Stosikowy powrót do normy


W publikacji tegotygodniowego stosu nastąpiło kilkugodzinne opóźnienie, ale wiem, że mi wybaczycie, bo byłam na spotkaniu autorskim. A raczej próbowałam być… :/ Okazało się, że telewizja, to wielka siła i na spotkanie z Szymonem Hołownią stawiły się dzikie tłumy. Obydwie sale były pełne, więc stwierdziliśmy ze znajomymi, że nie ma co stać na korytarzu i słyszeć piąte przez dziesiąte, więc poszliśmy na kawę. Gdy wróciliśmy 2,5 godziny później spotkanie ciągle trwało 😉 Ale było już mniej ludzi, więc chociaż miałam szansę uczestniczyć w ostatnich 30 minutach spotkania. Było na tyle ciekawie, że spróbuję się „wbić” na kolejne, kiedykolwiek ono będzie.

A przechodząc do tradycji… 😉 Ten tydzień był obfity pod względem lektur. Zapoczątkowała to Moni pożyczając mi na spotkaniu biblionetkowym masę książek, a potem poszłooo. Oto rezultaty:

Od dołu:

– „Ulica tysiąca kwiatów” – prezent od Moni! 🙂 jeszcze raz dziękuję!

– „Autobiografia na czterech łapach”, „Muskając aksamit”, „Środek lata” oraz „Woda różana i chleb na słodzie” – pożyczki od Moni 🙂

– „W imię miłości” – rezultat wymiany.

– „Autostopem przez wyobraźnię” nie powinno się właściwie tutaj znaleźć, bo to moja własność już od dłuuugiego czasu, tylko była pożyczona i właśnie wróciła 😉

Również od dołu:

– „Manikiur dla nieboszczyka” z akcji Kolejkowo.

– „Dobrani” od Wydawnictwa Prószyński.

– „Księga Sandry” od Wydawnictwa Initium.

– „Umieraj dla mnie” oraz „Tajemniczy uśmiech” od Matrasa.

– „Minotaur” od Wydawnictwa Claroscuro.

Razem stosidło całkiem wielkie! A właśnie zdałam sobie sprawę, że w tym tygodniu dotarła do mnie również jeden z tomów trylogii „Złotoskóry” Robin Hobb.

Miłego weekendu życzę wszystkim, takiego na jaki macie ochotę 🙂

12 thoughts on “Stosikowy powrót do normy

  1. na spotkanie z Szymonem Hołownią naprawdę warto iść 🙂 a stosy cudowne 🙂 mi też się nazbierało, ale jakoś nie mam kiedy zrobić zdjęć 🙂

  2. Wyjątkowo udało mi się w piątek dodać swoje stosiki i nawet załapałam się na Twoje za nim zasnę. 🙂
    Najbardziej zazdroszczę dwóch rzeczy – „Dobranych” od Prószyńskiego i oczywiście spotkania biblionetkowego.

    Buziaki i dobrego weekendu! :*

    1. Edith – właśnie dlatego próbowałam się dostać 😉 No nic, mam wrażenie, że jeszcze będą inne okazje. A wtedy wybiorę się godzinę przed czasem spotkania, by zająć miejsce 😉
      Czekam na Twoje stosy 😀

      Vampire_Slayer – właśnie u Ciebie byłam, piękne masz stosy i ciekawe książki 🙂
      A co do spotkania biblionetkowego – my też żałowałyśmy, że Cię nie było! I wspominałyśmy Cię przynajmniej kilka razy 🙂 Może jeszcze będzie okazja?
      Buziaki 🙂

  3. Enga – oglądam Twoje stosiki z prawdziwą przyjemnością i proszę, przeczytaj mój komentarz pod Twoim u Frigo, bo odniosłam wrażenie, że moja pierwsza wypowiedź tam źle zabrzmiała:)

    1. Kasandra – :)))

      Kalio – cieszę się, że podobają Ci się moje stosiki 🙂 Wstąpiłam do Fri2go, ale jeszcze nie widzę Twojego drugiego komentarza. Hm… Wiesz, ja znam Twoje poglądy „stosikowe”, więc nic mi tam źle nie mogło zabrzmieć 😀 Chyba, że myślisz o odbiorze „ogólnym”, to nie wiem. Zaraz zajrzę znowu.

  4. Nie masz problemu ze zbyt dużą ilością książek do czytania? Ja, przy takich świetnych stosach, na bank nie znalazłabym czasu na życie codzienne 😉

  5. Cóż mogę powiedzieć, oprócz tego, że kocham Twoje stosiki? A zabrałabym Ci z niego „Ulicę Tysiąca Kwiatów” oraz „Wodę różaną…”. I cieszę się, że część książek nie jest mi zupełnie obca :).

    Miłego czytania!

    1. Dusia – hm… problemem bym tego nie nazwała, ale faktycznie mam masę książek do przeczytania. Mam jednak nadzieję, że czytać będę całe życie, więc to długofalowy kapitał 🙂
      Inna sprawa, że moje życie codzienne jest mało zróżnicowane, ale to akurat mi się podoba 😀

      Alina – cieszę się, że tak Ci się podobają moje stosy 😀

  6. Przepraszam, że mnie dawno nie było. Zapuściłem się w wir nauki i mi tak wszystko umyka, a jak zobaczyłem TO, to mi się wstyd zrobiło! Więc będę teraz regularnie, bo się uporałem z tym, co miałem się uporać.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

