Trzy informacje


Pierwsze dwie przekazuje Wam w ramach informacji książkowej 😉 A trzecia osobista. Do rzeczy więc!

*****

Trzy egzemplarze „Zaklętej” Michaliny Olszańskiej czekają! Odpowiedz na dwa pytania i wygraj nową powieść Michaliny Olszańskiej!

Masz ochotę na lekturę baśniowej powieści młodziutkiej pisarki „Michaliny Olszańskiej? Jeden z egzemplarzy „Zaklętej” może trafić właśnie do Ciebie. Jak? 

Odpowiedz na dwa pytania:
1. Jaki gatunek powieści Michalina lubi najbardziej? (odpowiedzi szukaj w wywiadzie!)
2. Autorka powiedziała: Nie boję się żadnej książki, od tych. tzw. „ambitnych”, przez klasyki, aż nawet po skrajny pop. A dlaczego Ty nie boisz się książki „Zaklęta” i chcesz ją przeczytać?

Na autorów trzech najbardziej oryginalnych wypowiedzi czekają egzemplarze najnowszej powieści Michaliny Olszańskiej.
Odpowiedzi prosimy przesyłać na adres edusiec@greenmedia.pl, do 17 kwietnia 2011 roku, do godziny 23:59. Zwycięzców ogłosimy 18 kwietnia 2011.

Pełna informacja znajduje się na TEJ stronie.

*****

Zbliża się Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich – doroczne święto organizowane przez UNESCO w celu promocji czytelnictwa, edytorstwa i ochrony własności intelektualnej za pomocą praw autorskich.

Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich obchodzony jest 23 kwietnia.

Z tej okazji Bezkartek Self-Publishing wraz ze społecznością Ksiązki Moja Miłość zrzeszającą na Facebooku ludzi kochających książki, przygotowali wspólną akcję, której celem jest zebranie cytatów traktujących o książkach, e-bookach i czytaniu. Kordynatorem akcji ze strony Bezkartek jest Katarzyna Cymbalista – Hajib, natomiast grupę Książki Moja Miłość reprezentuje Agata Wiśniewska i z tymi osobami należy kontaktowac się w sprawie akcji i jej promocji.

Zgłaszanie cytatów trwa do 17 kwietnia włącznie. Następnie z przesłanych tekstów zostanie złożony e-book, który bezpłatnie będzie rozpowszechniać wydawnictwo Bezkartek Self–Publishing.

Cytaty zbieramy w dwóch miejscach:

– Forum Bezkartek.pl

– Wydarzenie na Facebooku.

*****

Powróconam 😉 A już bardziej serio: po pięknych opisach i obietnicach wyszło na to, że praca, którą podjęłam była właściwie telemarketingiem. Jako, że ja do takiego typu pracy nie mam predyspozycji, a na dodatek nie czułabym się w niej dobrze, postanowiłam podziękować i tak oto wróciłam do mojego starego stylu życia i czytania 😉 Zapewne tylko na jakiś czas, no ale na razie jestem z Wami i dla Was w pełnym wymiarze 🙂

5 thoughts on “Trzy informacje

  1. Też kiedyś próbowałam pracy w telemarketingu, ale szybko zrezygnowałam. Nie nadaję się do wciskaniu ludziom kitu i nie przepadam za tym, jak ktoś do mnie wydzwania i próbuje mnie namówić na zupełnie niepotrzebne mi rzeczy/usługi/itp.

    1. Iza – jeżeli byłabym w tym dobra i czułabym się nieźle, to bym została, ale ja zwyczajnie nie mam takich predyspozycji, zamęczyłabym się w tydzień. A jeszcze jednak trochę się cenię 😉

      Lisie książkowy – no właśnie, mam tak samo jak Ty, zarówno w pierwszym, jak i drugim aspekcie. No, tutaj miało być trochę inaczej, miała to być próba sprzedania produktu sporym i dużym firmom, ale to nie zmienia faktu, że zwczyajnie się nie nadaję 😉

      1. Aga,
        źle to sformułowałam- dla mnie telemarketing byłby fuj, bo kompletnie sie do tego nie nadaję, jeśli chodzi o predyspozycje + myślę, że by mnie stresowało slyszenie odmów kilkaset razy dziennie. Także bardzo dobrze rozumiem Twoją decyzję.

        Co nie zmienia faktu, że sporo znajomych osób, które takie predyspozycje miały, przeszły przez jakąś formę telefonicznej sprzedaży a zdarzyła sie też jedna osoba, która sie tam zaczepiła na dłużej, awansowała, itd.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

