Kto wygrał?


Gdy zobaczyłam ostateczną liczbę zgłoszeń do losowania książki „Mariola, moje krople!”, to prawie spadłam z krzesła! Zgłosiło się ponad 90 osób! Dziękuję Wam serdecznie za tak liczny udział w losowaniu!

Wiem, że miałam losować wcześniej, ale chciałam docenić jakoś tak wysoką frekwencję. Próbowałam różnych sposobów, ale w końcu zdecydowałam, że dorzucę do puli 2 książki z własnej biblioteczki. Razem więc rozlosowałam 3 książki.

Najpierw wrzuciłam wszystkie nicki do programu losującego. Oczywiście jako pierwsza została wylosowana książka – nagroda główna. Książkę „Mariola, moje krople” wygrywa…

Ultramarynę proszę o podesłanie mi adresu 🙂

Pozostałe dwie książki zostały rozlosowane pomiędzy resztę uczestników. Oto wyniki:

oraz

MirandaKorner oraz Seso – proszę o kontakt w celu przedyskutowania moich propozycji nagród 🙂

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział! 🙂 A już za kilka dni kolejne losowanie, więc zapraszam ponownie!

9 thoughts on “Kto wygrał?

  1. Wiosna, więc kto nie ma szczęścia w grze, niech ma w miłości. Pozdrawiam zwycięzców i zwyciężonych. Dobrze, że ludziska czytają 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

