Konkurs z Wydawnictwem Znak!


Pewnie się zdziwicie – ja jeszcze daleko, a tutaj konkurs 😉 Ale co tam – automat pozbiera zgłoszenia, a ja będę miała przyjemność przeprowadzić losowanie! A losowanie to zawdzięczamy Wydawnictwu Znak, które to ufundowało nagrodę.

Nagrodą w tym losowaniu jest kontynuacja książki, która mi się bardzo podobała. Wiem, że nie tylko mi 🙂

Ksiądz Rafał stawia czoło nowym wyzwaniom

Kontynuacja przygód księdza Rafała Nowiny, nieszablonowego proboszcza wplątanego w walkę o sukcesję po zmarłym biskupie Jakubie. Staje się on powiernikiem sporej sumy pieniędzy, którą biskup zostawił gródeckiej parafii. Rafał nie byłby jednak sobą, gdyby nie wymyślił oryginalnego sposobu przechowywania tych pieniędzy i zarządzania nimi. Budzi to w Gródku – i nie tylko – sporą sensację.

We wsi buzują emocje związane zarówno z wybuchem „Solidarności”, jak i z życiem osobistym mieszkańców. Ujawniają się skrywane związki i sekrety, na scenę wkracza tajemnicza matka Marianowej, lokalna uzdrowicielka. W obliczu nadchodzących niespokojnych czasów siostra Rafała, lekarka Maja, usiłuje uchronić przed służbą wojskową młodzieńców z wioski, co owocuje dramatycznym zwrotem akcji.

Proboszcz nadal dokonuje niezwykłych rzeczy wśród swoich parafian, wpływając na przemianę ich poglądów i podejścia do życia, nie potrafi sobie jednak ułożyć relacji z własną rodziną. A wszystko to dzieje się w obliczu nadchodzącego stanu wojennego.
Ksiądz Rafał. Niespokojne czasy, to kontynuacja książki Ksiądz Rafał wydanej nakładem wydawnictwa Znak w kwietniu 2010 r.

Nie będę Was tym razem męczyć w żaden sposób, nie będę prosić o odpowiedzi na pytania, opisywanie marzeń, tworzenie poematów i inne takie. Tym razem macie łatwo – wystarczy zgłosić się w komentarzu do północy 28 lutego. Bardzo jestem ciekawa, ile też będzie chętnych osób, zobaczymy… Jeżeli padną jakieś rekordy frekwencji, to pomyślę może o drugiej nagrodzie 😉

72 thoughts on “Konkurs z Wydawnictwem Znak!

  1. zgłaszam się! i mogę się od razu zobowiązać, że jeśli to do mnie los się uśmiechnie, książka u mnie nie zaginie, ale powędruje do mojej mamy, a potem pewnie do wszystkich jej koleżanek w pracy. no dobry losie, uśmiechnij się do mnie:)

  2. I ja się zgłaszam. 🙂

    Mam ogromny apetyt na „pierwszego” księdza Rafała, ale przecież jakbym wygrała drugiego, to będę _musiała_ sobie kupić pierwszą część… 🙂

  3. Oh. My God. Że tak zawyję po zachodniemu. Ja też się chcę zgłosić, bo BARDZO książke chcę. Aż mi w płucach huczy. Choć to byc może efekt przeziębienia.

  4. Nie posiadający bloga książkowego bibliofile też mogą się zglaszać?
    Jeśli tak to chętnie wezmę udzial w losowaniu.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

