Stos książek


W tym tygodniu znowu bardziej obficie, niż w poprzednich. Jednak jest balans – część książek zdobyta przeze mnie w ten lub inny sposób, a część do recenzji. Znowu muszę przeprosić za jakość zdjęcia – robione było w pośpiechu :/

Od dołu:

– szczotka „Życie zaczyna się po sześdziesiątce” Olliviera – zdecydowanie zachęcił mnie opis zawartości oraz życia autora. Bardzo jestem ciekawa tej książki, a po przeczytaniu podrzucę Mamie 🙂

– dwa tomy „Władcy Pierścieni” – „Bractwo Pierścienia” oraz „Dwie wieże” Tolkiena – mam i nie wiem, co z nimi zrobić, nie są mi potrzebne, nie chcę ich zatrzymać. Może ktoś chce wymienić lub odkupić?

„Gra pamięci”  Nicci French – zdobyta na Podaju.

„Mroczne szaleństwo” Moning oraz „Miasto upadłych aniołów” Clare – od Wydawnictwa Mag. Muszę tylko zdobyć pierwsze trzy tomy tego cyklu Clare, bo nie chcę zaczynać od czwartego 😉 Ktoś chce sprzedać lub wymienić? 😉

„Królewskie węże” Holdosiego – zareklamowane przez znajomą. Wisiała sobie ta książka na Podaju, to i wzięłam 😉

„Dobranoc, słonko” Hassenmuller – w ramach akcji Kolejkowo.

„W północ się odzieję” Pratchetta – od Wydawnictwa Prószyński.

„Malcolm i ja” Thomasa – pobrana na Podaju.

„Kieszonkowy atlas kobiet” Chutnik – wypożyczona z biblioteki. Jest to pierwsza lektura, którą mamy przeczytać w ramach naszego wiejskiego, świeżo założonego Dyskusyjnego Klubu Książki.

A obok książek stoi cudna pocztówka otrzymana od Moni_libri z jej wojaży 🙂 Dziękuję ślicznie!

To by było na tyle 🙂 Ja jutro jadę na Komunię Świętą, w niedzielę mamy grilla i gości, więc czytelniczo weekend pewnie będzie mierny 😉 A wam życzę takiego weekendu, na jaki tylko macie ochotę!

15 thoughts on “Stos książek

  1. Enga – mam Clare całość, ale mogę jedynie pożyczyć. Oddałam córce, więc rozumiesz – kto daje i odbiera. Nie będę już tu wspominać, że oddać na zawsze sama bym nie chciała, bo ja to polubiłam:)

    Weekend życzę sobie mieć cichy i samotny. Żeby aż w uszach dźwięczało od tej ciszy. Pragnę spokoju i samotności na klika dni.
    Dziękuję więc za życzenia:)

  2. Czyj przekład jest we Władcy Pierścieni? Z chęcią bym zakupił, albo się wymienił za coś 🙂

    Jakby co to pisz na LC – Dominik Jakubiak 🙂

    1. Kalio – jeżeli nie dorwę i nie będzie w bibliotece, to się zgłoszę 🙂 Pewnie, że nie odbieraj córce, prezent to prezent 😀
      To życzę Ci cichutkiego, spokojnego weekendu!

      Dominik – wysłałam wiadomość na LC.

  3. „Dobranoc, słonko” czytałam i choć jest to mała, niepozorna książeczka, to zawiera w sobie tyle emocji i jest przepełniona tak duszną atmosferą, że niełatwo mi się ją czytało. Choć oczywiście było warto. 🙂
    Serię Cassandry Clare chciałabym przeczytać, ale jak na razie nie mam nawet pierwszej części, więc pozostaje mi dalsze polowanie. „Mroczne szaleństwo” też mam na oku.

    A co do weekendu – w telewizji słyszałam dziś, że jutro ma być koniec świata. Podobno jakiś amerykański staruszek wyliczył datę z Biblii. I jutro o 18 ma nastąpić ogólnoświatowe trzęsienie ziemi. Szkoda tylko, że nie powiedział, jaką strefę czasową miał na myśli. Hm. 😀

    Pozdrawiam. 🙂

      1. Liliowa i Irytacja – to samo słyczałam i czytałam o tej książce. Pewnie miesiąc-dwa upłynie zanim ją przeczytam, ale czuję, że zrobi na mnie wrażenie.
        Ja pierwsze trzy czy cztery (teraz nie pamiętam) tomy zamierzam albo wypożyczyć z biblioteki, albo od znajomej 🙂 A jak zrobi na mnie zabójcze wrażenie, to będę polowała na Allegro 😉
        A co do końca świata, to chyba akurat jadłam jakieś pyszności na Komunii 😉 Jak to koleś w radio powiedział w drodze do Trójmiasta – ja już przeżyłem 4 końce świata, a dwa z nich nawet z wami omawiałem na antenie 😉 Następny koniec świata już za rok! 😉

  4. No no, ciekawie. Dzisiaj skończyłam „Mechanicznego Anioła”, a tutaj MAG już pokazuje „Miasto upadłych aniołów”.

    Życzę udanej lektury.

  5. Od kilku miesięcy czekam na „Miasto upadłych aniołów”, bardzo polubiłam tą serie. Nie ma przesadnego romansu, są pewne momenty przy których śmiałam się na cały dom, a do tego czyta się naprawdę szybko. Taka lżejsza lektura dla odprężenia jak dla mnie… polecam 😉 oraz czekam na Twoją opinie 🙂

    1. Agna – nooo, wiedzą, co się sprzedaje, to publikują kolejne części 🙂

      Mila – hm… czyli kolejne pozytywne wrażenia z lektury 🙂 Już widzę, że w bibliotece nie ma :/ Będę więc musiała się uśmiechnąć do znajomej, żeby mi pożyczyła pierwsze części 🙂

  6. A ja się muszę przyznać… nigdy nie udało mi się przeczytać „Władcy pierścieni”. Leży on na półce już nie wiem ile lat, a ja utknęłam na początku pierwszego tomu. Być może dlatego, że zaczynałam go czytać mając 9 lat?

    1. Nyx – całkiem możliwe, że dlatego właśnie. Może wypożycz z biblioteki pierwszy tom i spróbuj? A może zwyczajnie to nie książka dla Ciebie, przecież nie każdy musi lubić wszystko 😀

  7. Ha, moja Trylogia Tolkiena *-* Przywłaszczyłabym sobie książkę pani Clare i na jej recenzję czekam z największym utęsknieniem 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

