Piątkowy stosik


Kolejna odsłona z serii „moja biblioteczka puchnie” 😉 Ilościowo jest podobnie do ubiegłego tygodnia, czyli ani przygniatająco wiele, ani mało.

Od góry:

– „Kredożercy” Aibar – upolowana na Podaju, zainteresował mnie opis.

– „Świnia w Prowansji” Brennan oraz „Opowiedzcie, jak tam żyjecie” Christie Mallowan to książki uzyskane w ramach akcji Kolejkowo.

– „Testament” Prestona – również upolowany na Podaju. Czasami lubię poczytać taką niewymagającą myślenia sensację, zobaczymy na ile ta wersja przypadni mi do gustu 😉

– „Ślepa bogini” Holt oraz „Śmiertelna fantazja” Robb – książki od Wydawnictwa Prószyński.

– „Z miłości do prawdy” Pjankowej – książka od Wydawnictwa Fabryka Słów.

– „Kaznodzieja” Lackberg – kolejna książka w ramach akcji Kolejkowo.

Jak widać: 3 niedługo polecą dalej (te kolejkowe można trzymać od miesiąca do dwóch, zależy od sytuacji), 2 są moje nierecenzyjne, więc pewnie poczekają na czytanie trzy lata, a 3 książki są do recenzji. To byłoby na tyle o stosiku 🙂 A co najważniejsze stosik zdobi kartka, którą dostałam od mojej przyjaciółki, a która całkowicie podbiła moje serce kociary :)))

Po raz kolejny życzę Wam naprawdę fajnego weekendu, w którym znajdziecie również czas na czytanie!

23 thoughts on “Piątkowy stosik

    1. Sabinka – widzisz, a dla mnie to pierwsze zetknięcie z tym klonem autorki 😉 I chyba generalnie z autorką też, nie kojarzę. A na dodatek niespodziewane, bo przyszło razem z Holt – jako niespodzianka dla mnie 😉

      Kasandra – :)))

      Beatrix – Ja też jestem ciekawa książki Holt, opis obiecuje niezłą lekturę, zobaczymy!

      Elina – 🙂 Oj tak, kartka cudna jest 😀

  1. Jestem ciekawa Twojej opinii Kredożerców, książka lekka, ale nietypowa, czyta się szybko, ale jest dziwnie, kiedy okazuje się, że śmiejemy się z prawdziwego dramatu. No jestem ciekawa… 😉

  2. Gdy otwierał mi się wpis i dojrzałam kota zastanowiłam się w jakim wydawnictwie wydali coś z takim ładnym kotem i jak mogłam to przeoczyć. Dopiero po chwili zauważyłam, ze to kartka;))) Książka Agathy Christie jest jedną z najzabawniejszych jaką czytałam:))) Miłych chwil z książkami:)

    1. Ktrya – ja też jestem bardzo ciekawa „Kredożerców”. Ciekawe tylko kiedy dam radę przeczytać, mam chyba ze 600 swoich książek do przeczytania + kilkadziesiąt do recenzji 😉

      Prowincjonalna_nauczycielko – :))) Fajna byłaby książka z taką okładką, zdecydowanie bym się skusiła 😀 A po książce Christie dużo sobie obiecuję!

      Pablo – nie mogę się doczekać czytania tej pozycji. Ale kurczę, po raz 3 mam „przeszeregować” plany czytelnicze książek recenzyjnych i brać się za FS? Już raz to zrobiłam – z „Dożywociem”, potem z „Wampirem z M-3”, a inne wydawnictwa czekają w kolejce 😉 http://sffih.fabryka.pl/zapowiedzi.php?id=458&flash=y ;p

      Pulawsky – oj tak, znowu umlaut! Jestem zwyczajnie zaumlautowana 😉

  3. A to nie koniec umlautów, bo jeszcze są 2 części Frau Umlaut po polsku, a parę jeszcze się zdąży w najbliższym czasie przetłumaczyć:).

  4. O nie! Kredożercy byli na podaju, a ja ich nie upolowałam 😉 Czytając opis tak mnie zaciekawiła, że kupiłam ją parę dni temu. U mnie na razie też czeka w kolejce na przeczytanie. Zobaczymy co intrygującego kryje się w tej żółtej książeczce 😀

    1. Katrusa – no, byli, kilka sekund 😉 To życzę miłej lektury!

      Blackmilk – 😀 A ja kociara i psiara, kocham te dranie z różnych powodów, ale miłością wielką 🙂
      A Lackberg nie dam zwinąć, bo to nie moja 😉

      Zacofany – to by był taka jejciuuuuu słitaśna kupka makulatury :D:D:D

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

