Stos z tego tygodnia


Przez większość tygodnia myślałam, że stosik tym razem będzie skromny. Jednakże dzisiaj zostałam zarzucona przesyłkami i ze skromnego stosiku zrobił się nieskromny stos 😉 Sami zobaczcie!

Od góry:

– chowająca się „Kolekcja” Dehnela oraz „Toulouse-Lautrec: Biografia” Frey – pożyczone od pewnej miłej biblionetkowiczki 🙂

– „Wilczy amulet” Swann – od Wydawnictwa Prószyński,

– „Gra” Kuhn – od Wydawnictwa Telbit,

– „68 pokojów” Malone – rezultat wymiany na LC,

– „Sieć niebios” Hearn „Wszystko czerwone” (nareszcie mam własną!) – to książki, które uzyskałam poprzez realizację bonu – wygranej Recenzji Miesiąca (marca) na portalu Yesbook.

Od dołu:

– „Kot, który mówił po indyczemu” Braun – od przemiłego biblionetkowicza.

– „Excalibur” Cornwella – uzyskany dzięki wymianie na LC.

– „Gargulec” Davidson – jedyna książka zakupiona w marcu, która dotarła dopiero w kwietniu 😉

– „Mila księżycowego światła” Lehane – od Wydawnictwa Prószyński,

– „Ród Aszura” Mahfuza – od Wydawnictwa Świat Książki.

*****

Ogłoszenie para…, ekhm… blogowe 😉

Wygląda na to, że w najbliższym czasie będę siłować się z nową pracą. A, że próba ta (czy zakończona sukcesem, to zobaczymy za jakiś miesiąc ;p) wiąże się z wczesnym wstawaniem, dojazdami i uczeniem się mnóstwa nowych rzeczy, to moje osiągi czytelnicze zapewne znacząco spadną. A to będzie też skutkowało zmniejszeniem ilości notek publikowanych na blogu. Bardzo mi z tego powodu przykro, no, ale aktualnie nie mam perspektywy pracy, która wiązałaby się z siedzeniem w domu i pracowaniem w godzinach i sposób wybrany przeze mnie, więc prędzej czy później musiało się tak zdarzyć. Postaram się jednak bywać tutaj jak najczęściej 🙂

Jak zwykle – życzę Wam miłego weekendu!

25 thoughts on “Stos z tego tygodnia

  1. Świetne stosy 🙂 Miłej lektury:)
    A nowej pracy gratuluję serdecznie i powodzenia życzę! To zrozumiałe, że nie będziesz miała mniej czasu na czytanie – póki co skup się na pracy 😉

    1. Lisksiazkowy – ja tym samym uzupełniłam zbiór o ostatni tom i mam w końcu całość. Co nie oznacza, że znajdę czas na czytanie wcześniej niż za kilka lat :/

      Pablo – czy niedługo, to raczę wątpić, bo mam dwie pilniejsze książki od nich 😉 A, że teraz czasu będzie o połowę mniej, to nie wiem, jak się wyrobię z terminami tych dwóch 😦

      Hiliko – dzięki za gratulacje i życzenia miłej lektury 🙂 Na razie będę próbowała, czy to jednak dla mnie i czy się w takiej roli odnajdę, bo aktualnie mam niejakie wątpliwości, no, ale jeszcze na dobrą sprawę nie zaczęłam.

  2. Przy takich tytułach i wizji nowej pracy w najbliższym czasie życzę bardzo zaczytanego weekendu – nawet jeśli nie da się „naczytać” na zapas, warto podjąć próbę:)

  3. Powodzenia w nowej pracy,mam nadzieję,że spełni Twoje oczekiwania jakie by nie były,znajdziesz też czas na blog i chociaż w piątek wrzucisz fotki stosiku 🙂

    1. Viv – mam taki zamiar 🙂 Tylko 2 h na zakończenie 1 sezonu pewnego serialu, trochę siedzenia w necie (może napisanie jednej recenzji), ale poza tym tylko czytanie i czytanie! Szczególnie, że pogoda do niczego innego nie zachęca :/ Żebym chociaż się z terminami bibliotecznymi zdążyła wyrobić (chociaż niby mogę je przedłużyć, ale wolałabym nie). Uch, trochę się boję co to teraz będzie z tymi recenzyjnymi, no ale zobaczę jak się to rozwinie.

