Piątek, tygodnia koniec i początek!


W pewnych aspektach życia dobrze jest być tradycjonalistką 😉 Dlatego cieszę się, że mogę pokazać Wam kolejny stosik, całe szczęście tym razem nie jest to stosidło, ufff… Poznajcie jednego gościa oraz kilku nowych mieszkańców mego pięterka:

Od góry:

– „Flashback” Dębskiego – staruszek upolowany na Podaju z czystej ciekawości.

– Ukrywajacy się „Ksiądz Rafał” Grabskiego – książka z akcji Kolejkowo.

– „Akordeonowe zbrodnie” Proulx – również pobrana na Podaju.

– „Ostatni powiernik pierścienia” (tom II) Jeskowa – kilkuzłotowy zakup „na doczepkę” do tego, co mi się bardzo marzyło, czyli do „Pieśni Łuków. Azincourt” Cornwella, zakupione w KDC dzięki Wykredowanej 🙂

– „Igrzyska śmierci” Collins zdobyłam dzięki wygranej „recenzji tygodnia” na Lubimy czytać 🙂 Od dawna miałam ochotę na zakup tej książki, teraz pozostaje zdobyć pozostałe dwie części ;p A za kilka złotych, które zostały mi po wybraniu tej książki dorzuciłam do koszyka jednego z niewielu brakujących mi kotów, czyli „Kota który wyczuł pismo nosem” Braun. Bon rabatowy miałam do wykorzystania w Selkarze 🙂

– „O aniołach” Plesu oraz „W biegu… książka podróżna: Rozmowy z pisarzami (i nie tylko)” Wilka to ksiązki od Wydawnictwa Universitas.

Cieszy mnie fakt, że to nie stosidło, miła odmiana 😀 Lecę dokończyć czytanie książki, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła! Chodzi mi o „Czarne słońce” Patricka Redmonda, nie spodziewałam się tak dobrej ksiązki. Polecam!

PS. Sprawa z kotem wydaje się być na niezłej drodze. Zgłosiło się kilka zainteresowanych osób, ale pozostaje teraz jeszcze kwestia transportu do nowego właściciela, no i decyzja kto ostatecznie stworzy nowy dom temu pięknisiowi 🙂

14 thoughts on “Piątek, tygodnia koniec i początek!

    1. Nie ma za co! 🙂 Nie mogłabym nic nie robić w takiej sytuacji, jest to dla mnie w ogóle przymus wewnętrzny i tyle 🙂 A jak cała sprawa zakończy się pozytywnie, to będę skakać z radości 😀 Już brałam udział w poszukiwaniu kilku domów dla zwierzaków i z tego, co wiem zawsze się udało, więc i teraz na to liczę 🙂

  1. Piękny stosik! Już kolejny ostatnio! Widzę sporo fantastyki w nim;) Teraz czekam na opinie;) Co do ostatniego powiernika to podobna fajna, acz mało popularna książka. Tylko tomu I nie udało mi się znaleźć (jakoś szczególnie nie szukałem;)). Pozdrawiam!

    1. Pablo – jak da radę, to będą to stosiki pojawiające się co piątek 🙂 A fantastyka chyba już zawsze będzie się pojawiała, bo uwielbiam ten gatunek 🙂

      Iza – mały w porównaniu z tymi, które były tydzień temu i dwa tygodnie temu 😉 Ups… Ksiądz ma na imię Rafał oczywiście! Nie wiem skąd mi się wziął Adam! :/ Lecę poprawić!

  2. Muszę zabrać się za kolekcjonowanie „Kotów, które…”. Zakochałem się w Koko od pierwszego wejrzenia, a mam tylko pierwszy tom ;-(
    Mam nadzieję, że polubisz Katniss z „Igrzysk” jak dziesiątki tysięcy osób na całym świecie!!!
    Nie, nie jestem copywriterem 😀

    1. Enedtil – sprawdź moje starsze wpisy ze stosikami ;p

      Isabelle – ja mam wielką nadzieję, że ta książka zrobi na mnie duże wrażenie!

      Edith – 😀

      Grendella – oj, dlaczego?

      Grzesiek – jeżeli faktycznie chcesz je kolekcjonować, to służę prawie wszystkimi które mam (1 mam zamówiony na sprzedaż), ja tylko czytam i wymieniam na inne książki 😀
      I też mam taką nadzieję 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

