend 🙂 Ja oddaję się hazardowi – planszówki (głównie Carcassone) oraz karcianki każdego dnia 😉

18 thoughts on “Wyjazdowy stosik

  1. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę tego Thora, kurcze no! Kocham takie fantasy, to raz. Dwa – uwielbiam mitologię skandynawską. A trzy – zespół Manowar, który wydał do tek książki swój singiel, jest jednym z moich ulubionych heavy metalowych zespołów. Dałabym się posiekać, ze tę pozycję. Niestety krucho u mnie ostatnio z kasą, więc będę musiała odłożyć jej zakup … nad czym ogromnie ubolewam 😦

    1. Enedtil – ja też jestem ciekawa tej książki. No i wydanie jest super – ponad 800 stron, a można spokojnie rozłożyć na stole, nie zamyka się i nie łamie się grzbiet! Miodzio. A co do Twojej bolączki, to powiem, że zaglądaj regularnie, niedługo pojawi się coś, co powinno Cię ucieszyć 😀

  2. Dobra, zalogowałam się przez FB, wolę chyba to.
    Ale przedtem miałam podlinkowany blog pod nickiem. Nie gniewaj się, że będziesz musiała nieco tych moich komentarzy powyrzucać, ale chcę, żeby było dobrze, bo zamierzam czasami tu coś skomentować;)

    Uwaga – to powinno być dobrze:)

    1. Kalio – co do ulepszeń, to nie mam pojęcia, sama się zdziwiłam, jak się pojawiły. Nie mam więc żadnej rady, może ktoś inny coś podpowie, albo ja sprawdzę, jak wrócę do domu. Nic nie wyrzuciłam, bo mi to nie przeszkadza 😀

  3. Stosik ciekawy, ale niewiele w nim dla mnie. Thor (Telbit Aguś nie Bellona:)) ) nawet mnie kusił, ale ponoć jest średni, więc nie zaryzukuję, bo objętość ma pokaźną. Najbardziej zazdroszczę klasyki. Osttanio mam na nia coraz większą ochotę:)

    1. Evita – poproszono mnie o to, bym Motyla wstawiła na miejsce innej książki tego wydawnictwa i przeczytała szybciej, ale to i tak ciut potrwa.

      Pablo – wiem, już Kalio mi zwróciła uwagę 😉 Tak to jest, jak masz mało czasu, bo grupa czeka 😉 Mnie ta książka skusiła, sięgnę. Jak będzie bardzo źle, to nie będę kończyć czytania. Zobaczymy. A co do klasyki – rejestruj się na Podaju, tam się wiele klasyki pałęta do pobrania, bo mało kto dzisiaj jest zainteresowany.

  4. Thor wygląda imponująco 😉 Czekam na recenzje. Ciekawa jestem również Twoich opinii na temat twórczości Camilli Lackberg, którą ja już mam za sobą. Pozdrawiam 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

