Dzielę się radością!


Nie wiem, jak Wy, ale ja od dawna podczytuję blog Padmy. „Miasto Książek” to dla mnie blog, na którym bywam, czytam, zachwycam się, ale raczej milczę. Sama nie wiem dlaczego. Ale darzę go i jego autorkę wielką sympatią 🙂

Dlatego ucieszyłam się niesamowicie, gdy jakiś czas temu dostałam od Padmy zaproszenie do bycia jej gościem! Od jakiegoś czasu prowadzi ona cykl „Poniedziałkowy gość”. Zaprasza do niego blogerów i zadaje im trzy okrutne pytania 😉 Bo jakże inaczej można nazwać pytania takie, jak: „Twoja ulubiona książka?”, „Książka, która zmieniła twoje życie?” czy „Mało znana książka, która zasługuje na większą uwagę?”. Myślałam, myślałam i wymyśliłam! Moje odpowiedzi możecie poznać czytając TEN TEKST.

Zapraszam wszystkich do poznania rezultatów mojej męki 😉 A ja lecę cieszyć się dalej!

22 thoughts on “Dzielę się radością!

    1. Iza – jasne, jasne 😀 Hollywood mi nie jest potrzebne, zamiast tego może być praca związana z książkami 😀 Najlepiej związana z siedzeniem w domu i czytaniem książek 😉

      Lenalee – fantastyczna, gdy się je czyta 😀 Mniej, jak trzeba odpowiedzieć 😉 Przynajmniej dla mnie 😉

      Kasia.eire – oj, poniedziałek, poniedziałek 😀

    1. Enedtil – dziękuję 🙂 Były trudne, oj były :p

      Zacofany – jasne, nie pokomciuje, to poniżej mego poziomu 😛 Weź Ty przestań, bo mokrą szmatę zgarnę i przez łeb zdzielę, może coś wskoczy na miejsce i przestaniesz pisać głupoty 😛

  1. Cieszę się że odkryłaś tego fenomenalnego artystę. Ja z Grobanem idę przez muzyczne wyżyny od lat. Polecam jego utwory śpiewane z innymi artystami. Jest NIESAMOWITY…Pozdrawiam

    1. Piotrze – witaj u mnie! 🙂 Wiesz, że po odsłuchaniu tej piosenki momentalnie zaczęłam odsłuchiwać wszystkie kolejne. Pięknie śpiewa, ma uroczy głos 🙂 A gdy w „You raise me up” w pewnym momencie zaczyna śpiewać razem z chórem, to aż ciarki przechodzą! Już mam kilka potencjalnych ulubionych piosenek, więc tym bardziej jestem Ci wdzięczna 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