      Boena – mam nadzieję, że jakiś czas na czytanie jednak się znajdzie, bo nie zamierzam porzucać bloga. Prędzej rzucę pracę 😉

      Montgomerry – ta biografia to tak szczerze pisząc polecanka algorytmu biblionetkowego, pokazuje mi bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że powinna mi się spodobać (o ile dobrze pamiętam to chyba ponad 90%), to jak znajoma zaproponowała pożyczkę – postanowiłam spróbować 😀

  4. Biografia autorstwa Julii Frey jest moim zdaniem rewelacyjna. Czeka Cię czytelnicza uczta. Bardzo jestem ciekawa, jak odbierzesz „Gargulca”. Ja byłam nim zachwycona.
    Powodzenia w nowej pracy!

  5. robię się zazdrosna…
    🙂
    Gargulec mnie okropnie interesuje, gdzieś mi się obiło o uszy, że to dobra lektura
    Miłego czytania i weekendu 🙂

    1. Lirael – ja tych obydwóch książek jestem ciekawa i myślę, że przypadną mi do gustu. Biografia zostanie pewnie przeczytana odrobinę szybciej, niż „Gargulec”, bo ona pożyczona, a on własny 😉 A jak mi się spodoba, to sobie kupię 🙂
      Zacofany – 😀

      Kinga – ja też dużo dobrego o „Gargulcu” czytałam, same ochy i achy. Dorwałam na Allegro za 10,50 + przesyłka, więc grzechem byłoby nie brać 😉

  6. Miłej lektury i powodzenia w pracy! Moment porannego wstawania i pędzenia do pracy każdego czeka, ja staram się go odwlec jak najbardziej to możliwe ;)) A ze stosików GORĄCO polecam biografię Lautreca, czytałam – jest naprawdę świetna.

  7. Uwielbiam „Sagę rodu Otori” i „Siec niebios” została mi jako jedyna nieprzeczytana. Za długo czekałam na jej pojawienie się, a potem zupełnie zapomniałam. Dlatego lubię czytać cykle, które są już wydane w całości.:)

    1. Lilithin – strasznie chciałabym już sięgnąć po biografię, ale najpierw muszę przeczytać książki biblioteczne, termin oddania się zbliża. No i jeszcze książka, którą chcę wymienić, ech…

      Agnes – 🙂

      Clevera – ja też lubię czytać cykle, które już są wydane w całości, jest to znacznie wygodniejsze i oszczędza stresu 😉 A „Saga rodu Otori” właśnie w ten sposób została skompletowana, więc mogę po nią w każdej chwili sięgnąć 😉

  8. Powodzenia w nowej pracy. Czy ci tempo publikowania notek spadnie, czy nie i tak będę wiernie zaglądać. Wiesz, że „Sieć Niebios” to nie jest pierwsza część cyklu zapewne? W każdym razie cykl polecam, ma specyficzny klimat i ciekawych bohaterów 🙂

    1. Vampire – cieszę się, że moje stosiki i dla Ciebie są chociaż trochę ważne 😀 A nowości już pokazywałaś? Czy coś przegapiłam?

      Sujeczka – dzięki, to jest książka do recenzji, ale mam od tego wydawnictwa sporo książek, więc nie wiem, kiedy akurat na tę przypadnie kolej.

      Grendella – dzięki za deklaracje stałych wizyt, bardzo mnie takie opinie zawsze radują! Co do „Sieci Niebios” – wiem, to była ostatnia właśnie, której mi brakowało, teraz mam całość i może w końcu kiedyś przeczxytam 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

