Co powinnam zrecenzować? (2)


Wróciłam do domu. Impreza była udana, jak dotrą do mnie zdjęcia, to dowiecie się, za co/kogo się przebrałam :p Jako, że jestem przeraźliwie śpiąca i zmęczona, to wybaczcie mi fakt, że nie mam siły skończyć dzisiaj recenzji „Krwiopijców” (będzie jutro) – i tylko zapytam Was po raz kolejny: recenzję jakiej książki przeczytanej w grudniu powinnam umieścić na blogu? Podoba mi się ten zwyczaj, chyba zagości tutaj na stałe 🙂 Na głosowanie macie czas do środy 5-ego stycznia.  Możecie wybrać 3 książki. Z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdy głos!

Jak poprzednio – recenzje kilku książek już się tutaj pojawiły, więc nie ma ich w ankiecie. A jednej nie ma ponieważ jej recenzja pojawi się na początku tygodnia 🙂

Jeżeli macie ochotę napisać, co wybraliście i dlaczego, to z chęcią przeczytam Wasze zdanie w komentarzach 🙂 Zapraszam do głosowania!

17 thoughts on “Co powinnam zrecenzować? (2)

  1. Ja chcę Trzeci znak, Księżniczkę z lodu i Czarne słońce.

    I Szczęśliwego Nowego Roku.
    U siebie napisałam, że już mamy najgorszą noc za sobą, teraz to będzie z górki:)
    Moje suki były tak roztrzęsione, gdy wróciłam do domu, że aż zęby im szczękały ze strachu. Mimo pozostawionej im zapalonej choinki, żeby im smutno nie było. A kota Mecenasa musiałam długo przekonywać, żeby wyszedł z szafy:)
    One też nie lubią sylwestra.

  2. Głosuję na Bohumila Hrabala. Melancholijne światy, które kreuje, gdzieś z pogranicza rzeczywistości doprawionej szczyptą snu, zwykłych-niezwykłych ludzi, których namaszcza na bohaterów swoich książek i ciepłe, soczewkowe niemal skupienie na małym, drobnym, przegapionym, pominiętym – za to go kocham. No i ten wspaniały humor Hrabalowskich opowieści!

  3. Widzę, że typy, przyczyny i oczekiwania mocno różne. Na razie wybijają sie 4 pozycje, ale jeszcze jest trochę czasu, więc zobaczymy!

    Kalio – dla zwierząt to jest koszmarna noc! A właściwie kilka dni, bo przecież przed i po jeszcze szaleją :/ Nasz kot wczoraj był zamknięty, dobrze miał, bo rodzinka była w domu. Dzisiaj poszedł na przechadzkę i tak niefartownie wybrał czas, że akurat zaraz po jego wyjściu zaczęli na nowo strzelać :/ No i przez kilka godzin go nie było, pewnie gdzieś ze strachu się schował! Ciekawe, czy już wrócił…

    Hiliko – dziękuję za ciepłe słowa i wiarę we mnie 🙂 Postaram się opisać jak najwięcej z przeczytanych książek, ale dobrze znać priorytety 😀

  4. Postawiłam na Hrabala, Yrsę o niewymawialnym dla mnie nazwisku oraz Dekkera. Dwa pierwsze typy za nazwiska (znane mi już i ciekawa jestem nieznanych mi jeszcze pozycji), ostatnie całkiem na chybił-trafił 🙂

  5. Przepraszam, że dopiero teraz się pojawiam. Pierwszy raz wyspałem się po Sylwestrze 😉 (choć dziś wstałem o szóstej! :D).
    A ja zagłosuję tym razem na chybił trafił, żeby Cię usatysfakcjonować 🙂

    1. Agnes – Sigurdardottir 😀 Odkąd nauczyłam się, że oni mogą być tylko czyimś synem i córką, a w ogóle wszyscy są jedną wielką rodziną, to ułatwiło mi zapamiętywanie 😀 Córka Sigurdara czy jakoś tak to będzie 😉

      Grzesiek – ja wczoraj padłam o 22-iej i wstałam o 8, czyli równe 10 h przespałam, a zaraz po Sylwestrze 7, więc też nieźle 😀 A za głosy dziękuję, miłe to, że głosujesz specjalnie, by mi sprawić radość 😀

    1. Iza – opcja jest jednak taka, że recenzje 3 wybranych przez Was książek pojawią się na blogu na bank (a sporo Twoich wybranków ma na to szansę), a co do reszty – w zależności od czasu wolnego i możliwości 🙂

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

