Wyniki losowania!


Po przespaniu 10 h odzyskałam trochę sił, a po wypiciu 3  kaw odezwały się nawet niektóre z moich szarych komórek 😉 Wystarczyło ich w zupełności do wklepania 72 (rekordowo chyba!) zgłoszeń i dwukrotnego naciśnięcia przycisku losuj 🙂 Tak, dwukrotnego, bo zdecydowałam dorzucić do puli inną książkę Wydawnictwa Znak – taką frekwencję należy „nagradzać” 😉 A oto wyniki losowania:


Alinę poproszę o przysłanie danych adresowych potrzebnych do wysłania książki.

Skarletkę poproszę o to samo, co Alinę 😉 Chciałabym Cię obdarować książką „Sonata Kreutzerowska” Tołstoja. Daj mi proszę znać, jeżeli kompletnie nie trawisz klasyki / tego autora / akurat czytałaś i nie chcesz 😉 Postaram się przetrząsnąć półki w poszukiwaniu książki, która mogłaby być ewentualnym zastępstwem.

Wszystkim serdecznie dziękuję za udział w losowaniu! I zapraszam już niedługo na kolejne 😀 Może nawet za kilka lub ewentualnie kilkanaście dni!

8 thoughts on “Wyniki losowania!

  1. Aaaa! Gdy przeczytałam swoje imię, dostałam czegoś bardzo bliskiego zawału :D. Dziękuję! Lecę pisać maila! A Skarletce gratuluję drugiej nagrody :).

  2. Ha! Właśnie wydarłam się w pracy, że WYGRAŁAM KSIĄŻKĘ!!! 🙂 Bardzo dziękuję, Alince gratuluję 🙂

  3. Hiliko – niezmiernie przyjemnie czyta mi się „Tatami…”. Zostało mi jakieś 70 stron do przeczytania, więc powinnam skończyć dzisiaj lub jutro. Recenzja tym samym już niedługo 😀

    Alina i Skarletka – cieszę się bardzo, że sprawiłam Wam radość 🙂 Dane Aliny już wysłałam do Wydawnictwa Znak z prośbą o wysyłkę książki. A do Skarletki wyślę książkę (jest już u mnie) przy najbliższej wizycie na poczcie 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

