Zamówienia świąteczne!


Właśnie wypatrzyłam na Facebooku informację, którą uważam za dosyć istotną dla moli ksiązkowych, którym zostały jeszcze jakieś książki do zamówienia na Gwiazdkę. Otóż na profilu księgarni Selkar pojawiła się informacja, że zamówienia złożone po godzinie 14:00 w czwartek, 16 grudnia 2010 oraz późniejsze, nie są objęte gwarancją dostawy przed Świętami. Jeżeli więc zostało Wam jeszcze coś do zamówienia, to warto zrobić to jak najszybciej! Miłego kupowania 🙂 Ja dzisiaj właśnie odebrałam paczuszkę od nich, ale pochwalę się w piątkowym stosiku ;p

9 thoughts on “Zamówienia świąteczne!

  1. a ja czekam od 3 grudnia i mam nadzieję, że zdążą przed świętami; dostałam tylko maila, że są opóźnienia w dostawach, ale skoro otrzymałaś swoją paczkę, to może coś się ruszyło
    pozdrawiam:)

    1. Ja trzy dni temu otrzymałam maila o wysyłce, a wczoraj paczkę. Ale wiem, że ta wysyłka nie jest dokładnie robiona chronologicznie (może zależy od dostępności książek?) – znajoma, która zamówiła 5-ego już książki dostała, a inna, która zrobiła zamówienie chyba 2-ego jeszcze nie. Ale wierze, że już niedługo wszystkie książki dotrą 🙂

    1. Enedtil – zapraszam 🙂 Wystarczy kliknąć w logo i ruszyć w zakupowe tany 😀 Tylko koniecznie napisz potem, co zamówiłaś, pochwal się 😀

      Sara – Nigdy za dużo 😀 Co najwyżej może się miejsce na półkach i podłodze skończyć 😉 A i wtedy należy dobudować dodatkowy pokoj :p

      1. Ruszyłam i kupiłam „Opowieści z meekhańskiego pogranicza. Północ-Południe” Robert M. Wagner, „Sługa Boży” Jacek Piekara, „Bitwa w labiryncie” i „Ostatni Olimpijczyk” Rick Riordan ;D

        1. Niezłe zakupy! „Opowieści…” całe szczęście już mam i czekają na swoją kolej 🙂 „Sługę Bożego” już czytałam. Na „Ostatniego Olimpijczyka” się czaję, jak ten czajnik 😉 Zresztą cały cykl bym chciała przeczytać 🙂 Miłego czytania!

          1. Dzięki wielkie 🙂 Ja już 3 książki z cyklu ma za sobą a ostatnio coś za mną chodziły dwa ostatnie tomy. To pewnie przez zbliżające się Święta, ponieważ przygodę z Percym zaczęłam właśnie w ubiegłe Boże Narodzenie 😉

            1. To faktycznie może mieć wtedy związek symboliczny 😀 Może jak będę baaaaardzo grzeczna, to dostanę cały cykl na przyszłe Boże Narodzenie? 😉 Albo sama sobie kupię na Allegro, będę polować na okazje 😉

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

