Konkurs z Wydawnictwem MAG!


Dawno nie było u mnie żadnego konkursu, więc pora to nadrobić! A to wszystko dzięki uprzejmości sympatycznej pani, z którą współpracuję, a która pozytywnie odniosła się do mojej sugestii. Mam dla Was smakowity kąsek, a przynajmniej takie mam wrażenie pamiętając komentarze spod moich recenzji. W tym losowaniu możecie wygrać dwa egzemplarze książki…

Przygotujcie się na to, że wkroczycie w świat o bogatej mitologii, świat, w którym mroczni i niebezpieczni bohaterowie walczą, by nas chronić. Przygotujcie się na wieczną walkę. Przygotujcie się na zatracenie…

Zarek jest najniebezpieczniejszym z Mrocznych Łowców. Przetrwał żywot jako rzymski niewolnik i wieki jako Mroczny Łowca na wygnaniu. Nikomu nie ufa. Z powodu uporczywego odmawiania wykonywania czyichkolwiek rozkazów, przebywa w odosobnieniu na Alasce, gdzie jego działalność jest mocno ograniczona i ściśle kontrolowana. Wielu boi się, że pewnego dnia Zarek wykorzysta swoje moce nie tylko przeciwko wampirom, ale i ludziom, a dziewięćset lat banicji uczyniło go zbyt nienawistnym, by dało się go uratować.

Pragnący go zabić bogowie zgadzają się z wielkimi oporami, by najpierw osądziła go nimfa sprawiedliwości, Astrid. Astrid nigdy jeszcze nie uznała nikogo niewinnym, a jednak w Zareku dostrzega coś, co chwyta ją za serce. Łowca reaguje na nawet najdrobniejsze akty dobroci ze zdziwieniem i podejrzliwością.
Podczas gdy Astrid walczy, by zachować bezstronność – chociaż Zarek coraz bardziej ją pociąga – egzekutor już wyruszył, gotów wykonać wyrok…

Kalio, coś dla Ciebie, co nie?

Zasady! Tym razem oprócz wpisania w komentarzu zgłoszenia musicie także uzasadnić dlaczego lubicie serię „Mroczny ławca”, a jeżeli nie czytaliście jeszcze nic z tej serii, to napiszcie dlaczego lubicie książki Wydawnictwa MAG. Nie musicie się gimnastykować z wierszykami 😉 To zadanie ma służyć tylko zebraniu Waszych opinii, a rozdzielnie obydwóch egzemplarzy odbędzie się poprzez losowanie.

Na zgłoszenia z powyższym dopiskiem czas macie do północy w piątek (17.06.11). Proszę o podanie adresu mailowego oraz nicku lub imienia.

PS. Ja już się nie mogę doczekać lektury tej części! 🙂

PPS. Czy tylko mi ten pan na okładce trochę przypomina Erica z serialu „True Blood”?

42 thoughts on “Konkurs z Wydawnictwem MAG!

  1. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale… no właśnie, JESZCZE! 😀 Zapowiada się całkiem fajnie. 🙂 A książki z Wydawnictwa MAG lubię, bo mają ładną szatę graficzną i świetnie prezentują się na półce. 😉
    Aha – i żeby było wszystko jasne: zgłaszam się. 🙂

    Pozdrawiam serdecznie.

  2. Nie czytałam jeszcze tej serii, a książki z wydawnictwa MAG lubię za to że są wydawane. Tak się składa, że z tego wydawnictwa czytam kilka serii.
    Oczywiście się zgłaszam.

  3. Nie czytałam nic z tej serii i nie czytałam nic z książek tego wydawnictwa. To chyba wystarczający powód, żeby chcieć przeczytać te książkę, a potem mieć własne zdanie na ten temat.:)

  4. Jeszcze nie czytałam, ale uwielbiam książki wydawnictwa Mag dlatego, że mają piękne okładki co jest żadkością oraz książki wybierane przez nich są odpowiednio selekcjonowane dlatego też każda jest świetna 🙂

  5. Przeczytałam z tej serii „Rozkosze nocy” i jestem zachwycona wyobraźnią autorki. Lubię tę serię, ponieważ sprawia, że mogę przestać myśleć o szarej codzienności.

  6. Zgłaszam się,z tej serii mam „Rozkosze nocy”,cóż po tak zachwalających recenzjach,okładka też na plus,trzeba przeczytać

  7. Zacznę od standardowego zgłaszam się. A teraz przystąpmy do odpowiedzi na pytanie.:)

    Otóż nie czytałam jeszcze serii „Mroczny Łowca”, ale bardzo chciałabym ją przeczytać. Tyle, że jak już jestem w księgarni, to nigdy jakoś nie mogę się ostatecznie zdecydować na nabycie pierwszego tomu. Ale jeśli już by w domu czekał na przeczytanie tom trzeci, to nie miałabym wyboru, prawda?;)

    Książki wydawnictwa MAG lubię dlatego, że wiele z nich to fantastyka (ze szczególnym naciskiem na fantasy) ambitna, nie wydawana w Polsce przez innych wydawców. Można się otrzeć o prawdziwy kunszt literacki, rzadko na rynku fantastyki spotykany. Nawet jeśli to paranormal romance, to taki z wyższej półki. Kiedyś jeszcze lubiłam książki MAGa za nietuzinkową, pomysłową i ładną szatę graficzną, ale ostatnio w tej dziedzinie pomysłowość jakby mniejsza…

