Stosik u Książkowa


Ten tydzień było odrobinę bardziej łaskawy dla moich półek 😉 Stosik jest umiarkowanej wielkości, a większa część ksiażek, to książki nierecenzyjne. A zresztą zobaczcie sami!

Od góry:

– „Trucicielka” Schmitt – od Wydawnictwa Znak.

– „Przeznaczenie Błazna” Hobb oraz „Magom wszystko wolno” Diaczenko – zakupione za grosze na Allegro.

– „Złodziej i psy” Mahfuz oraz „Długa Berta” Canals – obydwie pobrane na Podaju.

– „Gangster” Garcia – od portalu „Lektury Reportera”.

– „Legendy Świata Wynurzonego” (1 tom) Troisi – od portalu „Na kanapie”.

To byłoby na tyle 😉 Jutro jadę na spotkanie biblionetkowe, tym razem organizowane w mieście praktycznie mi nieznanym (poza nazwą i lokalizacją ;p), a organizatorką jest Moni, więc będziemy znowu miały okazję spotkać się oko w oko 🙂 Na dodatek w spotkaniu uczestniczyć będzie gość specjalny, ale o tym na razie cicho, sza! A w niedzielę wrzucę wyniki losowania 🙂 Miłego weekendu!

Poza tym zapraszam wszystkich do zadawania pytań Rafałowi Tomańskiemu, autorowi książki „Tatami kontra krzesła. O Japończykach i Japonii”. Wszystko wyjaśniłam TUTAJ.

14 thoughts on “Stosik u Książkowa

    1. Pablo, ja czytałam pierwszą część Żywostatków po angielsku w paperbacku. To dopiero był maczek – zupełnie nieosiągalny dla polskich wydawców 😉

    1. Pablo – właśnie, Diaczenkowie 🙂 Od dawna jestem ciekawa książek wychodzących spod ich pióra, a że użytkownik sprzedający książkę Hobb oferował również tę za jakieś grosze (bo pierwsze kartki były zalane wodą), to wzięłam na spróbowanie 😉
      Ja tam czcionkę jestem w stanie wybaczyć, ale dlaczegóż nie wydają innych jej książek? Ja powolutku ciułam książkę po książce, chce mieć wszystkie 🙂

      Enedtil – hehehe, taki w normie jak na jeden tydzień, chociaż masz rację – bywają dużo większe stosidła 😀 Nic nie dam na razie skubnąć, po przeczytaniu – kto wie?

      Kasandra – :))

      Izusr – proszę, proszę 😀 Dobry ten Twój M. 😀

      1. Witajcie w klubi zaintrygowanych Daczenkami 🙂 Mnie znajomy narobił ogromnej ochoty jakieś 2 lata temu, gdy zaczął zachwalać kolejno ich książki i opowiadać dlaczegóż to trzeba znać ich twórczość. I tak mnie wtedy zaintrygował, że do dzisiaj trzyma 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

