Stosik wieczorową porą


Zanim przejdę do tradycji… Chciałam tylko przypomnieć, że macie jeszcze tylko kilka godzin na zagłosowanie w ankiecie dotyczącej przyszłych recenzji. Ankieta w kolumnie po prawej stronie. Zapraszam serdecznie do głosowania, macie czas do północy!

Grypa trochę odpuściła, jednak nie w pełni jeszcze wróciłam do sprawności fizyczno-umysłowej. A na dodatek grypsko przyniosło ze sobą lenistwo, z którego jeszcze ciężej mi wyjść ;p

W tym tygodniu stosik został ozdobiony również prezentami, co sprawiło mi miłą niespodziankę i wywołało uśmiech od ucha do ucha 🙂 Pozwólcie, że przedstawię Wam ferajnę, głównie książkową 😉

Jest to stosik czysto recenzyjny. Wszystkie książki otrzymałam od Wydawnictwa Bellona. Ciekawa jestem wszystkich, a chyba najbardziej tego, jak będzie mi się czytało „Kobiety w Biblii” 🙂

Stosik mieszany, od góry:

– „Ksiądz Rafał” oraz „Sonata Kreutzerowska” to książki otrzymane od Wydawnictwa Znak. „Księdza Rafała” tak nie mogłam się doczekać, że w międzyczasie pożyczyłam i przeczytałam 😉 Ale niezmiernie cieszy mnie własny egzemplarz, będę mogła wracać do tej sympatycznej książki 🙂

– „Rok magicznego myślenia” oraz „Poczekajka” to książki do przeczytania w ramach akcji Kolejkowo.

– „Potomek Kusziela” to czwarty tom cyklu, jedyny, którego mi brakowało, a udało się go uzyskać w ramach wymiany 🙂 Może w końcu wiosną sięgnę po te cztery tomy i przeczytam?

Czas na prezenty…

Książkę „Wyspa skazańców” wraz z płytą „POPISDEAD” otrzymałam od Leny, miałam szczęście w organizowanym przez nią losowaniu 🙂 A te cudne kolczyki (jak mi się podoba coś różowego, to na 100% musi być unikat i cudo :D) to niespodziewany prezent, który dołączony był do „kolejkowych” książek. Mad na swoim blogu prezentuje wiele cudeniek, które wykonuje sama. Myślę, że każdy może coś tam dla siebie (lub bliskiej osoby) znaleźć 🙂 Dzięki Mad i Leno! :*

Dzięki tym prezentom zagrypiony piątek stał się milszy. A na dodatek otrzymałam dzisiaj bardzo miły mail od autora „Niepełnych”, który jeszcze bardziej mi ten dzień umilił.

Jak zwykle: życzę Wam przemiłego weekendu, pełnego czasu na odpoczynek, w tym na czytanie. I oby Wasze lektury zabrały Was daleko od tej pluchy, błota i szaroburych chmur.

 

25 thoughts on “Stosik wieczorową porą

  1. Stosiki jak zwykle cieszą oko 😉 Zdrówka życzę i łączę się w bólu chorowania. Ja niestety jestem tak zainfekowana, że czytanie i pisanie w ostatnich dniach było praktycznie niemożliwe :/

    1. Elina – 🙂

      Kasandra – na razie nie dam nic podkradać, a jak przeczytam, to zobaczymy 😉

      Enedtil – to masz tak, jak ja dwa czy trzy dni temu, bleeeee… Normę kichania wyrobiłam na rok, nos mi zaraz odpadnie i w ogóle kicha 😉

  2. Ten Ksiądz Rafał normalnie za mną chodzi:) Kurcze:) I gratuluje wygranych!:D Jestem ciekawe Twojego zdania o Poczekajce:) Ja troszeczkę przeczytałem i może nawet kiedyś na całość się rzucę:)

    1. Edith – 🙂 Troszkę czasu potrzebuję na ogarnięcie tego wszystkiego 😉

      Pablo – „Księdza Rafała” zdecydowanie polecam! Bardzo, bardzo 🙂 Jak dla mnie – superpozytywna lektura, przywracająca wiarę w ludzi i dobro. Niezmiernie się cieszę, że już w lutym wychodzi dalszy ciąg losów tego księdza 😉
      Ty mnie chyba nigdy nie przestaniesz zaskakiwać! Ty i „Poczekajka”?? Hm… Gdyby nie to, że aktualnie czytam kilka książek, to zaraz bym po nią sięgnęła, by sprawdzić, o co chodzi 😉

      1. Tego Księdza Rafała to sobie chyba po prostu całkiem zwyczajnie kupię:) A co do Poczekajki to… Gosi się podobało całkiem:) A ja mam w planie zrecenzować jakąś typowo babską książkę:P Może ankietkę walnę w tym celu:)

        1. Kup, kup. Ta książka to dla mnie (i dla mojego znajomego, żeby nie było, że babska ;p) cudowna, ciepła i mądra książka. Może zbyt idealistyczna, ale gdy dookoła coraz bardziej giną ideały, to jest aż miłe „orzeźwienie” 🙂
          A co do „Poczekajki” – jak tylko będę mogła, zaraz się za nią zabiorę 😀
          Zrób ankietę, zrób 😉

    1. Moreni – niestety, szybko to nie nastąpi. Wprawdzie teraz w końcu mam wszystkie 4, więc mogę czytać, ale po pierwszą część sięgnę najszybciej w marcu, a że zawsze mam jeszcze masę innych książek do czytania, a te 4 to grubaski, to pewnie potrwaaa :/

      Blackmilk – do momentu przeczytania nie oddam nic :p Potem się zobaczy 😉 Ja również uważam, że piękny 🙂

    1. Brawo! Gratuluję sukcesu 🙂 Ja też już kilka osób zaraziłam, z czego zresztą jestem niezmiernie wręcz dumna :D:D:D „Dożywocie” rządzi!

      A można gdzieś poczytać opinię tej osoby?

      Również pozdrawiam cieplutko!

  3. eee no co tam, nie będę tu nawijać o wspaniałych stosach i prezentach, bo to oczywiste … najbardziej zależy mi na tym abyś wyzdrowiała! Więc życzę Ci ZDROWIA, ZDROWIA i jeszcze raz ZDROWIA!!!!

    1. Kasia – to możemy zrobić kiedyś wymiakę: ja Ci kupię „Księdza Rafała”, ty mnie „Room” 😀

      Moni – 😀 dziękuję Ci bardzo :*

      Madit – ja a propos Jungstedt jestem najbardziej ciekawa, czy autorka oraz korekta/redakcja się poprawiły 😉 Wzajemnie życzę zdrówka!

  4. A mnie tego Niewypowiedzianego brakuje… mam nadzieję, że części nie są ściśle ze sobą powiązane i brak znajomości II tomu nie da we znaki.

  5. Ciekawe stosiki 🙂
    Pierwsza do przechwycenia trafia na listę Poczekajka 🙂 wprawdzie już czytałam ale chętnie ponownie podczytałabym co niektóre fragmenty 🙂

    1. Justyna – to masz tak, jak ja 😀 Bardzo jestem ciekawa tej książki!

      Ktrya – na razie nic nie poradzę, bo jeszcze nie wiem. Generalnie myślę, że idzie czytać rozdzielnie (jak w wiekszości), ale gubi się te małe „smaczki”, które daje stopniowa lektura.

      Kinga – ja już sporo dobrego o „Poczekajce” słyszałam, ale niestety szybko nie dam rady się za nią zabrać :/

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

