Wyniki losowania


Jak pewnie część z Was pamięta wczoraj o północy zakończył się czas przysyłania zgłoszeń w losowaniu 2 egzemplarzy książki „Dobrani”. Zgłoszeń było 67, więc spora rywalizacja 🙂 Po wklepaniu tych wszystkich nicków do maszyny losującej i dwukrotnym naciśnięciu przycisku „losuj” szczęśliwymi właścicielami stali się…

oraz

Bluejanet oraz ines321 proszę o kontakt w sprawie danych adresowych, które muszę podać wydawnictwu 🙂 Gratuluję!

Zawsze, kiedy robię losowanie, to jest mi żal pozostałych osób, że nie jestem w stanie wszystkim Wam dać nagrody. Wylosowałam więc jeszcze jedną osobę, która dostanie coś z mojej prywatnej biblioteczki. Jest nią…

Rogalm1 – bardzo się cieszę, że akurat Ciebie maszyna wybrała, bo wiem, że docelowo książka/i trafią do biblioteki szkolnej 🙂 Przeszukam półki i coś Ci zaproponuję. W ogóle zapraszam wszystkich, którzy może mają jakąś książkę na zbyciu – wesprzyjcie bibliotekę rogalm! Mam nadzieję, że nie robię faux pas, kiedy napiszę, że biblioteka ta boryka się  z problemami finansowymi i nie jest w stanie zaproponować młodzieży zbyt wielu nowych książek w tym roku. Pomóżmy! Mogę zainteresowane osoby skontaktować z rogalm1 🙂

Gratuluję wszystkim trzem osobom 🙂 Pozostałych zapraszam na kolejne konkursy, nie jestem w stanie na razie określić, kiedy dokładnie się kolejna okazja pojawi 🙂

7 thoughts on “Wyniki losowania

  1. Ja również gratuluję. 🙂 Sama mam tę książkę na półce, czekam na moment, gdy przyjdzie jej kolej na przeczytanie i jestem bardzo ciekawa, czy ta książka mi się spodoba, bo opinie widziałam różne. 😉

  2. Witam serdecznie, bardzo dziękuję za książkę – nagrodę i opowieść o mojej bibliotece. To jest okropne, już kwiecień, a tu nadal zero pieniędzy na nowości, gdyby nie życzliwość wielu wspaniałych osób i „łapania” książek na podaju to od kilku lat byłabym pogrążona w „czytelniczej” depresji!

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

