Stos, mikołajkowe prezenty i losowanie


Kompletnie nie mogę się powstrzymać :p Muszę, bo pęknę 😀 Znowu mam stosik do pokazania i prezenty do pochwalenia się 😀 I nie tylko prezenty – wczoraj okazało się, że moja recenzja „Gdzie indziej” wygrała konkurs na recenzję tygodnia na Lubimy czytać i w związku z tym miałam do wykorzystania kod rabatowy, który natychmiast wykorzystałam (bo do północy trwała promocja z bezpłatną dostawą, więc w ogóle wyszłam na zero :D).  A co zamówiłam? Pochwalę się, jak dotrze :p

Zaczynam od zaprezentowania nowości, dzisiaj dotarły do mnie te oto książki:

Od góry:

– „Mapy dla zagubionych kochanków” – książka dorwana na Podaju.

– „Nadzieja umiera ostatnia. Wyprawa w przeszłość” oraz dwie książki na spodzie stosu, czyli: „Skafander i motyl” oraz „Szeptem” to książki z akcji Kolejkowo.

– „Wergeld królów” oraz „Dożywocie” przysłała mi niezastąpiona Fabryka Słów 🙂

– „Niewidzialny” otrzymany od Wydawnictwo Bellona.

Teraz czas na prezenty! Już myślałam, że Mikołaj niczym mnie dzisiaj nie obdarował, a tu niespodzianki 😀 Przebrał się za listonosza i przytachał te oto cudeńka:

Dwie pierwsze książki („Autoportret reportera” oraz „Mała księżniczka”) to prezenty od Biblionetkowych Mikołajów, a „Złotą wolnością” obdarował mnie kolejkowy Mikołaj przy okazji odesłania pożyczonek mu książki 😉 Ale to jeszcze nie wszystko!

Mikołaj z Kolejkowa obdarował mnie płytą z audiobookami, na której znajdują się cztery ksiażki: „Stefcia Ćwiek w szponach życia” Dubravki Ugresic, „Ucieczka od wolności” Ericha Fromma, „Muskając aksamit” Sarah Waters oraz „Jakbyś kamień jadła” Wojciecha Tochmana 🙂 A drugi Mikołaj z Kolejkowa wprost zarzucił mnie prezentami: przekazał mi masę zakładek od kolejkowego Mikołaja z Niemiec (częścią obdaruję inne grzeczne osoby :D), a do tego dorzucił dzieła własnych rąk – przepiękne kolczyki oraz cudną zakładkę! Takie kochane te Mikołaje dookoła mnie 🙂

*****

Po takiej miłej niedzieli i poniedziałku nie mogę się powstrzymać i postanowiłam również kogoś troszkę uszczęśliwić 🙂 Ogłaszam więc losowanie recenzenckiej wersji książki „Wergeld królów” Jarosława Błotnego (recenzje tutaj, na dole strony). By brać udział w losowaniu wystarczy zgłosić się w komentarzu pod tą notką. Na zgłoszenia czekam do czwartku 9.12.2010, do godziny 20:00. Losowanie odbędzie się tego dnia późnym wieczorem. A jest ona wydana tak samo jak te książki. Zapraszam do udziału!

31 thoughts on “Stos, mikołajkowe prezenty i losowanie

  1. Jakie piękne stosiki! Chyba musiałaś być bardzo grzeczna 😉
    „Niewidzialny” i „Szeptem” też mam w planach, ale pewnie zabiorę się za nie dopiero w styczniu..
    Zgłaszam sie do losowania 🙂

  2. Ktoś tu chyba był grzeczny:) Albo nawet bardzo grzeczny;) Ja za to dzisiaj dostałem zaledwie jedną książeczkę;) Ale za to wyczekiwaną;)
    Do konkursu proszę mnie nie zapisywać:)
    Mikołajowe pozdrófka!:D

  3. Cieszę się, że Mikołajkowe prezenty dotarły. Mam nadzieję, że do pozostałych osób też poczta doniesie upominki. Do losowania zgłaszam się. Pozdrawiam serdecznie

  4. Z przyjemnością przygarnę i przeczytam tą książkę, już dawno nie miałem okazji czytać czegoś równie ciekawego.

  5. Taaaaki przedni Mikołaj – a tak miał do mnie niedaleko, mógł podejść:)
    Cudności te własnej roboty biżu!! Gratuluacje dla robiącej (robiącego?)

  6. Ja sama wystarałam się o MIKOŁAJOWĄ DOSTAWĘ KSIĄŻEK
    I akurat wczoraj odebrałam na poczcie paczkę 🙂
    Lynn Barber – Była sobie dziewczyna
    Jemma Forte – Ja I pani M.
    Gail Tsukiyama- Ulica tysiąca kwiatów

    Niestety jeszcze czytam zaczęte ksiązki, więc moze jutro sieza te zabiore 🙂

    P.S. Dzielę pasję książkopożeracza , więc pewnie będę zaglądać
    Chętnie poczytałabym jakieś zachęty albo zniechęty ( przepraszam za
    swoje słowotwórstwo), bo w ogromie dostępnych tytułów czasem
    trudno się połapać. A oprócz znajomych pisarzy libię czasem odkrywać
    coś nowego

  7. „Szeptem” i ” Dożywocie” – chętnie bym porwała z Twojego stosu! 😉

    Ta zakładka jest PRZEBOSKA! Muszę sobie zrobić podobna, lub gdzieś znaleźć i zakupić 😉

    Ten dzień darmowej dostawy to był strzał w 10, kocham kupować tanie książki w selkarze. Też skorzystałam z kuponu rabatowego, więc dopłacić musiałam niewiele, a jaka była radość z samego kupowania…. 😉

    Zgłaszam się bardzo chętnie.

    1. Moni i Nyx – z zamówieniem takich cudnych zakładek i kolczyków należy się zgłosić do Mad (madmad z jednego z komentarzy), wystarczy poprosić i pewnie uda się dogadać co do własnego cudeńka 😀 A jak widać – warto sobie takie zamówić 😀

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