  8. Zgłaszam się, bardzo chcę przeczytać tą książkę – serie…. 🙂
    Lubię książki wydawnictwa MAG bo zazwyczaj są to ciekawe pozycje, na których, jak do tej chwili, się nie zawiodłam.
    gaabu@wp.pl

  9. Zgłaszam się:)
    Tej serii nie znam. Z oferty MAGa nie czytałam zbyt wiele, ale podoba mi się ich UW – bardzo dobrze wydane świetne książki. Generalnie jak przeglądam ich ofertę wydaje się ciekawa – teraz przykładowo marzy mi się Kate Griffin i jej urban fanatsy osadzone w Londynie 🙂

    1. A co do okładki i Erica, to chyba podobieństwo opiera się na patrzeniu spode łba i kształcie podbródka. I może trochę fryzurze z II i III sezonu 🙂

  10. Również się zgłaszam 🙂 Nie czytałam jeszcze tej serii, ale mam na nią ogromną ochotę. Książki wydawnictwa MAG lubię za ich tajemniczy klimat i piękną oprawę. Pozdrawiam 🙂

  11. Zgłaszam się.
    Nie miałam niestety przyjemności poznania tej serii, lecz bardzo bym chciała.
    Wydawnictwo MAG uwielbiam za to, że wydaje dużo książek o tematyce paranormalnej, choćby całą serię ,,Czystej krwi”, którą ja osobiście zakupiłam.
    A gościu z okładki rzeczywiście trochę przypomina Erica ::-)
    Pozdrawiam.

  12. Ja też jeszcze nie czytałam nic z tej serii ani nic z Wydawnictwa MAG. Mimo wszystko bardzo chciałabym się zgłosić do konkursu – być może to by była dla mnie jedyna okazja, żeby coś z tego wydawnictwa przeczytać, a Twoje poprzednie recenzje mnie zaciekawiły i zaintrygowały 🙂

  13. Zgłaszam się 🙂 Ja napiszę dlaczego uwielbiam wydawnictwo MAG 🙂 Otóż za serie które pokochałam: cykl o Sookie Stackhouse oraz Miasto Kości.

  14. Nie czytałam tej serii – tylko dlatego, że w księgarni jej nie ma (albo ja znaleźć nie mogę), a w bibliotece jest wypożyczona. Książki MAGa cenię głównie za ich wybór: serie Cassandry Clare podbiły moje serce (przynajmniej dotychczas wydane tomy), a Brent Weeks okazał się naprawdę dobrym pisarzem fantastyki.
    Mój adresik (tak w razie potrzeby ;)): dusia.koda@gmail.com

  15. Zgłaszam się.

    Powód? Poprzednie dwie części goszczą już na mojej półce. W poprzedniej, to właśnie Zarek najbardziej mnie zaintrygował, bo pomimo swojej twardej skorupy, potrafił okazac odrobine uczucia. Pod4jrzewam, że wcale nie jest z niego aż taki twardziel za jakiego chce uchodzić.

  16. Oczywiście zgłaszam się. 😀
    Dwie poprzednie części mam na półce… oczywiście jeszcze nie przeczytane (u mnie jest tak często – kupuję za dużo i nie nadążam z czytaniem). Cudownie byłoby wygrać trzecią część cyklu. 🙂

    mail: zuziaszulist@wp.pl

  17. Zgłaszam się i ja:)
    Tej serii książek nie miałam okazji czytać, ale mam na półkach inne książki tego wydawnictwa. MAG ma super powieści z tematyki fantasy którą lubię i każda z ich książek jest wciągająca i warta uwagi, dlatego czytam je z radościa:)

  18. Ojej, faktycznie, prawie jak Eric!
    No zgłaszam się, zgłaszam.
    Lubię tę serię, ponieważ podczas czytania relaksuję się, zapominam o rzeczywistości. Poza tym bohaterowie są bardzo ciekawi, fabuła zaskakująca.

  19. Kocham tą serię po prostu za ten niepowtarzalny klimat, namiętność oraz to jak pani Kenyon przestawia problemy z przeszłością, które teraźniejszość ma pokonać. Piękne opowieści ze świetnymi postaciami – lubię to!

    No i trzecia część o Zareku – Iiiiii! Nie mogę się doczekać!

  20. Serii nie znam, z tego wydawnictwa czytałam jedynie „Gwiezdny pył”, który mi się szalenie podobał, ale czytałam go pod wpływem filmu, więc szczerze mówiąc było mi obojętne wydawnictwo, chodziło o tę konkretną książkę…

    Mam nadzieję, że mogę się zgłosić?

  21. Zgłaszam się.
    Lubię serię „Mroczni łowcy”, ponieważ mężczyźni w niej są porywający, seksowni i super męscy. Do tego książki mają świetną fabułę, a Kenyon świetnie prowadzi narracje. Szybko i lekko się czyta.
    Jestem wielką fanką fantastyki, a MAG wydaje te najlepsze książki. Chociaż „Zapadliska” Harrison jak nie było tak nie ma…
    Scarlett13@onet.eu
    Scarlett
    PS : Facet na zdjęciu ma takie spojrzenie jak Eric. 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

