Garść różności


Chciałabym zaprezentować zdjęcia ze spotkania autorskiego z Małgorzatą Gutowską-Adamczyk. Nie zabrałam ze sobą aparatu (gapa!), więc nie mam zdjęć zrobionych przez siebie. Zostałam jednak mile zaskoczona przez znajomą z biblioteki, która zdobyła dla mnie kilka ze zrobionych przez pracowników zdjęć i mi je przysłała 🙂 Dziękuję ślicznie!

Zdjęcia – po kliknięciu na nie – się powiększają. Fajnie, że mam taką pamiątkę 🙂

*****

Tydzień czy dwa temu moja recenzja „Sorry” zajęła drugie miejsce w konkursie na recenzję tygodnia na portalu Na Kanapie. Nagrodą jest bon rabatowy uprawniający do zniżki – 15% na zakupy e-booków w serwisie nakanapie.pl. Ja nie mam na razie czytnika, a na monitorze czytać nie lubię, więc po konsultacji z administracją portalu postanowiłam oddać ten kod komuś, kto będzie zainteresowany. Kod nie ma ograniczeń czasowych i nie jest przypisany do mojego konta. Jeżeli zgłosi się tylko jedna osoba – kod oddam bez problemu. Jeżeli zainteresowanych byłoby więcej, to zrobię losowanie. Albo uzgodnicie sobie wszyscy razem jedno zbiorcze zamówienie 🙂 Zgłoszenia przyjmuję do końca weekendu, czyli do północy w niedzielę.

*****

Od poniedziałku na portalu Biblionetka gościem jest Maciej Grabski. Pamiętam, że obydwa tomy przygód Księdza Rafała miały sporo bardzo pozytywnych recenzji na blogach, więc pomyślałam, że może ktoś z Was byłby zainteresowany porozmawianiem z autorem, który jest przesympatycznym, ciepłym, otwartym i bystrym człowiekiem 🙂 Jeżeli chcecie zadać pytania (lub chociaż przeczytać rozmowę), to zapraszam TUTAJ. A jeżeli dodatkowo chcecie brać udział w konkursach dla tych, którzy już czytali (a w najbliższych dniach dla tych, którzy jeszcze nie czytali), to zapraszam TUTAJ. Autor będzie z nami cały tydzień 🙂

2 thoughts on “Garść różności

  1. Na spotkanie z Kuczokiem też zapomniałam zabrać aparat, ale narzeczony poratował mnie wtedy komórką 🙂 Tak więc – gapiostwo doskonale rozumiem 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

