Różności kilka


Na blogu Prowincjonalnej Nauczycielki znalazłam informację, że ktoś chce się uśpić kota, który z nimi mieszka 6 lat tylko dla tego, że ma taką zachciewankę! Nie sprzedać, nie oddać, nie zawieźć do schroniska, tylko zabić. Opadły mi ręce, wrzuciłam informację o tym, że kot szuka domu wszędzie, gdzie tylko mogłam, postanowiłam i tutaj. Więcej info na wyżej wymienionym blogu.

Kot jest zdrowy, ma 6 lat, rodowodowy, rasy ragdoll, wysterylizowany. Jest w Siemianowicach Śląskich. Szukamy domu stałego lub chociaż tymczasowego. Jeżeli będą chętni, a będzie to daleko, to będziemy szukać jakiegoś rozwiązania. Proszę – dajcie znać swoim znajomym. Kot wygląda podobnie do tego (ale nie jest to zdjęcie „oryginału”):

Pomóżcie proszę!

*****

Mniej tragiczne sprawy. Zostałam poproszona o umieszczenie informacji, którą uważam za nieszkodliwą, więc się zgodziłam :p Oto ona:

W ofercie matras.pl mamy dużo, a nawet bardzo dużo tytułów z rabatem powyżej 40%! Tak, powyżej 40%! Zapoznaj się z linkiem poniżej i prześlij go do swoich znajomych, którzy mogą być tym zainteresowani 🙂 http://www.matras.pl/media/iskm/2010/12/matras-ksiazki-z-rabatem-powyzej-40-procent.pdf

Oferta w sam raz na do kupienia dziś i podarowania pod choinkę 🙂

Jeżeli się skusicie – dajcie znać, na co 🙂 Miłego zamawiania 😀 Ze swojej strony przypomnę tylko, że przy zamawianiu możecie wybrać opcję dostarczenia do najbliższej księgarni tej sieci i wtedy dostawa jest gratis :p

*****

Otrzymałam informację, że Radiowa „Trójka” ogłosiła plebiscyt na najlepszą książkę 2010 roku. Wśród nominowanych znalazł się między innymi „Toast za przodków” Wojtka Góreckiego (pamiętacie, jak się tą książką zachwycałam? Jeżeli nie, to kliknijcie tytuł, a się przekonacie ;p). Jeżeli nie macie na tej liście swoich innych faworytów, będzie mi (i autorowi) niezwykle miło, jeśli oddacie głos na książkę Wojtka. Doceńmy talent tego autora do tworzenia magicznych reportaży!

Głosować można na stronie:  http://www2.polskieradio.pl/trojka/rdk/ankiety/. Dla uczestników plebiscytu przewidziane są nagrody!!!

5 thoughts on “Różności kilka

  1. Enga, gdyby nie znalazł się chętny to ja tego kota bardzo chętnie – matko, jaki piękny!!!
    Mój Mecenas najwyżej się przyzwyczai.
    Tylko że ja do Śląska mam bardzo daleko – mieszkam za Olsztynem na północ 25 km, więc tego – drugi koniec Polski.
    Oj, jakbym chciała takiego kota. Cudny jest!

    1. Kalio – odpisałam u Ciebie! 🙂

      Malineczka – ano, i tak niestety bywa, sama bym go z miejsca wzięła, gdybym mogła! Śliczności!

      Lunatyku 🙂 Dobrze, że jest, dobrze, że robi takie plebiscyty, w których mają szansę pojawić się naprawde dobre książki 🙂

  2. Kurczę, takich ludzi chętnie potraktowałbym w ten sam sposób w jak oni chcą potraktować tego ślicznego kota. W głowie mi się to nie mieści 😦 Cieszę się, że jednak wszystko dobrze się skończy i mam nadzieję, że kociamber niedługo będzie się cieszył już stałym domkiem. Sama chętnie przygarnęłabym go ale dwa tygodnie temu pojawił się u nas drugi koci ogonek i nie mamy póki co możliwości.

    Odwiedziłam dziś Matras i rzeczywiście, promocje jak się patrzy 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

