Primaaprilisowy stosik


Wiem, wiem, dzisiaj dzień żartów, ale nie mam zamiaru robić Was w konia i publikować czegoś dziwnego :p Wystarczy, że zostałam już dzisiaj dwa razy zrobiona w jajco, nie mam ochoty się mścić na innych 😉 A swoją drogą zrobić mi żart jest przeraźliwie łatwo, bo jestem niezmiernie naiwna 😉

Najpierw rzut ogólny, za chwilę szczegóły:

Od ogółu do szczegółu 😉 Część pierwsza:

Od góry do dołu:

„Zawsze przy mnie stój”, „Kompozytor burz” oraz „W potrzasku” – od Wydawnictwa Otwarte;

„Żona Beduina” oraz „Dziewczynka w zielonym sweterku” – od Wydawnictwa PWN;

„Niebo nad Maralal” oraz „Sorry” – od Wydawnictwa Telbit.

Część druga:

Też od góry:

„Zagubieni w Tokio” – z wymiany na Biblionetce;

„Zabawa w miłość” oraz „Synowie Boga” – od Wydawnictwa Prószyński;

„Plan Sary” – wygrana w losowaniu u Dededan. Dziękuję! 🙂

„Saturn” oraz „Bałkańskie upiory. Podróż przez historię” – zakupione u Prowincjonalnej Nauczycielki, pieniążki były przeznaczone na szczytny cel pomocy osieroconej przez swą panią kotce.

„Zła krew” – od Wydawnictwa Muza.

Jak widać – znowu był to obfity w przesyłki tydzień. Czytam, czytam, czytam, to głównie ostatnio robię, kiedy tylko mogę 🙂 Chociaż korzystałam też z pięknej pogody, która u nas zagościła w ostatnich dniach marca.

Życzę Wam moi drodzy miłego weekendu z przepiękną pogodą 🙂

26 thoughts on “Primaaprilisowy stosik

  1. obfitości!
    Muszę się bliżej przyjrzeć „Żonie beduina”, brzmi ciekawie.
    Oj ja też z tych naiwnych, dziś dałam się wkręcić trzy razy 😉

    1. Kasandra – 🙂 Dziękuję!

      Kinga – przyjrzyj się, też mi się wydała ciekawa. Tym bardziej, że jest pisana przez dziennikarkę, więc może totalnym gniotem nie będzie 😉 😀 Witaj w klubie naiwnych 😀

      Izusr – zapraszam 😀 Tylko za jakiś czas, bo najpierw musi być czytanie i recenzja 😉

    1. UpiornyGroszek (swoją drogą – masz bardzo ciekawy nick :D) – Dehnela (prozę) uwielbiam i mam zamiar mieć wszystko, co wyda (o ile się nie zapsuje :p). A „Kompozytor burz” mnie intryguje, na dodatek okładka jest prześliczna, więc kusi podwójnie 😀

      Zacofany – 😀 Wyciągaj szpony, wyciągaj 😛 Co najwyżej pożyczę, nie oddam :p

  2. Cudne stosiki:)

    A co do żartów, to ja się chyba starzeję, bo coś ostatnio mnie mało bawią. Więc zyskałaś moją sympatię nie siląc się dziś na obowiązkowy żart

    1. Przepraszam, nie wiem, czemu poszło z konta córki, to pisałam ja, kalio.
      Boszsz… Jak to wygląda w świetle mojego pierwszego komentarza?;]

      1. Też mi się te stosy podobają 😀

        Co do żartów – hm… dzisiaj się tylko troszkę wkurzyłam na żart numer dwa, który wymagał mego biegania po schodach w pośpiechu, kiedy ja się źle czuję :/ Ale generalnie – zależy od żartu i osoby. I też nie czuję obowiązku robienia żartów tylko dlatego, że jest 1.04. Mogę je przecież robić zawsze ;p
        A w świetle pierwszego komentarza – wyszło miodzio 😀

    1. Pablo – ciiiiiicho, no jak tak możesz zdradzać tajemnice :p Specjalnie tak sobie wisi w kąciku, bez ramy na dodatek, żeby sprawiać niewinne wrażenie, a tu nagle przychodzi Pablo i ogłasza fakt wszemi wobec 😉

  3. Stosik podziwiam i zazdroszczę, choć czasu na czytanie mało, szczególnie gdy słonko świeci. Ale ja nie o tym, wiem, że nie na temat, ale kocham starocie i świecznik jest boski, przyćmiewa stosik. No co ja zrobię! Taka już jestem. Nie tylko książki kocham. 🙂

    1. dm1994 – :)))

      ksiazkowiec – ja też w tym tygodniu odrobinę mniej czytałam, ale wczoraj i dzisiaj pogoda jest średnia, więc powrót do normy 😉 A co do świecznika – ja też go strasznie lubię, chociaż generalnie świec od jakiegoś czasu praktycznie nie używam, to do świecznika mam sentyment.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

