Radość każdego mola, czyli nowe książki


Ten tydzień był bardziej obfity w przesyłki od poprzednich. Jakość wydaje się być całkiem niezła 🙂 Sprawdzcie sami:

Od góry:

– niefortunnie przeze nie sfotografowana książka „W nadziei na lepsze jutro” debiutantki Ewy Bauer. Jako, że to moja wirtualna znajoma, to sprezentowała mi egzemplarz z dedykacją, za którą ślicznie dziękuję! Po książkę sięgnę, jak tylko uspokoi mi się trochę sytuacja w życiu codziennym. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tej książce (lub nawet ją kupić :)), to zapraszam na stronę Ewy. Tak, uprawiam promocję, a co! 😛

„Czarodziej snów” Gowdy – książka pobrana na Podaju, opis ma bardzo ciekawy, więc natychmiast się skusiłam.

„Podmorska wyspa” Allende oraz „Spójrz na mnie” Sigurdardottir to uzupełnienie paczki od Wydawnictwa Muza.

„Czarnoksiężnik Kadehar” L’Homme – to ponoć „francuska odpowiedź na Harrego Pottera”. Pałętała się po Podaju, to wzięłam.

„Proroctwo wygnanych magów” Silverwood – od portalu Na Kanapie.

„Paranormalność” White oraz „Porzuceni” Cabot – to książki od Wydawnictwa Amber. Pierwsza już przeczytana (świetna!), recenzja w weekend.

„Gościniec” Kozłaoraz „Klaudyna w szkole” Colette – od portalu Sztukater.

„Gaumaradżos!” państwa Mellerów – od portalu Lubimy Czytać (och, jakie to piękne wydanie!)

Jak widać dominuje fantasy, trochę prozy współczesnej, kryminał oraz kapka podróży. Bardzo mi się ten stosik podoba, zaraz zabieram się za czytanie „Porzuconych”.

Życzę Wam miłego weekendu! Ja będę pracować – kończę wniosek o grant i przygotowuję stoisko na targi dobrych praktyk, na które wyruszam w poniedziałek. Będzie więc kilkudniowa przerwa w recenzjach 😉

23 thoughts on “Radość każdego mola, czyli nowe książki

  1. Ja chcę przeczytać nową książkę Meg Cabot 😛 ostatnia „Nienasyceni” bardzo mi się podobała 😛 Chyba kupię sobie tę książkę 🙂

  2. Amber też??? :))) Nie mogłaś się oprzeć, co?
    Kobieto, nie wyrobisz się:D
    To ja sobie popatrzę. No dawno się tak nie uśmiałam:)

    1. Monyk – nie wiem, czy uwierzysz, ale dla mnie to będzie pierwsza książka tej autorki i bardzo jestem ciekawa moich wrażeń. Życzę powodzenia w łowach!

      Kalio – :p To nie tak, jak myślisz, to trochę inna bajka. Opiszę Ci wszystko, jak się ostatecznie wyklaruje. „Paranormalność” połknęłam dzisiaj w autobusach i tramwajach, a Cabot mam na weekend.
      Z czego się śmieje, he? :p Przyjdzie czas, to Ci opowiem i pewnie się przestaniesz śmiać 😉

  3. stosujesz szybki czytanie? ja czytam dość szybko – tzn. książka w jeden dzień jakieś 500 stron – ale gdybym nabywała książki z taką prędkością jak ty, chyba nie mogłabym się już dłużej szczycić, że wszystko co w domu przeczytane 😉

    1. Hiliko – 🙂 No właśnie, muszę popracować nad asertywnościa, chyba znajdę sobie jakiś kurs 😉

      Evita – mnie też te dwie książki bardzo interesują, ale trafiło się tak, że w tej puli aż 6 książek muszę przeczytać „na termin” (bo 95% książek czytam bezterminowo), wiec najpierw te zostaną przeczytane.

      Eulalia87 – czytam szybko, ale nie kończyłam żadnego kursu i nie chciałabym kończyć, bo czytanie ma być przyjemnością, a nie „przelatywaniem” przez książki. I tak nie zapamiętuję wszystkich szczegółów, co mnie trochę martwi, jak słucham znajomych opowiadających o tym, jaki kolor miały drzwi w domu X, a jakie spodnie miał na sobie Y 😉
      Co do szczycenia się tym, że wszystko przeczytane, to mam na to zero szans. Na przeczytanie w domu czeka kilkaset książek, jednak jest to „zapasł długofalowy” – jak będę np. chora przez 2 tygodnie, to nie muszę się martwić – tak, jak kiedyś – że nie mam co czytać 😉 No i czytanie na emeryturze też miło wygląda 😉

  4. Allende i Colette chętnie bym podebrała. Pierwszą autorkę lubię, drugą – chciałabym poznać. Mimo nieprzeczytanych książek w domu- ciągnie do nowych (objaw głodu uzależnionego mola książkowego). Podziwiam stosik. Pozdrawiam.

    1. Montgomerry – to życzę powodzenia w zdobyciu 🙂 Może prezent na jakąś okazję? A swoją drogą, to przecudne są te wydania Muzy!

      Edith – jest czego, bo pięknie wydana i zapowiada się ciekawie 🙂

      Agnesto – uwierzysz, że Allende czytałam do tej pory tylko jedną młodzieżówkę, chociaż kilka „dorosłych” czeka na półce?? A Colette jestem ciekawa po przeczytaniu recenzji Zacofanego 🙂
      A co do nieprzeczytanych książek i głodu nowych, hm… chyba nawet nie powinnam się na ten temat odzywać 😉

  5. Wspaniały stos ! Ciekawi mnie ta francuska odpowiedź na Harrego Pottera 😉 Równie interesujące wydaje się „Proroctwo wygnanych magów” oraz „Paranormalność” ;D

  6. Cóż byłby to za piątek bez Twojego stosu? Kurcze, ja widzę, że na Twoich półkach to wiecznie migracje się odbywają, szkoda, że u mnie to wszystko tak powoli się dzieje. Chociaż po mojej ostatniej przerwie nie ma się co dziwić.
    Ponownie powiem „Piękny stos!”, u mnie na półce czeka „Podmorska wyspa” oraz „Gaumaradżos”. Allende uwielbiam, zobaczymy co Mellerowie napisali.

    Miłego weekendu :*

    1. Aniusiaczek92 – mnie też ona ciekawi, ale szybko się przeczytania nie doczeka :/ „Paranormalność” jest świetna, o czym pisać będę już jutro. A za „Proroctwo…” zabiorę się w przyszłym tygodniu i wtedy będzie recenzja.

      Vampirku – witaj! 🙂 Prawda? Mogą się czepiać różni ludzie tych stosików, że chwalenie się, że głupota, a ja zwyczajnie uwielbiam je publikować, bo raz, że to forma podziękowania dla ofiarodawców, dwa, że uwielbiam się dzielić radością, a trzy, że wynika z tego potem co kto lubi – w komentarzach 🙂
      Wiesz, ja mam dużo czasu na czytanie, to i są migracje. Ale i tak nie takie szybkie, jakbym chciała patrząc na cały księgozbiór 😉
      A przerwa już zakończona, więc teraz ruszysz do przodu! :*

  7. Imponujący stos 🙂 tylko pozazdrościć, niektóre tytuły sama chciałabym mieć. Owocnego czytania oraz powodzenia w pisaniu w wniosku .

    1. Mila – jak chciałabyś, to pewnie prędzej czy później będziesz miała 🙂 Dzięki!

      Futbolowa – kurczę, korci mnie ta książka właśnie, ale nie da rady, najpierw muszę przeczytać kilka innych.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

