Podsumowanie miesiąca – luty 2011


Jako, że pierwsze podsumowanie miesiąca zostało dobrze przyjęte, to postanowiłam napisać kolejne podsumowanie. Luty – przez mój wyjazd roboczy – zdecydowanie nie przebił ilościowo stycznia. W lutym przeczytałam 13 książek. W tym miesiącu zdarzyło mi się niedoczytanie tylko jednej książki – „Miłości pod niebem Iranu”, kompletnie mnie nie wciągała, nie zainteresowała, wręcz wynudziła.

Wszystkie przeczytane książki ponownie były w formie „tradycyjnej”, e-booków oraz audiobooków brak. W ubiegłym miesiącu przeczytałam:

– 7 książek recenzyjnych,

– 3 książki w ramach akcji Kolejkowo (+ ta, której nie byłam w stanie przeczytać),

– 1 książka własna (!),

– 1 książka z biblioteki,

– 1 książka pożyczona.

8 książek opisałam na blogu + recenzję jeszcze jednej planuję napisać jutro. Więc wynik jest zadowalający 🙂 W ubiegłym miesiącu nie przeczytałam żadnej kontynuacji cyklu. Przeczytałam za to jedną książkę z serii o inspektorze Knutasie – „Niewypowiedziany”.

Co do zakupionych książek, to szczerze powiem, że nie pamiętam ile ich zakupiłam. Na 100% pamiętam odbiór dwóch książek z Merlina zamówionych w grudniu (trochę poczekały u mojej przyjaciółki 😉 ). Wiem! Kupiłam 2 książki na Allegro, ale płacić i załatwiać wysyłkę będę dopiero teraz, więc nie wiem do którego miesiące ten zakup zaliczyć 😉

Za to luty muszę zaliczyć, jako miesiąc-porażkę pod względem „przykręcania” kurka ksiażek recenzyjnych. Dotarła do mnie maaaasa takowych książek. Z niecałych dwóch półek oficjalnie zrobiło się już 2,5 półki :/ Ale tak trudno się oprzeć, jak można wybrać takie fajne książki :p

Co do odkrycia miesiąca, to nominowałabym do tego tytułu dwie książki – „Niepełnych” Pawła Pollaka oraz w innej kategorii „Zrób sobie raj” Mariusza Szczygła. Porażką miesiąca (oprócz tej niedoczytanej książki) mogę nazwać książkę „Rok magicznego myślenia” Didion – nie przemawia do mnie celebrowanie bardzo prywatnej żałoby opisane w taki sposób.

Przechodząc do wujka Excela, to mówi on, że statystycznie ten miesiąc był gorszy od stycznia, ale ciągle dobry. Średnia ocena przeczytanych książek to 4,6. W sumie przeczytałam 4654 strony, co daje za to wyższą niż w styczniu przeciętną objętość książek – 357 stron.

Przewidywania na marzec? Brak. Chciałabym przeczytać jak najwięcej, ale jako, że planuję zmiany w życiu zawodowym, to i nie wiem, jak będzie ten (oraz przyszłe) miesiąc wyglądał.

W tym miesiącu – jak może ktoś już zauważył – nie wrzuciłam ankiety dotyczącej książek miesiąca. Raz, że na blogu nie opisałam tylko 4 książek, a dwa, że mam zaległości z poprzednimi recenzjami. Jak się wyrobię z zaległościami, to ankieta powróci w kwietniu 🙂 Od czasu powrotu z wyjazdu jakoś nie mogę się przyzwyczaić ponownie do faktu, że mogę tyyyyyle czytać 😉

*****

Jako, że ten wyjazd roboczy zabrał mi prawie pół miesiąca i wpłynął na podsumowanie czytelnicze, to stwierdziłam, że pokażę moich współpracowników i siebie w rolach, które mieliśmy w trakcie symulacji (bo połowa szkolenia, to była symulacja tworzenia miasta-państwa od podstaw – prawa, obowiązki, systemy polityczne, ich praktykowanie itd.). Jako szkoleniowcy musieliśmy tam być obecni, ale nie mogliśmy zachować swoich zwyczajowych ról, więc ustaliliśmy, że będą 3 role stałe – ochrona, edukator oraz „rozbawiaczo-uprzyjemniacz”. Każdy z nas wymiennie miał dwie role. A oto, jak w ich trakcie wyglądaliśmy ja, Tugba i Volkan 🙂

9 thoughts on “Podsumowanie miesiąca – luty 2011

  1. A ja w przeciwieństwie do kalio rozpoznałem Cię wszędzie i jestem z tego niezmieeeernie dumny. Jakaś nagroda się należy 😀
    Ciekawa gromadka, przyznaj 🙂

    1. Grzesiek – pomyślę o nagrodzie, pomyślę 😉

      Moni – no, ba! Ty mnie oko w oko spotkałaś, więc szanse na rozpoznanie wzrosły 😀

      Iza – nie jest to dobry wynik, oj nie… Chociaż dobrze, że i ta jedna się trafiła, ale generalnie celuję w większe ilości własnych książek.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

