Recenzja tygodnia, o tak!


Pierwszy raz odkąd publikuję recenzje na Biblionetce przytrafiło mi się, że akurat moja recenzja została wybrana recenzją tygodnia w stałym konkursie tego portalu. Bardzo się cieszę, bo cenię sobie ten portal za jakość, którą reprezentują. A oprócz tego – dużo mi dał w życiu (świetne książki, lepszą świadomość tego, co warto czytać, przyjaciół, cudowne spotkania biblionetkowe :)) Informację o mojej wygranej możecie znaleźć TUTAJ.

A dodatkowo zyskałam 70 zł do wydania na książki w ich księgarni 🙂 Wysłałam już dwie propozycje, mam nadzieję, że akurat te będzie można otrzymać. Jak tylko będę miała je u siebie, to się pochwalę 🙂

Ale się cieszę! 🙂

24 thoughts on “Recenzja tygodnia, o tak!

  1. Ja akurat za biblionetką nie przepadam, ale cenię sobie ich porządek w seriach i cyklach. I masz rację – bardzo rzetelny serwis.
    W każdym razie u nich wygrać, to już jest coś:)

    1. Mam tak samo jak Kalio:) Zawsze, kiedy chcę sprawdzić kolejność, wchodzę na BNetkę, jednak nie szaleję za tym portalem:)

      Gratuluję z całego serca!:)))

      1. Kalio – 🙂

        Dziewczyny, ja na początku używałam Biblionetki nieufnie, tylko do sprawdzania i oceniania książek. Jednak to się zmieniło, gdy Boopoland namówiła mnie na uczestnictwo w spotkaniu biblionetkowym. Wtedy pojęłam, że tam się dzieje dużo więcej, niż mi się wydawało – recenzje, magazyn, mnóstwo dyskusji, pożyczania sobie książek, no i te cudowne spotkania 🙂

        1. Mam nieodparte wrażenie, że tam jest hermetyczne grono znajomych-użytkowników. Być może się mylę, być może nigdy nie zapragnęłam do tego grona wniknąć, być może powinnam spróbować. Tylko że ja nie lubię spotkań internetowych w realu. Dla mnie to dwie różne dziedziny życia. A wiadomo, że zupełnie wyglądają relacje z kimś, kogo się widzi niż tylko go czyta.

  2. Gratuluję serdecznie, jak najbardziej zasłużyłaś na tę nagrodę. 😉 Szczerze Ci zazdroszczę, bo mi jeszcze nigdy nie udało się wygrać tak dużej kwoty w konkursie na recenzję tygodnia. 😉 20, 30 zł – owszem, ale nie 70. 🙂 Dalszych sukcesów życzę! 😉

    1. Dziękuję 🙂 🙂 🙂

      Lenalee – dla mnie jest to też najwyższa wygrana. Do tej pory maksymalnie było to 50 zł.

      Pablo – nabytkami pochwalę się po powrocie. O ile już będą na mnie czekały, bo nie wiem, kiedy zostaną wysłanę.

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

